quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een livecam van de huwelijksnacht in KPD!
Hey JBquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kindjes zijn bij de toneelvereniging nu
Hoest hier?
Mijne hangt voor de tvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoest hier?
JBquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoest hier?
dan moet je toch meer drinken dan de vorige keerquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado stelde net voor om door te rijden naar de parenclub en dat voortaan elke vrijdag te doen als de kindjes bij toneel zijn
Zo te lezen gaat het daar dus ook goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed hoor, weekend. En ik ben nu bezig met werk doen wat ik echt leuk vind. Na het inventariseren mag ik nu aanpassen enzo.En gesprekken voeren e mensen zeggen wat ze moeten doen (vind ik nog een beetje eng)
Fijn te horen dat t ok is
Het was gelukkig een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het daar dus ook goed
Ja, eigenlijk wel. Morgen zwemmen, zondag verjaardag van mn oma leuk weekend
compact en kleverig.
Misschien is "meer eten" wel een NOG iets beter planquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je toch meer drinken dan de vorige keer
Doe iedereen (die ik ken) de groetjesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was gelukkig een grapjeWhehehe dat dacht ik er dus ook wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was gelukkig een grapjeDat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn OmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, eigenlijk wel. Morgen zwemmen, zondag verjaardag van mn oma leuk weekendKan jij masseren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe iedereen (die ik ken) de groetjes![]()
ow ik moet masseren blijkbaar
"mamma, je moet me masseren"![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn Oma
[..]
Kan jij masseren?
Wat fijn dat het zo goed gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed hoor, weekend. En ik ben nu bezig met werk doen wat ik echt leuk vind. Na het inventariseren mag ik nu aanpassen enzo.En gesprekken voeren e mensen zeggen wat ze moeten doen (vind ik nog een beetje eng)
Fijn te horen dat t ok is
ik las masturberenquote:
Oma'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker als een leuk weekend, ik heb volgende week zaterdag de verjaardag van mijn Oma
Ik vind het gewoon echt leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |