ik heb het echt nachten lang gevolgdquote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks gemist hoor. Na 10 minuten glazen huis had ik het wel gezien. Toen vond ik het tijd voor de Bierprofessor.
Beterquote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks gemist hoor. Na 10 minuten glazen huis had ik het wel gezien. Toen vond ik het tijd voor de Bierprofessor.
Jazekerquote:Op woensdag 29 december 2010 12:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik kwam de hele tijd via Google uit op Fok!, en werd gewoon nieuwsgierig wat het allemaal inhoud, dat hele Fok!
Maar, ben je een Koffie-Drinker, omdat je je hier meld?
Hoe, wat, waar?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb een voordeel ontdekt aan thee
Dat is koud veel beter te drinken dan koude koffiequote:
Dat dus!quote:
Helemaal waar! Koffie is ook níet te drinken als het koud is.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is koud veel beter te drinken dan koude koffie
quote:
Oh, hee, hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 12:21 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Jazeker"gewone" koffie tijdens het werk, of gewoon savonds thuis. En natuurlijk de irish koffie na het eten (al kan ik die niet echt goed maken zelf).
Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden met een uitgebreide keuze aan lekker speciale koffies
(Ehm, dubbel. Zo snel gaat het hier dus niet)
quote:
dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vins het bijde koud niet te drinkenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal dat eens doenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hee, hoi![]()
Moet je eens 's avonds komen, kan je lachen
Dat kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat voor LP'squote:Op woensdag 29 december 2010 12:26 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zal dat eens doenAl gaat dat de komende dagen niet lukken. (Vakantie is tijd om met vrienden op de bank te hangen, een LP te draaien en speciaalbier te drinken
)
Namen...quote:
Die eerste heb ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 december 2010 12:28 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Namen...
ennio morricone gaat er altijd goed inEn natuurlijk de klassiekers zoals Simon and Garfunkel en armand
Hij maakt filmmuziekquote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die eerste heb ik nog nooit van gehoord![]()
Wat is het voor muziek?
Simon en GarfunkelArmand is niet echt mijn ding
en dat is koud dan toch lekkerder dan koffie en thee..quote:Op woensdag 29 december 2010 12:26 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zal dat eens doenAl gaat dat de komende dagen niet lukken. (Vakantie is tijd om met vrienden op de bank te hangen, een LP te draaien en speciaalbier te drinken
)
Dat kan ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vins het bijde koud niet te drinken
da's van die reclamequote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jagermeister daarin tegen is alleen maar lekker als die ijskoud is
hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
Goedemiddag, ik kom me hier eens voorstellen
Eindhovenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik kom uit het altijd gezellige Eindhoven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |