Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja dat weet ik. Maar als je niet goed en gezond eet is dat niet goed voor jouw psyche. Ik wil niet belerend overkomen hoor. Maar je moet echt proberen voor jezelf te zorgen. Of in ieder geval hulp te zoeken als je er zelf niet uitkomt. Ander blijf je maar in een cirkeltje ronddraaien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad zo. Maar ik heb ook niks in huis nu om echt goed te eten. Ja ik heb nog gnocchi liggen en wat soepjes,maar meer ook niet. Of ik moet nog een boterham smeren.
Maar ja, het is voor mij niet altijd 1 2 3 mogelijk om goed te eten. Psychishe problemen zeg maar.
natuurlijk einsteinquote:
shit die moet ik nog veranderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
Muck is niet meer zo feestelijk als in de OP hoor.
Ja dat klopt. De laatste tijd gaat het eten wel steeds beter hoor. Maar vandaag en gisteren even niet. En ik begrijp de kritiek wel, die is gewoon terecht. Eten is gewoon nu eenmaal erg belangrijk, dat realiseer ik me ook. Het kost me alleen vaak erg veel moeite om te eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar als je niet goed en gezond eet is dat niet goed voor jouw psyche. Ik wil niet belerend overkomen hoor. Maar je moet echt proberen voor jezelf te zorgen. Of in ieder geval hulp te zoeken als je er zelf niet uitkomt. Ander blijf je maar in een cirkeltje ronddraaien.
Ik snap het wel heel goed hoor. Als ik niet lekker in mijn vel zit heb ik ook geen zin om te eten. Ben de laatste weken niet echt happy(moet snel huilen en zo) en dan heb ik ook geen zin om goed te eten. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. De laatste tijd gaat het eten wel steeds beter hoor. Maar vandaag en gisteren even niet. En ik begrijp de kritiek wel, die is gewoon terecht. Eten is gewoon nu eenmaal erg belangrijk, dat realiseer ik me ook. Het kost me alleen vaak erg veel moeite om te eten.
quote:
daar lijkt het wel opquote:
Mooi. Het boeit mij eigenlijk geen zak wie en wat er wel en niet in de OP staatquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik snap het wel heel goed hoor. Als ik niet lekker in mijn vel zit heb ik ook geen zin om te eten. Ben de laatste weken niet echt happy(moet snel huilen en zo) en dan heb ik ook geen zin om goed te eten. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou.
Halen we jou er toch uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Het boeit mij eigenlijk geen zak wie en wat er wel en niet in de OP staat
Niets te dankenquote:
ik heb er gisteren nog 1 gemistquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij al 2 topics laten missendat is al weer een tijdje geleden
Ikke niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er gisteren nog 1 gemist
gebeurt me de laatste tijd wel meer dat ik topic's misquote:
Best johquote:
Was een grapjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best johals mijn plaatje je in de weg zit moet je dat vooral doen
heb je een beetje een rot humeur?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best johals mijn plaatje je in de weg zit moet je dat vooral doen
Neh, Fles is gewoon Flesquote:
preciesquote:
Niks gemerkt, ding reed perfect op tijd.quote:
ik heb ook al verschillende plekken gestaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef cablegunmaster het volgende:
ik word ook altijd weer verplaatst
dan heb je dus mazzel gehad als je naar mart zijn post keekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks gemerkt, ding reed perfect op tijd.
Ik heb nu wel een tijdje een vaste plekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb ook al verschillende plekken gestaan
Nee, want Mart wilde me voor de gek houden, hij had selectief gecopy/pastequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je dus mazzel gehad als je naar mart zijn post keek
de smiechtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want Mart wilde me voor de gek houden, hij had selectief gecopy/paste
Mag ook wel, zo zonder verstoringenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks gemerkt, ding reed perfect op tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gewoon omdat dat je knorriger bent als andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar nou ineens dat idee vandaan kwam dat ik een rothumeur zou hebben?![]()
Naja t zal wel
Welnee man doe niezoraarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon omdat dat je knorriger bent als anders
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffertjes![]()
Ik ga trouwens wat anders maken
Ik had een pizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, LL, zag ik nou dat je zondag ook komt?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik heb nog helemaal niks gezegdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had een pizza
Oeh, LL, zag ik nou dat je zondag ook komt?
Oh, dan las ik het verkeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gezegd
En hoe weet je dat ik er weer was
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan las ik het verkeerdOmdat ik las toevallig dat pgr wilde spelen en toen zei jij zondag
En nietIk hoopte dat je het zou lezen
![]()
Dat is echt superquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezen
Maar ik denk wel dat ik zondag kom
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt superEet je mee? Dan maak ik quiche voor je
![]()
Dat is tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezen
Maar ik denk wel dat ik zondag kom
Go Yeahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Toch mijn Bol bestelling nog binnen gekregen vandaag
Is die laptop nou al eens ooit een keer opgehaald?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Wats met mij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan las ik het verkeerdOmdat ik las toevallig dat pgr wilde spelen en toen zei jij zondag
En nietIk hoopte dat je het zou lezen
![]()
Jepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die laptop nou al eens ooit een keer opgehaald?
Laat je morgen even weten, want dan doe ik even de juiste boodschapjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa denk ik
JEUJquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Dan komen er wat mensen spelletjes spelenquote:
Alle ballen op Targaquote:
Indeedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle ballen op TargaNooit meer Targa kopen
![]()
Of had je toch liever "omdat jijquote:
Eentje waar ik geen school herinneringen aan hebquote:
Oefenen voor volgende maandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat je morgen even weten, want dan doe ik even de juiste boodschapjes
[..]
JEUJ
[..]
Dan komen er wat mensen spelletjes spelen
Klinkt heel herkenbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn deze week zouden ze mij bellen, maar dat hebben ze niet gedaan
Ik heb een beetje ruzie met ze.. ze stuurde een rekening voor 149 euroTerwijl ik gewoon garantie had. Targa zegt dat laptop stuk is door vochtschade... Ik zeg: dat kan niet. Targa zou foto maken en mailen... dat heeft Targa niet gedaan.
Targa zou mij deze week terug bellen, dat heeft Targa niet gedaan. Targa maakt mij boos. HOERETARGA
Vanaf zo laat of vroeg als jij wilt komen, heb ik ook een reden om uit m'n nest te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Uhmmmm Marijkje ?vanaf hoelaat ben ik welkom?
Heel fijn jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt heel herkenbaarWat fijn, garantie op electronica
Geld dat ook voor de rest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanaf zo laat of vroeg als jij wilt komen, heb ik ook een reden om uit m'n nest te komen
ik hoop dat het bij mij beter gaat. Dat is echt een hoop gezeik daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel fijn jaHad aan de telefoon nog tegen ze gezegd dat ik wéét dat de R van mijn tobo af is, dat ik daarmee kan leven en ze dat niet hoeven te repareren... Nu hebben ze dus 78 euro in rekening gebracht voor een nieuw tobo
En dus dat gezeik over 'vochtschade'
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel fijn jaHad aan de telefoon nog tegen ze gezegd dat ik wéét dat de R van mijn tobo af is, dat ik daarmee kan leven en ze dat niet hoeven te repareren... Nu hebben ze dus 78 euro in rekening gebracht voor een nieuw tobo
En dus dat gezeik over 'vochtschade'
Jij wilde toch tegen half 2 ofzo komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geld dat ook voor de rest?
niet dat ik dan voor half 12 er ben
[..]
ik hoop dat het bij mij beter gaat
Als ik eerder magquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wilde toch tegen half 2 ofzo komen?En eet je ook mee trouwens?
Op zich best knap om dat station te herkennen trouwens, zonder voorkennisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
Eentje waar ik geen school herinneringen aan heb
Ga ik ook doen, al weet ik nog niet zo goed waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Stelletje eikels! Gewoon een klacht indienen, dan willen ze vaak de rekening wel laten vallen
Volgens mij is het toch Ede-Wageningen. Trein richting Utrechtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich best knap om dat station te herkennen trouwens, zonder voorkennis
Ja, uurtje of half 1, zoiets?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik eerder mag, als het zou kunnen graag
Hoofdkantoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, al weet ik nog niet zo goed waar
Is ook goed, als ik dan nog een boterham magquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, uurtje of half 1, zoiets?
En uiteraard
Moet ikk eerst maar even mijn Duits bij gaan spijkerenquote:
Heyquote:
Aaah das zieligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik hier thuis zit en niet ergens anders waar ik liever zou zijn
Klopt jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch Ede-Wageningen. Trein richting Utrecht, heb er te vaak gestaan, gelukkig daar niet veel vertraging
* Barretje80 voelt zich buitengeslotenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, uurtje of half 1, zoiets?
En uiteraard
En het feit dat jij regelmatig foto's van daar postquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt jaMijn Stammstrecke sinds bijna 2 jaar alweer
* MPG laat Barretje binnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich buitengesloten
waar is stu eigenlijk gebleven??
jij ookquote:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook goed, als ik dan nog een boterham mag
Dank je
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhundquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ikk eerst maar even mijn Duits bij gaan spijkeren
Toekjequote:
Nicequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke ik kom er later op terug, ik kom zondagen uhm ik moet 2 jongens naar bed brengen want J. is naar Alkmaar
Dus tot zo
Zie? Voorkennisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het feit dat jij regelmatig foto's van daar post
heb jij ook spelletjes ??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG laat Barretje binnen![]()
Stu is bang voor de snert
Neuh, niet echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceHet rijk voor jezelf
Ga je nog wat leuks doen?
Wil je ook komen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich buitengesloten
waar is stu eigenlijk gebleven??
He Bongquote:
Oke, dan probeer ik rond die tijd er te zijn, mist het ov mee werktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
[..]
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhund![]()
[..]
Toekje![]()
[..]
NiceHet rijk voor jezelf
Ga je nog wat leuks doen?
[..]Kee
![]()
quote:
Ik ga straks weer gamenquote:
Hoi Marijkequote:
vom Kloo. Von gaat met de Dativquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhund![]()
Jaquote:
Oeh, ook lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh, niet echt
maskertje en nagels verzorgen en dat was het wel...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vom Kloo. Von gaat met de Dativ![]()
En Sie en Schweinhund met een hoofdletter. Geruckt?En Du zonder s.
Ik zeg, een 5-
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vom Kloo. Von gaat met de Dativ![]()
En Sie en Schweinhund met een hoofdletter. Geruckt?En Du zonder s.
Ik zeg, een 5-
Douche zequote:
Douche-ze en veel plezier vanavond!quote:
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je ook komen dan?![]()
![]()
[..]
He Bong
Maarje bedoelt het toch goed? En ik begrijp je heus wel. Ik zeg, ondanks de schoonheidsfoutjes toch een 7-quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben een slechte reserve Duitser
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ook lekkerIk wil eigenlijk ook wel een keer mijn nagels doen, maar vind dat niet echt bij me passen
Dus ik denk er nog even over na
![]()
Dit riekt naar een voorkeursbehandelingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Maarje bedoelt het toch goed? En ik begrijp je heus wel. Ik zeg, ondanks de schoonheidsfoutjes toch een 7-
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, komt nog wel verandering in
beekbergen als in beekbergen in de buurt van apeldoornquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metdus dat gaat em niet worden deze keer..
Ik heb er een keer 2 tiende bijgeluld op het HBO met als reden, maar meneer dan heb ik een voldoende voor alles en dan is het klaar, bovendien ga ik toch nooit meer iets doen met dit vakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit riekt naar een voorkeursbehandeling
kon dat vroeger op school maar.. "ja maar ik bedoel het toch goed? en je weet wel wat ik bedoel" en dan 2 punten erbij krijgen
![]()
die beekbergen jahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
beekbergen als in beekbergen in de buurt van apeldoorn
Gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metdus dat gaat em niet worden deze keer..
dan zit je ook niet ver van mij afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die beekbergen jah
en .. das voor mij in de buurt van zwolle
Ik had ooit eens een leraar statistiek die een recht evenredig verband wist tussen het aantal openstaande knoopjes van het bloesje van een studente en het judicium voor het betreffende tentamenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 2 tiende bijgeluld op het HBO met als reden, maar meneer dan heb ik een voldoende voor alles en dan is het klaar, bovendien ga ik toch nooit meer iets doen met dit vak![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een leraar statistiek die een recht evenredig verband wist tussen het aantal openstaande knoopjes van het bloesje van een studente en het judicium voor het betreffende tentamen
Ja, sssttt, dat is het ook gewoon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit riekt naar een voorkeursbehandeling
kon dat vroeger op school maar.. "ja maar ik bedoel het toch goed? en je weet wel wat ik bedoel" en dan 2 punten erbij krijgen
![]()
mweh.. het is een soort van moetje. ofzo..quote:
Oh ik zal het niet verder vertellenquote:
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. het is een soort van moetje. ofzo..wil het nooit zo graag. maar goed.. we maken er wel iets leuks van! nog een beetje brainstormen over de bruiloft..
Hard van stapel lopen is in joh! Is ze nog niet zwangerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.
Mooizo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik zal het niet verder vertellen
hehehehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.
Wat speelt ie dan op de DS?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat is 1!
De anders speelt nog even op de DS en dan hop naar bed
Knutselzequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Fijne avond en tot morgen allemaal![]()
Dat klinkt resoluutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat is 1!
De anders speelt nog even op de DS en dan hop naar bed
is een woensdag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan kan ik die dag vrijnemen, wel zo handig.
Fijne avond MoPGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
Ik ben resoluutquote:
Dan ben ik standaard vrij, dus count me inquote:
jeetje zuurpruimquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we het niet een dag opschuiven? Dan kost het me een half uur minder vakantie.
vrekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we het niet een dag opschuiven? Dan kost het me een half uur minder vakantie.
hehe m'n hele familie moet ook al komen.. half fok! past er niet ook bij hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben ik standaard vrij, dus count me in
quote:
jij hebt weer fijn veel over voor de liefde van je leven...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan daar helaas niet over meepraten maar kan me wel voorstellen dat een strakke lijn beter is dan die dreinende en huilende kinderen die je soms in het OV tegenkomt of in een restaurantquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben resoluut
Moet wel, anders krijg je etterbakkies
Met wie ga jij dan trouwen?quote:
mzzl mpgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
Ik hossel wel een mokkel van de straat of zoquote:
quote:
quote:
O wacht, dat is een half uur extra bijzonder verlof.... nee, woensdag is primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij hebt weer fijn veel over voor de liefde van je leven...
Of iets overspeligs uit die neukfabriek van GFquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hossel wel een mokkel van de straat of zo
Snap ik tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe m'n hele familie moet ook al komen.. half fok! past er niet ook bij hoor
die willen niet trouwen die komen alleen maar om te batsenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of iets overspeligs uit die neukfabriek van GF
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hossel wel een mokkel van de straat of zo
ligt eraan wat goedkoper is hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of iets overspeligs uit die neukfabriek van GF
whehehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die willen niet trouwen die komen alleen maar om te batsen
tzt in het trouw topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik tochMag ik wel wat foto's zien?
Bij die laatste krijg ik ook nog gratis bierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ligt eraan wat goedkoper is he
Dan kan je beter het laatste doen, want jij drinkt die intree er wel uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die laatste krijg ik ook nog gratis bier
ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die laatste krijg ik ook nog gratis bier
Preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je beter het laatste doen, want jij drinkt die intree er wel uit
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een livecam van de huwelijksnacht in KPD!
Hey JBquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kindjes zijn bij de toneelvereniging nu
Hoest hier?
Mijne hangt voor de tvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoest hier?
JBquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoest hier?
dan moet je toch meer drinken dan de vorige keerquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado stelde net voor om door te rijden naar de parenclub en dat voortaan elke vrijdag te doen als de kindjes bij toneel zijn
Zo te lezen gaat het daar dus ook goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed hoor, weekend. En ik ben nu bezig met werk doen wat ik echt leuk vind. Na het inventariseren mag ik nu aanpassen enzo.En gesprekken voeren e mensen zeggen wat ze moeten doen (vind ik nog een beetje eng)
Fijn te horen dat t ok is
Het was gelukkig een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het daar dus ook goed
Ja, eigenlijk wel. Morgen zwemmen, zondag verjaardag van mn oma leuk weekend
compact en kleverig.
Misschien is "meer eten" wel een NOG iets beter planquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je toch meer drinken dan de vorige keer
Doe iedereen (die ik ken) de groetjesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was gelukkig een grapjeWhehehe dat dacht ik er dus ook wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was gelukkig een grapjeDat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn OmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, eigenlijk wel. Morgen zwemmen, zondag verjaardag van mn oma leuk weekendKan jij masseren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe iedereen (die ik ken) de groetjes![]()
ow ik moet masseren blijkbaar
"mamma, je moet me masseren"![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn Oma
[..]
Kan jij masseren?
Wat fijn dat het zo goed gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed hoor, weekend. En ik ben nu bezig met werk doen wat ik echt leuk vind. Na het inventariseren mag ik nu aanpassen enzo.En gesprekken voeren e mensen zeggen wat ze moeten doen (vind ik nog een beetje eng)
Fijn te horen dat t ok is
ik las masturberenquote:
Oma'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn Oma
Ik vind het gewoon echt leuk.quote:
quote:
waar het hart vol van is...quote:
Dat zeggen de mijne dus nooit hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Ladylike het volgende:
Hij meent het ook nog
nu geirriteerd: "maaaham, je zou me masseren"
drukke bezigheid daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oma's
Wij hebben volgende week een verjaardag, twee weken later weer en dan in feb ook weer een paar. En dan is de winter weer voorbij![]()
Ik heb hem verpest door ermee te beginnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeggen de mijne dus nooit he
Ik heb besloten een EHBO cursus te gaan doen over een tijdjeLijkt me leuk en zonvol Y
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Ladylike het volgende:
Hij meent het ook nog
nu geirriteerd: "maaaham, je zou me masseren"
Ja, best wel, maar wel leuk allemaalquote:
Ik weet niet wat ik er van moet denken, het is wel lekker vaag zo maar om nou als zoals sommige er van uit te gaan dat het de einde van de wereld isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, maar wel leuk allemaal
Wat vinden jullie van die dooie beesten allemaal?
Boejjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Schijnt wel vaker te gebeuren las ik ook, dus dan is het helemaal niet zo raar, als dit al lang gebeurt. Misschien vallen er ook wel af en toe ineens duizenden mensen dood neer ergens, maar durven ze dat niet naar buiten te laten komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken, het is wel lekker vaag zo maar om nou als zoals sommige er van uit te gaan dat het de einde van de wereld is
Het is opmerkelijk dat er zoveel tegelijk uit de lucht vallen of komen bovendrijven, maar het heeft ongetwijfeld een logische verklaring, en dat het nu zo veel tegelijk gebeurt is gewoon toeval, en de media heeft er ineens aandacht voor, dan lijkt het altijd erger dan het is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen wel interessant soms.quote:
Misschien heeft het wat te maken met het veld van de aarde, waarop 1 pek 1 diersoort er last van heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker te gebeuren las ik ook, dus dan is het helemaal niet zo raar, als dit al lang gebeurt. Misschien vallen er ook wel af en toe ineens duizenden mensen dood neer ergens, maar durven ze dat niet naar buiten te laten komen
Vind het beetje raar dat het ook echt alleen duiven zijn in Italië en kauwen in Zweden, gewoon maar 1 soort is vreemd imo.
Ja, en dat vind ik wat vreemd, waarom niet de mussen ook, en de kraaien oid? Maar goed, ik heb daar geen verstand van, misschien is t normaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien heeft het wat te maken met het veld van de aarde, waarop 1 pek 1 diersoort er last van heeft
Oh daar is natuulijk niks mis meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen wel interessant soms.
Sowieso houd k soms wel van een lekkere discussie/gesprek op zn tijd.
huhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:122 Teletekst vr 07 jan
Kort nieuws binnenland
` Vanmiddag is in een parkeergarage in
Hoorn in een auto een dode vrouw
gevonden die al drie maanden vermist
was.De beheerder van de garage van het
Westfriesgasthuis ontdekte de vrouw,die
op de vloer van de auto lag.Ze werd
sinds 5 oktober vermist.Vermoedelijk
heeft ze toen zelfmoord gepleegd.
volgende nieuws weer&verkeer sport
die moet een hoop parkeergeld betalenquote:
Ik zou het niet weten, ben ook maar deels IT nerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik wat vreemd, waarom niet de mussen ook, en de kraaien oid? Maar goed, ik heb daar geen verstand van, misschien is t normaal
Ah kinderfeestje, altijd leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://www.wegmetdekids.n(...)-tropisch-uitje.html
Ik zit te kijken vor iets om te doen met het kinderfeestje, alleen kunnen er maar max 3 kinderen in de auto... Of we moeten vragen of er iemand meerijdt, dan kunnen wij met drie en zij met vier kinderen ofzo... Kan iig even vragen of t ze wat lijkt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vertaling: Ik heb een pan snert, Sym!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vertaling: Ik heb een pan snert, Sym!
Nee echt niet hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
een vakantie uitzoeken is nog niet zo simpel
Zo veel keuze waar je heen wil?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Waar en wanneer enzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
met een hoop kunst en vliegwerk.quote:
Die orchideeëntuin lijkt me wel leuk en denk dat zij het ook wel leuk vinden, alleen hebben we niet genoeg vervoer dan...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah kinderfeestje, altijd leuk
Had er afgelopem woensdag 1
Jezus dat klotejoch heeft echt niks beters te doen.quote:
Oh over feestjes in combinatie met jouw naam... We hebben jullie mail gehad, vriendje moet er nog even over nadenken, alles is afhankelijk van of hij kan rijden dan of niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://www.wegmetdekids.n(...)-tropisch-uitje.html
Ik zit te kijken vor iets om te doen met het kinderfeestje, alleen kunnen er maar max 3 kinderen in de auto... Of we moeten vragen of er iemand meerijdt, dan kunnen wij met drie en zij met vier kinderen ofzo... Kan iig even vragen of t ze wat lijkt
nouwquote:
Kurt Cobainquote:
weekend heah?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus dat klotejoch heeft echt niks beters te doen.
Joahhhquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een hoop kunst en vliegwerk.
Ben een uur aan het kloten geweest om de verbinding tot stand te brengen, maar het was gelukt
grapje, mag ik hopenquote:
Ok, dan horen we t nog welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh over feestjes in combinatie met jouw naam... We hebben jullie mail gehad, vriendje moet er nog even over nadenken, alles is afhankelijk van of hij kan rijden dan of niet...
al wel een idee waar je heen wilt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
ken je de band nirvana niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee serieus niet..
De naam wel maar verder zegt het me niets
Ok.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee serieus niet..
Ik vind het een wonder dat TFM em kent, aangezien ie tijdens mijn middelbare schooltijd populair was enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een beetje erg hoor
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het een wonder dat TFM em kent, aangezien ie tijdens mijn middelbare schooltijd populair was enzo
ik ben zwaar fan van nirvanaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het een wonder dat TFM em kent, aangezien ie tijdens mijn middelbare schooltijd populair was enzo
Vele meisjes hebben zelfmoord gepleegd na zijn doodquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee serieus niet..
John Lennon ook...quote:
Jawel, maar die heeft niet echt mijn interesse.quote:
Is toch grappig dat ondanks dat er 15/16 jaar tussen zit ofzo, je wel naar de zelfde muziek luistertquote:
en jongens ook hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vele meisjes hebben zelfmoord gepleegd na zijn dood
Zo knap was ie ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel, maar die heeft niet echt mijn interesse.
En ik weet wel wie Curt Cobain is en dat hij zanger is van Nirvava, maar geen idee hoe hij eruit ziet
john lennon had talentquote:
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
al wel een idee waar je heen wilt?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
john lennon had talent
cobijn kon alleen maar zeuren en deprie zijn
Jaquote:
dan word het wel lastigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
dat is het punt en hoogseizoen is amper te betalenof je moet de laatste 2 weken van de zomer vakantie gaan... ik vind dat ook net een beetje jammer zeg maar
Dat is wel jammer jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
dat is het punt en hoogseizoen is amper te betalenof je moet de laatste 2 weken van de zomer vakantie gaan... ik vind dat ook net een beetje jammer zeg maar
quote:
Klopt, maar daar word z'n muziek niet slechter van, vinden miljoenen mensen, maar eigen smaakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
john lennon had talent
cobijn kon alleen maar zeuren en deprie zijn
ik heb ooit lang lang geleden wel nirvana geluisterd maar het is mijn ding nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klopt, maar daar word z'n muziek niet slechter van, vinden miljoenen mensen, maar eigen smaak
nee het komt allemaal op mij, de kinderen hebben nog niets te kiezen en mijn vriend heeft zoiets van .. ja maar schatje jij hebt de laatste 3/4 vakanties ook zo voordelig geboektquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaik hoop op iets als
"Hoop gedonder in huis. De eén wil dit, de ander dat, niemand is ooit tevreden"
gezien het feit dat ik mijn rijbewijs ga halen (ik ga even van het positieve uit willen we wel wat verder ja)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja
Wou je dicht bij huis blijven of toch eens verder weg proberen?
Tuurlijk gaan we daar van uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezien het feit dat ik mijn rijbewijs ga halen (ik ga even van het positieve uit willen we wel wat verder ja)
waar woon je (in de buurt)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind wel leuke dingen om te doen met ze, maar allemaal ver weg
En ze zullen nog wel iets veel te jong voor paintball zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind wel leuke dingen om te doen met ze, maar allemaal ver weg
Mooi. Dan kan je dus gewoon boeken wat je ZELF wilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee het komt allemaal op mij, de kinderen hebben nog niets te kiezen en mijn vriend heeft zoiets van .. ja maar schatje jij hebt de laatste 3/4 vakanties ook zo voordelig geboekt
Ja maar dat was dus niet in de zomervakantie
Helaas niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
Iemand met een OV-studentenkaart hier?.
Trein voor studenten zondag gratis in januari
De andere 60% moet je lopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet meermaar als ik het goed gelezen heb dan kan ik dus voor 40% naar Zwolle zondag?
Als je nou naar de HEMA gaat koop je daar voor 13.95 een dagkaartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet meermaar als ik het goed gelezen heb dan kan ik dus voor 40% naar Zwolle zondag?
ga het even aan de grote klok hangen, lulquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
Iemand met een OV-studentenkaart hier?.
Trein voor studenten zondag gratis in januari
nou er zit natuurlijk wel een budget aan vast he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan je dus gewoon boeken wat je ZELF wilDat scheelt al een boel. EN als je NU boekt zijn er zat acties dat je extra nachten gratis krijgt en zo
![]()
Dus OF je hebt HELEMAAL geen geld, OF je wilt bepaald ongebruikelijke dingen. OF het gaat je gewoon lukkenZal ik helpen zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |