Heel fijn jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt heel herkenbaarWat fijn, garantie op electronica
Geld dat ook voor de rest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanaf zo laat of vroeg als jij wilt komen, heb ik ook een reden om uit m'n nest te komen
ik hoop dat het bij mij beter gaat. Dat is echt een hoop gezeik daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel fijn jaHad aan de telefoon nog tegen ze gezegd dat ik wéét dat de R van mijn tobo af is, dat ik daarmee kan leven en ze dat niet hoeven te repareren... Nu hebben ze dus 78 euro in rekening gebracht voor een nieuw tobo
En dus dat gezeik over 'vochtschade'
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel fijn jaHad aan de telefoon nog tegen ze gezegd dat ik wéét dat de R van mijn tobo af is, dat ik daarmee kan leven en ze dat niet hoeven te repareren... Nu hebben ze dus 78 euro in rekening gebracht voor een nieuw tobo
En dus dat gezeik over 'vochtschade'
Jij wilde toch tegen half 2 ofzo komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geld dat ook voor de rest?
niet dat ik dan voor half 12 er ben
[..]
ik hoop dat het bij mij beter gaat
Als ik eerder magquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wilde toch tegen half 2 ofzo komen?En eet je ook mee trouwens?
Op zich best knap om dat station te herkennen trouwens, zonder voorkennisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
Eentje waar ik geen school herinneringen aan heb
Ga ik ook doen, al weet ik nog niet zo goed waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Stelletje eikels! Gewoon een klacht indienen, dan willen ze vaak de rekening wel laten vallen
Volgens mij is het toch Ede-Wageningen. Trein richting Utrechtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich best knap om dat station te herkennen trouwens, zonder voorkennis
Ja, uurtje of half 1, zoiets?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik eerder mag, als het zou kunnen graag
Hoofdkantoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, al weet ik nog niet zo goed waar
Is ook goed, als ik dan nog een boterham magquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, uurtje of half 1, zoiets?
En uiteraard
Moet ikk eerst maar even mijn Duits bij gaan spijkerenquote:
Heyquote:
Aaah das zieligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik hier thuis zit en niet ergens anders waar ik liever zou zijn
Klopt jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch Ede-Wageningen. Trein richting Utrecht, heb er te vaak gestaan, gelukkig daar niet veel vertraging
* Barretje80 voelt zich buitengeslotenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, uurtje of half 1, zoiets?
En uiteraard
En het feit dat jij regelmatig foto's van daar postquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt jaMijn Stammstrecke sinds bijna 2 jaar alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |