goudkuipjequote:
Coolquote:
om een examen te ontwikkelen op security gebiedquote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWaarvoor?
En bank, jasmijn thee, opkikker kip en veel zakdoekjes en strepsils dankzij ouders![]()
koewlquote:Op woensdag 29 december 2010 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om een examen te ontwikkelen op security gebied
ik [weer] een sapjequote:
dan ben je dus echt niet lekkerquote:
Mooi graag 2x speciaal alstublieftquote:
HoiHoi, waar kom jij vandaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
Goedemiddag, ik kom me hier eens voorstellen
Gaaf!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om een examen te ontwikkelen op security gebied
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
Goedemiddag, ik kom me hier eens voorstellen
jaloersquote:
Ik kom uit het altijd gezellige Eindhoven!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HoiHoi, waar kom jij vandaan?
Eindhovuh de gekstuh!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik kom uit het altijd gezellige Eindhoven!
Nee, moet ik me nu schamen?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eindhovuh de gekstuh!
Nog bij het glazen huis geweest?
Hoeft niet hoor, begrijpelijk, al was ik zelf wel onderkoeld geraakt door de uren die ik er zou doorbrengenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nee, moet ik me nu schamen?![]()
Veel te druk, heb dat deel gewoon overgeslagen
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, kom je voor me zorgen?![]()
Das waarquote:Maar jij bent dan ook wel erg koppig ja![]()
Voornamelijk meelezen. De account heb ik een tijdje terug al gemaakt maar tot vandaag eigenlijk weinig mee gedaan. Zo in de vakantie, met radio 2 op de achtergrond en de sneeuw buiten, is het een mooi moment hier wat meer rond te gaan hangen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, begrijpelijk, al was ik zelf wel onderkoeld geraakt door de uren die ik er zou doorbrengen
Dus, je bent nieuw op Fok! zo te zien?
Hoe kwam je zo op het idee om hier een account aan te maken, of las je al wat langer mee...
Niks gemist hoor. Na 10 minuten glazen huis had ik het wel gezien. Toen vond ik het tijd voor de Bierprofessorquote:Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nee, moet ik me nu schamen?![]()
Veel te druk, heb dat deel gewoon overgeslagen
Gezellig!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Voornamelijk meelezen. De account heb ik een tijdje terug al gemaakt maar tot vandaag eigenlijk weinig mee gedaan. Zo in de vakantie, met radio 2 op de achtergrond en de sneeuw buiten, is het een mooi moment hier wat meer rond te gaan hangen.
Wat een lieve ouders heb jijquote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWaarvoor?
En bank, jasmijn thee, opkikker kip en veel zakdoekjes en strepsils dankzij ouders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |