Ik heb er een keer 2 tiende bijgeluld op het HBO met als reden, maar meneer dan heb ik een voldoende voor alles en dan is het klaar, bovendien ga ik toch nooit meer iets doen met dit vakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit riekt naar een voorkeursbehandeling
kon dat vroeger op school maar.. "ja maar ik bedoel het toch goed? en je weet wel wat ik bedoel" en dan 2 punten erbij krijgen
![]()
die beekbergen jahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
beekbergen als in beekbergen in de buurt van apeldoorn
Gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metdus dat gaat em niet worden deze keer..
dan zit je ook niet ver van mij afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die beekbergen jah
en .. das voor mij in de buurt van zwolle
Ik had ooit eens een leraar statistiek die een recht evenredig verband wist tussen het aantal openstaande knoopjes van het bloesje van een studente en het judicium voor het betreffende tentamenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 2 tiende bijgeluld op het HBO met als reden, maar meneer dan heb ik een voldoende voor alles en dan is het klaar, bovendien ga ik toch nooit meer iets doen met dit vak![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een leraar statistiek die een recht evenredig verband wist tussen het aantal openstaande knoopjes van het bloesje van een studente en het judicium voor het betreffende tentamen
Ja, sssttt, dat is het ook gewoon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit riekt naar een voorkeursbehandeling
kon dat vroeger op school maar.. "ja maar ik bedoel het toch goed? en je weet wel wat ik bedoel" en dan 2 punten erbij krijgen
![]()
mweh.. het is een soort van moetje. ofzo..quote:
Oh ik zal het niet verder vertellenquote:
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. het is een soort van moetje. ofzo..wil het nooit zo graag. maar goed.. we maken er wel iets leuks van! nog een beetje brainstormen over de bruiloft..
Hard van stapel lopen is in joh! Is ze nog niet zwangerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.
Mooizo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik zal het niet verder vertellen
hehehehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bruiloft? Loop je niet een beetje hard van stapel? We hebben nog niet eens een datum voor onze theedate gepland.
Wat speelt ie dan op de DS?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat is 1!
De anders speelt nog even op de DS en dan hop naar bed
Knutselzequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Fijne avond en tot morgen allemaal![]()
Dat klinkt resoluutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat is 1!
De anders speelt nog even op de DS en dan hop naar bed
is een woensdag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan kan ik die dag vrijnemen, wel zo handig.
Fijne avond MoPGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Fijne avond en tot morgen allemaal![]()
Ik ben resoluutquote:
Dan ben ik standaard vrij, dus count me inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |