Oh, dan las ik het verkeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gezegd
En hoe weet je dat ik er weer was
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan las ik het verkeerdOmdat ik las toevallig dat pgr wilde spelen en toen zei jij zondag
En nietIk hoopte dat je het zou lezen
![]()
Dat is echt superquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezen
Maar ik denk wel dat ik zondag kom
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt superEet je mee? Dan maak ik quiche voor je
![]()
Dat is tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezen
Maar ik denk wel dat ik zondag kom
Go Yeahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Toch mijn Bol bestelling nog binnen gekregen vandaag
Is die laptop nou al eens ooit een keer opgehaald?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Wats met mij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan las ik het verkeerdOmdat ik las toevallig dat pgr wilde spelen en toen zei jij zondag
En nietIk hoopte dat je het zou lezen
![]()
Jepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die laptop nou al eens ooit een keer opgehaald?
Laat je morgen even weten, want dan doe ik even de juiste boodschapjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa denk ik
JEUJquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Dan komen er wat mensen spelletjes spelenquote:
Alle ballen op Targaquote:
Indeedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle ballen op TargaNooit meer Targa kopen
![]()
Of had je toch liever "omdat jijquote:
Eentje waar ik geen school herinneringen aan hebquote:
Oefenen voor volgende maandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat je morgen even weten, want dan doe ik even de juiste boodschapjes
[..]
JEUJ
[..]
Dan komen er wat mensen spelletjes spelen
Klinkt heel herkenbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn deze week zouden ze mij bellen, maar dat hebben ze niet gedaan
Ik heb een beetje ruzie met ze.. ze stuurde een rekening voor 149 euroTerwijl ik gewoon garantie had. Targa zegt dat laptop stuk is door vochtschade... Ik zeg: dat kan niet. Targa zou foto maken en mailen... dat heeft Targa niet gedaan.
Targa zou mij deze week terug bellen, dat heeft Targa niet gedaan. Targa maakt mij boos. HOERETARGA
Vanaf zo laat of vroeg als jij wilt komen, heb ik ook een reden om uit m'n nest te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Uhmmmm Marijkje ?vanaf hoelaat ben ik welkom?
Heel fijn jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt heel herkenbaarWat fijn, garantie op electronica
Geld dat ook voor de rest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanaf zo laat of vroeg als jij wilt komen, heb ik ook een reden om uit m'n nest te komen
ik hoop dat het bij mij beter gaat. Dat is echt een hoop gezeik daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel fijn jaHad aan de telefoon nog tegen ze gezegd dat ik wéét dat de R van mijn tobo af is, dat ik daarmee kan leven en ze dat niet hoeven te repareren... Nu hebben ze dus 78 euro in rekening gebracht voor een nieuw tobo
En dus dat gezeik over 'vochtschade'
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel fijn jaHad aan de telefoon nog tegen ze gezegd dat ik wéét dat de R van mijn tobo af is, dat ik daarmee kan leven en ze dat niet hoeven te repareren... Nu hebben ze dus 78 euro in rekening gebracht voor een nieuw tobo
En dus dat gezeik over 'vochtschade'
Jij wilde toch tegen half 2 ofzo komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geld dat ook voor de rest?
niet dat ik dan voor half 12 er ben
[..]
ik hoop dat het bij mij beter gaat
Als ik eerder magquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wilde toch tegen half 2 ofzo komen?En eet je ook mee trouwens?
Op zich best knap om dat station te herkennen trouwens, zonder voorkennisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
Eentje waar ik geen school herinneringen aan heb
Ga ik ook doen, al weet ik nog niet zo goed waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Stelletje eikels! Gewoon een klacht indienen, dan willen ze vaak de rekening wel laten vallen
Volgens mij is het toch Ede-Wageningen. Trein richting Utrechtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich best knap om dat station te herkennen trouwens, zonder voorkennis
Ja, uurtje of half 1, zoiets?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik eerder mag, als het zou kunnen graag
Hoofdkantoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, al weet ik nog niet zo goed waar
Is ook goed, als ik dan nog een boterham magquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, uurtje of half 1, zoiets?
En uiteraard
Moet ikk eerst maar even mijn Duits bij gaan spijkerenquote:
Heyquote:
Aaah das zieligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik hier thuis zit en niet ergens anders waar ik liever zou zijn
Klopt jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch Ede-Wageningen. Trein richting Utrecht, heb er te vaak gestaan, gelukkig daar niet veel vertraging
* Barretje80 voelt zich buitengeslotenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, uurtje of half 1, zoiets?
En uiteraard
En het feit dat jij regelmatig foto's van daar postquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt jaMijn Stammstrecke sinds bijna 2 jaar alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |