* MPG laat Barretje binnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich buitengesloten
waar is stu eigenlijk gebleven??
jij ookquote:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook goed, als ik dan nog een boterham mag
Dank je
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhundquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ikk eerst maar even mijn Duits bij gaan spijkeren
Toekjequote:
Nicequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke ik kom er later op terug, ik kom zondagen uhm ik moet 2 jongens naar bed brengen want J. is naar Alkmaar
Dus tot zo
Zie? Voorkennisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het feit dat jij regelmatig foto's van daar post
heb jij ook spelletjes ??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG laat Barretje binnen![]()
Stu is bang voor de snert
Neuh, niet echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceHet rijk voor jezelf
Ga je nog wat leuks doen?
Wil je ook komen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich buitengesloten
waar is stu eigenlijk gebleven??
He Bongquote:
Oke, dan probeer ik rond die tijd er te zijn, mist het ov mee werktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
[..]
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhund![]()
[..]
Toekje![]()
[..]
NiceHet rijk voor jezelf
Ga je nog wat leuks doen?
[..]Kee
![]()
quote:
Ik ga straks weer gamenquote:
Hoi Marijkequote:
vom Kloo. Von gaat met de Dativquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhund![]()
Jaquote:
Oeh, ook lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh, niet echt
maskertje en nagels verzorgen en dat was het wel...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vom Kloo. Von gaat met de Dativ![]()
En Sie en Schweinhund met een hoofdletter. Geruckt?En Du zonder s.
Ik zeg, een 5-
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vom Kloo. Von gaat met de Dativ![]()
En Sie en Schweinhund met een hoofdletter. Geruckt?En Du zonder s.
Ik zeg, een 5-
Douche zequote:
Douche-ze en veel plezier vanavond!quote:
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je ook komen dan?![]()
![]()
[..]
He Bong
Maarje bedoelt het toch goed? En ik begrijp je heus wel. Ik zeg, ondanks de schoonheidsfoutjes toch een 7-quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben een slechte reserve Duitser
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ook lekkerIk wil eigenlijk ook wel een keer mijn nagels doen, maar vind dat niet echt bij me passen
Dus ik denk er nog even over na
![]()
Dit riekt naar een voorkeursbehandelingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Maarje bedoelt het toch goed? En ik begrijp je heus wel. Ik zeg, ondanks de schoonheidsfoutjes toch een 7-
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, komt nog wel verandering in
beekbergen als in beekbergen in de buurt van apeldoornquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metdus dat gaat em niet worden deze keer..
Ik heb er een keer 2 tiende bijgeluld op het HBO met als reden, maar meneer dan heb ik een voldoende voor alles en dan is het klaar, bovendien ga ik toch nooit meer iets doen met dit vakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit riekt naar een voorkeursbehandeling
kon dat vroeger op school maar.. "ja maar ik bedoel het toch goed? en je weet wel wat ik bedoel" en dan 2 punten erbij krijgen
![]()
die beekbergen jahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
beekbergen als in beekbergen in de buurt van apeldoorn
Gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metdus dat gaat em niet worden deze keer..
dan zit je ook niet ver van mij afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die beekbergen jah
en .. das voor mij in de buurt van zwolle
Ik had ooit eens een leraar statistiek die een recht evenredig verband wist tussen het aantal openstaande knoopjes van het bloesje van een studente en het judicium voor het betreffende tentamenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 2 tiende bijgeluld op het HBO met als reden, maar meneer dan heb ik een voldoende voor alles en dan is het klaar, bovendien ga ik toch nooit meer iets doen met dit vak![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een leraar statistiek die een recht evenredig verband wist tussen het aantal openstaande knoopjes van het bloesje van een studente en het judicium voor het betreffende tentamen
Ja, sssttt, dat is het ook gewoon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit riekt naar een voorkeursbehandeling
kon dat vroeger op school maar.. "ja maar ik bedoel het toch goed? en je weet wel wat ik bedoel" en dan 2 punten erbij krijgen
![]()
mweh.. het is een soort van moetje. ofzo..quote:
Oh ik zal het niet verder vertellenquote:
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. het is een soort van moetje. ofzo..wil het nooit zo graag. maar goed.. we maken er wel iets leuks van! nog een beetje brainstormen over de bruiloft..
Hard van stapel lopen is in joh! Is ze nog niet zwangerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.
Mooizo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik zal het niet verder vertellen
hehehehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.
Wat speelt ie dan op de DS?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat is 1!
De anders speelt nog even op de DS en dan hop naar bed
Knutselzequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Fijne avond en tot morgen allemaal![]()
Dat klinkt resoluutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat is 1!
De anders speelt nog even op de DS en dan hop naar bed
is een woensdag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan kan ik die dag vrijnemen, wel zo handig.
Fijne avond MoPGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
Ik ben resoluutquote:
Dan ben ik standaard vrij, dus count me inquote:
jeetje zuurpruimquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we het niet een dag opschuiven? Dan kost het me een half uur minder vakantie.
vrekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we het niet een dag opschuiven? Dan kost het me een half uur minder vakantie.
hehe m'n hele familie moet ook al komen.. half fok! past er niet ook bij hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben ik standaard vrij, dus count me in
quote:
jij hebt weer fijn veel over voor de liefde van je leven...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan daar helaas niet over meepraten maar kan me wel voorstellen dat een strakke lijn beter is dan die dreinende en huilende kinderen die je soms in het OV tegenkomt of in een restaurantquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben resoluut
Moet wel, anders krijg je etterbakkies
Met wie ga jij dan trouwen?quote:
mzzl mpgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
Ik hossel wel een mokkel van de straat of zoquote:
quote:
quote:
O wacht, dat is een half uur extra bijzonder verlof.... nee, woensdag is primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij hebt weer fijn veel over voor de liefde van je leven...
Of iets overspeligs uit die neukfabriek van GFquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hossel wel een mokkel van de straat of zo
Snap ik tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe m'n hele familie moet ook al komen.. half fok! past er niet ook bij hoor
die willen niet trouwen die komen alleen maar om te batsenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of iets overspeligs uit die neukfabriek van GF
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hossel wel een mokkel van de straat of zo
ligt eraan wat goedkoper is hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of iets overspeligs uit die neukfabriek van GF
whehehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die willen niet trouwen die komen alleen maar om te batsen
tzt in het trouw topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik tochMag ik wel wat foto's zien?
Bij die laatste krijg ik ook nog gratis bierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ligt eraan wat goedkoper is he
Dan kan je beter het laatste doen, want jij drinkt die intree er wel uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die laatste krijg ik ook nog gratis bier
ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die laatste krijg ik ook nog gratis bier
Preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je beter het laatste doen, want jij drinkt die intree er wel uit
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een livecam van de huwelijksnacht in KPD!
Hey JBquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kindjes zijn bij de toneelvereniging nu
Hoest hier?
Mijne hangt voor de tvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoest hier?
JBquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoest hier?
dan moet je toch meer drinken dan de vorige keerquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado stelde net voor om door te rijden naar de parenclub en dat voortaan elke vrijdag te doen als de kindjes bij toneel zijn
Zo te lezen gaat het daar dus ook goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed hoor, weekend. En ik ben nu bezig met werk doen wat ik echt leuk vind. Na het inventariseren mag ik nu aanpassen enzo.En gesprekken voeren e mensen zeggen wat ze moeten doen (vind ik nog een beetje eng)
Fijn te horen dat t ok is
Het was gelukkig een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het daar dus ook goed
Ja, eigenlijk wel. Morgen zwemmen, zondag verjaardag van mn oma leuk weekend
compact en kleverig.
Misschien is "meer eten" wel een NOG iets beter planquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je toch meer drinken dan de vorige keer
Doe iedereen (die ik ken) de groetjesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was gelukkig een grapjeWhehehe dat dacht ik er dus ook wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was gelukkig een grapjeDat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn OmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, eigenlijk wel. Morgen zwemmen, zondag verjaardag van mn oma leuk weekendKan jij masseren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe iedereen (die ik ken) de groetjes![]()
ow ik moet masseren blijkbaar
"mamma, je moet me masseren"![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn Oma
[..]
Kan jij masseren?
Wat fijn dat het zo goed gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed hoor, weekend. En ik ben nu bezig met werk doen wat ik echt leuk vind. Na het inventariseren mag ik nu aanpassen enzo.En gesprekken voeren e mensen zeggen wat ze moeten doen (vind ik nog een beetje eng)
Fijn te horen dat t ok is
ik las masturberenquote:
Oma'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn Oma
Ik vind het gewoon echt leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |