moet je heel lief zijn en hier heul lang bij zitten!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GF
Worden in de OP de UIs ooit aangepast?
lief... hmmmmquote:Op woensdag 29 december 2010 09:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet je heel lief zijn en hier heul lang bij zitten!![]()
Als je MPG of GF even lief aankijkt, die kunnen dat zo voor je aanpassen in de wikiquote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lief... hmmmm
ik zit hier dagelijks
dus het is een begin
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hatsjoe! Goedemorgen vanuit bedHet is officieel, ik ben ziek in m'n vakantie
Morge Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liever geen verlichting, hoofdpijnquote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]da's knap kut meid
Hoop dat deze SC je een beetje warmte en verlichting kan geven![]()
Oeh noesssssssssssssssssquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
aahquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
moguh!quote:
Ja, ik had naar jou moeten luisterenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zie je, het was gewoon te laat DaMart
Ik mag over 5 uur al wegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:07 schreef Panda72 het volgende:
En ik mag nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet. En ik mag nog niet naar huis....
Ik over 6 uurquote:
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 10:09 schreef OA het volgende:
Mucktpoic, met een MPG die hier niet hoort te zijn
Hallo collegaquote:
als ik tijd heb welquote:Op woensdag 29 december 2010 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GF
Worden in de OP de UIs ooit aangepast?
pandaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
Lovelylady, GF en Trev zwaait en geeft knuffel
marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoiquote:
Geeft niets, het overkomt de besten!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb thee. Ik snap er niets van
ja maar het duurt lang omdat het hier stil is.quote:
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben al druk aan het werken![]()
mijn mannetje met het sneeuwschuivertje is er![]()
![]()
![]()
over 3 a 4 uur is de parking ook weer sneeuw vrij
shop ze lovelyquote:
hier ligt nog zoveel dat het nog wel even duurt voordat weg isquote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...
Hier ook geen sneeuw. Wel nog steeds een ijslaag op de weg waar de rayonhoofden in friesland jaloers op zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...
Jij bent ziek. Dan mag datquote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb thee. Ik snap er niets van
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je MPG of GF even lief aankijkt, die kunnen dat zo voor je aanpassen in de wiki
Liebchenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeujquote:
Het is juist fijn hoorquote:
Jeuhhquote:Op woensdag 29 december 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is juist fijn hoor![]()
Implanon er uit![]()
![]()
Neem je frikandellen mee?quote:
Nee, dan eerst even bijkomen van een jaar lang 39 bijwerkingenquote:
soepquote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
zo straks lekker een grote kom groentensoep met ballen eten. Of in mijn geval ballen met groentensoep.
Ja. Soepquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soep![]()
uhoh.
ik ben echt ziek
zoveeeeeeeeeeeeel e's klinkt wel erg twijfelachtigquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan eerst even bijkomen van een jaar lang 39 bijwerkingen![]()
En dan heeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ooit een keer nummer 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |