Ik wil jou ook zienquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ben ik jaloers op jullie alledrie
had me ook wel leuk geleken ff wat drinken, gezelliequote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ben ik jaloers op jullie alledrie
Als je nou om 3 uur in Hoofddorp kunt zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had me ook wel leuk geleken ff wat drinken, gezellie
lang niet zo erg als degene die ik thuis heb rondlopen in ieder gevalquote:
NEE! Echt waar. Ik ben 1.68 en 85 kilo ofzoquote:
Hoe onvriendelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lang niet zo erg als degene die ik thuis heb rondlopen in ieder gevalEn ik kan ook wel aardig wat kwijt zoals ik al zei
Ik vind je er lekker uitzienquote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NEE! Echt waar. Ik ben 1.68 en 85 kilo ofzo
mmmm dat wordt bijna net zo lastig als wat ik vanochtend suggereerde (naar Zwolle rijden om ST en MZ te verwennen)..... Kan pas rond 17:00 vertrekken uit Papendrechtquote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je nou om 3 uur in Hoofddorp kunt zijn
Dan gaat het dus niet lukkenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm dat wordt bijna net zo lastig als wat ik vanochtend suggereerde (naar Zwolle rijden om ST en MZ te verwennen)..... Kan pas rond 17:00 vertrekken uit Papendrecht
Ja maar ja maar ja maar...vorige week vrijdagquote:
nou he?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef Koen66 het volgende:
had me ook wel leuk geleken ff wat drinken, gezellie
neequote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef Stuart het volgende:
Als je nou om 3 uur in Hoofddorp kunt zijn
quote:
Toen was ik ziekquote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar...vorige week vrijdag
dat mag ik toch zeggen als getrouwde vent tegen een getrouwde vrouwquote:
Met ham of alleen kaas?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]![]()
Net trouwens weer lekker gegeten, belegen kaas in tosti's is toch lekker! Boter aan de buitenkant om het helemaal af te maken
ja, en anders ook wel hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag ik toch zeggen als getrouwde vent tegen een getrouwde vrouw
aan de buitenkant?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]![]()
Net trouwens weer lekker gegeten, belegen kaas in tosti's is toch lekker! Boter aan de buitenkant om het helemaal af te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |