* MPG laat Barretje binnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich buitengesloten
waar is stu eigenlijk gebleven??
jij ookquote:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook goed, als ik dan nog een boterham mag
Dank je
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhundquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ikk eerst maar even mijn Duits bij gaan spijkeren
Toekjequote:
Nicequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke ik kom er later op terug, ik kom zondagen uhm ik moet 2 jongens naar bed brengen want J. is naar Alkmaar
Dus tot zo
Zie? Voorkennisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het feit dat jij regelmatig foto's van daar post
heb jij ook spelletjes ??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG laat Barretje binnen![]()
Stu is bang voor de snert
Neuh, niet echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceHet rijk voor jezelf
Ga je nog wat leuks doen?
Wil je ook komen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich buitengesloten
waar is stu eigenlijk gebleven??
He Bongquote:
Oke, dan probeer ik rond die tijd er te zijn, mist het ov mee werktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
[..]
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhund![]()
[..]
Toekje![]()
[..]
NiceHet rijk voor jezelf
Ga je nog wat leuks doen?
[..]Kee
![]()
quote:
Ik ga straks weer gamenquote:
Hoi Marijkequote:
vom Kloo. Von gaat met de Dativquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sind sie ganz vons klo geruckt! Dus schweinhund![]()
Jaquote:
Oeh, ook lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh, niet echt
maskertje en nagels verzorgen en dat was het wel...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vom Kloo. Von gaat met de Dativ![]()
En Sie en Schweinhund met een hoofdletter. Geruckt?En Du zonder s.
Ik zeg, een 5-
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vom Kloo. Von gaat met de Dativ![]()
En Sie en Schweinhund met een hoofdletter. Geruckt?En Du zonder s.
Ik zeg, een 5-
Douche zequote:
Douche-ze en veel plezier vanavond!quote:
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je ook komen dan?![]()
![]()
[..]
He Bong
Maarje bedoelt het toch goed? En ik begrijp je heus wel. Ik zeg, ondanks de schoonheidsfoutjes toch een 7-quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben een slechte reserve Duitser
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ook lekkerIk wil eigenlijk ook wel een keer mijn nagels doen, maar vind dat niet echt bij me passen
Dus ik denk er nog even over na
![]()
Dit riekt naar een voorkeursbehandelingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Maarje bedoelt het toch goed? En ik begrijp je heus wel. Ik zeg, ondanks de schoonheidsfoutjes toch een 7-
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, komt nog wel verandering in
beekbergen als in beekbergen in de buurt van apeldoornquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben wel "in de buurt" ( beek bergen) maar ga bij schoonouders op bezoek metdus dat gaat em niet worden deze keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |