Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Enkel kaasquote:
Uiteraard. Dan bakt de tosti goed, en smaakt het een stuk beter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Symphiequote:
Lekker op tijd GFquote:
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Symphie
Vandaag zat je kerstkaart bij de post
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Barretje80 het volgende:
Damn ik krijg altijd stress als ik een nieuw topic moet openen!!We hebben wel geduld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even 5 minuten iets anders vinden om te doen moet nog wel lukken zeker?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Barretje80 het volgende:
Damn ik krijg altijd stress als ik een nieuw topic moet openen!!Dat heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet nooit een leuke TT
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb dat geduld meestal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Tonkey het volgende:
[..]
We hebben wel geduld hoorEven 5 minuten iets anders vinden om te doen moet nog wel lukken zeker?
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar wordt ie lekker knapperig van!![]()
![]()
Stuquote:
ach.. gewoon wat je is blijven hangen van het vorige topic..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik ookEn ik weet nooit een leuke TT
Nee, niet echt. Ben iets van 2.15am maar gaan slapenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stu![]()
Nog een beetje laat geworden vandaag?
Emmerquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Juffrouw SteenKonijn!
Ik zag dat je een nieuwe UI had, hij is mooi
Dat vind ik dan wel weer leuk, dat IK die indruk kon makenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. gewoon wat je is blijven hangen van het vorige topic..
en bij mij bleef stu als fruitmand hangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |