Oh, dan las ik het verkeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gezegd
En hoe weet je dat ik er weer was
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan las ik het verkeerdOmdat ik las toevallig dat pgr wilde spelen en toen zei jij zondag
En nietIk hoopte dat je het zou lezen
![]()
Dat is echt superquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezen
Maar ik denk wel dat ik zondag kom
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt superEet je mee? Dan maak ik quiche voor je
![]()
Dat is tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ik klikte echt net het topic aan en was een beetje doorlezen
Maar ik denk wel dat ik zondag kom
Go Yeahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Toch mijn Bol bestelling nog binnen gekregen vandaag
Is die laptop nou al eens ooit een keer opgehaald?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Wats met mij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan las ik het verkeerdOmdat ik las toevallig dat pgr wilde spelen en toen zei jij zondag
En nietIk hoopte dat je het zou lezen
![]()
Jepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die laptop nou al eens ooit een keer opgehaald?
Laat je morgen even weten, want dan doe ik even de juiste boodschapjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa denk ik
JEUJquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Pien85 het volgende:
Dan komen er wat mensen spelletjes spelenquote:
Alle ballen op Targaquote:
Indeedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle ballen op TargaNooit meer Targa kopen
![]()
Of had je toch liever "omdat jijquote:
Eentje waar ik geen school herinneringen aan hebquote:
Oefenen voor volgende maandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat je morgen even weten, want dan doe ik even de juiste boodschapjes
[..]
JEUJ
[..]
Dan komen er wat mensen spelletjes spelen
Klinkt heel herkenbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepEn deze week zouden ze mij bellen, maar dat hebben ze niet gedaan
Ik heb een beetje ruzie met ze.. ze stuurde een rekening voor 149 euroTerwijl ik gewoon garantie had. Targa zegt dat laptop stuk is door vochtschade... Ik zeg: dat kan niet. Targa zou foto maken en mailen... dat heeft Targa niet gedaan.
Targa zou mij deze week terug bellen, dat heeft Targa niet gedaan. Targa maakt mij boos. HOERETARGA
Vanaf zo laat of vroeg als jij wilt komen, heb ik ook een reden om uit m'n nest te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Uhmmmm Marijkje ?vanaf hoelaat ben ik welkom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |