Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Waarom zei je dat dan niet even, had met liefde een nieuwe gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef Muck het volgende:
Hier hoort een op, maar ik ben mobiel aan het FOK!en
Jah altijd even gezellig toch!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey OllieHoe is het met je, fijn dat je weer even komt buurten!!
[..]
Hallo dame
[..]
Succes !!al nieuwe foto's?
[..]
Mogguh Barretje, succes met de collega's
[..]
Hey suikersnoetje, ik heb nog een beetje koppijnmaar gaat vanzelf wel over
En vanmiddag mag het nieuwe raam in de auto, en gaan ze hem helemaal uitzuigen zodat mijn hand niet meer onder de glassplinters zit(auw
)
Heb jij ook een beetje zin in vandaag of zenuwachtig????
mobimuckquote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef Muck het volgende:
Mobiel pm'en werkt nietquote:Op woensdag 29 december 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zei je dat dan niet even, had met liefde een nieuwe gemaakt
Goed hoor! Lekker vakantie, jongens lekker thuis...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
Jah altijd even gezellig toch!![]()
![]()
hoest verder met je ?
hoi baasquote:
Jawel, maar ik ben nu ff taxi voor mn ma en moet dus op haar wachten...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor! Lekker vakantie, jongens lekker thuis...
Hoe is het met jou???
[..]
hoi baasheb jij geen vakantie?
hier aan het werkquote:Op woensdag 29 december 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor! Lekker vakantie, jongens lekker thuis...
Hoe is het met jou???
[..]
hoi baasheb jij geen vakantie?
Kusje op je hoofd en handquote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hey suikersnoetje, ik heb nog een beetje koppijnmaar gaat vanzelf wel over
En vanmiddag mag het nieuwe raam in de auto, en gaan ze hem helemaal uitzuigen zodat mijn hand niet meer onder de glassplinters zit(auw
)
Heb jij ook een beetje zin in vandaag of zenuwachtig????
Hoeraaaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef Muck het volgende:
Spierpijn all over, maar het wordt langzaam maar zeker steeds meer ons eigen huisje
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 29 december 2010 09:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben nu ff taxi voor mn ma en moet dus op haar wachten...
Hoi baasquote:
Geeft niet, we genieten ook van elkaar....quote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
hier aan het werk
alleen is het erg rustig...
lekker dat je vakantie hebt!kun je mooi genieten van elkaar! (in de goeie zin van het woord, lees het nu namelijk een beetje fout.
)
ach als je weer moet werken zie je weer uit naar je vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
[..]
Hoi baas![]()
![]()
[..]
Geeft niet, we genieten ook van elkaar....jammer dat ik maandag weer moet werken
LovelyLadyquote:Op woensdag 29 december 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
[..]
Hoi baas![]()
![]()
[..]
Geeft niet, we genieten ook van elkaar....jammer dat ik maandag weer moet werken
Ben je wel gewoon aan het werk?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je hoofd en hand![]()
![]()
Ik ben eigenlijk gewoon ziek en daarmee bezig, dus echt zenuwachtig ben ik nog niet![]()
Komt straks wel denk ik...
Mijn werk is ook vervelendquote:Op woensdag 29 december 2010 09:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
ach als je weer moet werken zie je weer uit naar je vakantie![]()
oneindige vakantie gaat ook een keer vervelen![]()
en des te meer waardeer je de momenten die je dan hebt !
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
LovelyLady![]()
![]()
Hoe is het? En hoe is het met je hummel?
Schattepatatjequote:Op woensdag 29 december 2010 09:26 schreef MPG het volgende:
Suikerbeeeeeeeeeeeeb!!!!!![]()
![]()
Was het vandaag niet de grote infaalon sloopdag?
oeh oeh oeh!!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
Uhuh, 16:00
Hoor ik daar het woord patatquote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
quote:
hoi Koenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:41 schreef Koen66 het volgende:
hehe soms duren dingen weer zo lang
ben ik weer
Hey lieve ouwe sletquote:
Pandaaatjuhquote:
Ik duim voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LLBeter met mijn naamgenoot intussen?
NBTquote:
trevquote:
ollequote:
lovelyquote:
Hey LLquote:Op woensdag 29 december 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trev
[..]
hoi Koen
[..]
Hey lieve ouwe slet![]()
[..]
Pandaaatjuh![]()
Hey Beertjequote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
Lovelylady, GF en Trev zwaait en geeft knuffel
Ik duim voor je. Enne, niet weggaan voor t ding gesloopt is he...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
moet je heel lief zijn en hier heul lang bij zitten!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GF
Worden in de OP de UIs ooit aangepast?
lief... hmmmmquote:Op woensdag 29 december 2010 09:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet je heel lief zijn en hier heul lang bij zitten!![]()
Als je MPG of GF even lief aankijkt, die kunnen dat zo voor je aanpassen in de wikiquote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lief... hmmmm
ik zit hier dagelijks
dus het is een begin
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hatsjoe! Goedemorgen vanuit bedHet is officieel, ik ben ziek in m'n vakantie
Morge Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liever geen verlichting, hoofdpijnquote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]da's knap kut meid
Hoop dat deze SC je een beetje warmte en verlichting kan geven![]()
Oeh noesssssssssssssssssquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
aahquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
moguh!quote:
Ja, ik had naar jou moeten luisterenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zie je, het was gewoon te laat DaMart
Ik mag over 5 uur al wegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:07 schreef Panda72 het volgende:
En ik mag nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet. En ik mag nog niet naar huis....
Ik over 6 uurquote:
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 10:09 schreef OA het volgende:
Mucktpoic, met een MPG die hier niet hoort te zijn
Hallo collegaquote:
als ik tijd heb welquote:Op woensdag 29 december 2010 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GF
Worden in de OP de UIs ooit aangepast?
pandaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
Lovelylady, GF en Trev zwaait en geeft knuffel
marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoiquote:
Geeft niets, het overkomt de besten!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb thee. Ik snap er niets van
ja maar het duurt lang omdat het hier stil is.quote:
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben al druk aan het werken![]()
mijn mannetje met het sneeuwschuivertje is er![]()
![]()
![]()
over 3 a 4 uur is de parking ook weer sneeuw vrij
shop ze lovelyquote:
hier ligt nog zoveel dat het nog wel even duurt voordat weg isquote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...
Hier ook geen sneeuw. Wel nog steeds een ijslaag op de weg waar de rayonhoofden in friesland jaloers op zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...
Jij bent ziek. Dan mag datquote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb thee. Ik snap er niets van
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je MPG of GF even lief aankijkt, die kunnen dat zo voor je aanpassen in de wiki
Liebchenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeujquote:
Het is juist fijn hoorquote:
Jeuhhquote:Op woensdag 29 december 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is juist fijn hoor![]()
Implanon er uit![]()
![]()
Neem je frikandellen mee?quote:
Nee, dan eerst even bijkomen van een jaar lang 39 bijwerkingenquote:
soepquote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
zo straks lekker een grote kom groentensoep met ballen eten. Of in mijn geval ballen met groentensoep.
Ja. Soepquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soep![]()
uhoh.
ik ben echt ziek
zoveeeeeeeeeeeeel e's klinkt wel erg twijfelachtigquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan eerst even bijkomen van een jaar lang 39 bijwerkingen![]()
En dan heeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ooit een keer nummer 2
Als ik mezelf uit bed kan slepen maak ik kippensoep, ook een kommetje?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soep![]()
uhoh.
ik ben echt ziek
wat hebben jullie 2 samen gedaan dat je tegelijk ziek bentquote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik mezelf uit bed kan slepen maak ik kippensoep, ook een kommetje?
Om het nog verdachter te maken:quote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat hebben jullie 2 samen gedaan dat je tegelijk ziek bent
echte vriendinnen in ieder geval
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
Ja. Soep![]()
.
Groentesoep van LovelyLady![]()
...
En kusje op je ziek
Ik gok dat we vrijdag bij dezelfde bron geweest zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat hebben jullie 2 samen gedaan dat je tegelijk ziek bent
echte vriendinnen in ieder geval
ja, en dat is het ookquote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef Koen66 het volgende:
zoveeeeeeeeeeeeel e's klinkt wel erg twijfelachtig
Lekker, maar ik ben helemaal hierquote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als ik mezelf uit bed kan slepen maak ik kippensoep, ook een kommetje?
ik zou zeggen: alcoholquote:Op woensdag 29 december 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat we vrijdag bij dezelfde bron geweest zijnNee, geen flauw idee, dit zal wel toeval zijn
Heeft iemand nog tips tegen keelpijn? Slikken doet zo'n pijn
waterijsjes, zei een lieve meneer tegen mijquote:Op woensdag 29 december 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat we vrijdag bij dezelfde bron geweest zijnNee, geen flauw idee, dit zal wel toeval zijn
Strepsils met honing - citroen dingiequote:Op woensdag 29 december 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dan weer in de buurt van hier bent mag je het alsnog komen halenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dat is het ook
[..]
Lekker, maar ik ben helemaal hier
desinfecteert wel lekker hequote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: alcohol
maar da's bij mij altijd het default medicijn als ik zien ben
Jägermeister tegen de keelpijn inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En waterijsjes inderdaad jaquote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waterijsjes, zei een lieve meneer tegen mij![]()
ik ga zelf altijd voor de trachitol en gorgelen met tea-tree olie..vooral dat laatste doet wonderen bij mij
Jagermeisterquote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jägermeister tegen de keelpijn inderdaad![]()
Niet mijn ding in combinatie met medsquote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waterijsjes heb ik geen zin inquote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waterijsjes, zei een lieve meneer tegen mij![]()
ik ga zelf altijd voor de trachitol en gorgelen met tea-tree olie..vooral dat laatste doet wonderen bij mij
Heb ik er dus nog 1 vanquote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Strepsils met honing - citroen dingie.
(Kamille)thee met een flinke schep honing.
Zo een lepel honing naar binnen schuiven (wel op tijd stoppen met de lepel)
...
Whehe, op straat schaatsen!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook geen sneeuw. Wel nog steeds een ijslaag op de weg waar de rayonhoofden in friesland jaloers op zijn![]()
[ afbeelding ]
Hihi, gekkie.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je dan weer in de buurt van hier bent mag je het alsnog komen halen![]()
Moek eem wat haaln voor je dan schattepopje?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet mijn ding in combinatie met meds
[..]
Waterijsjes heb ik geen zin inEn ik heb allebei die andere dingen niet in huis
Heb nog welgeteld 1 Strepsil
[..]
Heb ik er dus nog 1 vanen ik ga zo wel een kopje thee zetten dan
hmmm zoep ik zak, hebben een hoop lekekre variantenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, gekkie.
Oh! Wel een ideetje, ik heb nog soep in zak staan, haal ik zo even ergens een stokbroodje en voila, avondeten
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, gekkie.
Oh! Wel een ideetje, ik heb nog soep in zak staan, haal ik zo even ergens een stokbroodje en voila, avondeten
Alleen als je tijd hebt hoor, anders bel ik mijn ouders strakjes even, want mijn meds zijn ook bijna op en heb ze nog niet kunnen halen bij de apotheekquote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moek eem wat haaln voor je dan schattepopje?
is je toetsenbord kapot?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zoep ik zak, hebben een hoop lekekre varianten
hihi, en die twee zielige mannen alleen laten?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's ook lekkerIk heb ook nog soep in zak bedenk ik me net, romige kippensoep
En heb stokbrood in de vriezer
Dus je mag ook hier eten
![]()
oehquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Panda72 het volgende:
alstublieft allerliefst zoet taartje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En soep is bij jou ook met een zquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
waarom maak ik altijd typo's in het woord LEKKER
Wordt altijd lekekr bij mij
omdat je zo enthousiast bentquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
waarom maak ik altijd typo's in het woord LEKKER
Wordt altijd lekekr bij mij
en in met een kquote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En soep is bij jou ook met een z![]()
Nee, dat kan niet hequote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is je toetsenbord kapot?
[..]
hihi, en die twee zielige mannen alleen laten?
[..]
oeh![]()
![]()
Ik ga zo even boodschapjes doen in mijn pauze (denk ik) dus dan kan ik wel wat halen hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als je tijd hebt hoor, anders bel ik mijn ouders strakjes even, want mijn meds zijn ook bijna op en heb ze nog niet kunnen halen bij de apotheekDus het hoeft niet
Maar dankje
Ja, Thijs begon ermeequote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet heIs Thijs ook ziek dan joh? Dus eigenlijk is iedereen bij jou nu ziek?
Als ik weer wat beter ben kom ik wel voor jou zorgen
Ach arme lieverd. Hoe gaat het nu met hem. 1000 kusjes voor Thijsquote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs begon ermee![]()
Arm aapje, helemaal benauwd en midden in de nacht met ademnood wakker schrikken en dan aan je vastklampen enzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef Koen66 het volgende:
als jullie niet zo ver weg zaten kwam ik jullie verwennen ST en MZ
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
Ach arme lieverd. Hoe gaat het nu met hem. 1000 kusjes voor Thijs
Gelukkig er iets niets zieligers dan zieke kindjesquote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij was vanochtend eindelijk niet meer zo heel heet, dus ik denk dat het de goede kant op gaat
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij was vanochtend eindelijk niet meer zo heel heet, dus ik denk dat het de goede kant op gaat
Heb paps en mams al gebeld, maar super super lief van jequote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo even boodschapjes doen in mijn pauze (denk ik) dus dan kan ik wel wat halen hoor.
Maar je meds lukt mij niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef Koen66 het volgende:
als jullie niet zo ver weg zaten kwam ik jullie verwennen ST en MZ
Oh neequote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs begon ermee![]()
Arm aapje, helemaal benauwd en midden in de nacht met ademnood wakker schrikken en dan aan je vastklampen enzo
Nou, hij was wel supersip inderdaad..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef Panda72 het volgende:
Gelukkig er iets niets zieligers dan zieke kindjes
veel plezeierquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens douchen en mezelf naar de bank slepen, Glee kijken en bouillon drinken
Die grote is zielig ziek.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]da's mooi. En je grote kerel ook aan de beterende hand?
Papendrecht (zit ik vandaag) - Zwolle: 140km.... slecht te rechtvaardigen in de baas z'n tijd
Ach die arme schat. Maar zelfs als hij ziek is blijft hij schattig.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij was wel supersip inderdaad..
Wordt ie wakker, zegt hij: mamaaaaaa, ammaal snot!
Dat is wel typisch meneer taart jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die grote is zielig ziek.
Kwam ik gister eerder thuis, zei hij: wat fijn dat je er bent, ik trek het echt niet meer![]()
Nee, ik kwam voor de grap eerder naar huis van mijn werk
Ja hequote:Op woensdag 29 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is wel typisch meneer taart ja![]()
Beetje jammer
Mijn aanbod voor een veilige haven staat nog steeds hoor
Gaan we samen ziek zijn op de bank met thee en rust
![]()
wat een zielige horkquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kwam ik gister eerder thuis, zei hij: wat fijn dat je er bent, ik trek het echt niet meer![]()
jij ook al?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel typisch meneer taart ja![]()
Beetje jammer
Mijn aanbod voor een veilige haven staat nog steeds hoor
Gaan we samen ziek zijn op de bank met thee en rust
![]()
moeders kunnen ook helemaal niet ziek zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja he![]()
Maar daarna heeft hij nog wel lief boodschappen gedaan![]()
Ja, alleen ik heb helemaal geen tijd voor rust
Mannenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmm dan ben ik wel een uitzonderingquote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mannen![]()
Wij vrouwen buffelen met hoge koorts nog door, Maar bij de meeste mannen is het zo als ze iets verhoging hebben dan beginnen ze meteen te piepen.
Jij bent goehoedquote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan ben ik wel een uitzondering
Heb me in 10 jaar tijd volgens mij 2x een dag ziek gemeld.
Ben zowiezo ook zelden ziek, hooguit een dagje snotterig, en daarna weer over
ik ben ook wel een uitzondering maar wel iets meer dan jij.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan ben ik wel een uitzondering
Heb me in 10 jaar tijd volgens mij 2x een dag ziek gemeld.
Ben zowiezo ook zelden ziek, hooguit een dagje snotterig, en daarna weer over
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef Panda72 het volgende:
Note to self. Doe nooit een dom dansje op kantoor, je weet nooit of er plotseling een collega met klant achter je staat
Jij bent ook heel goehoedquote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben ook wel een uitzondering maar wel iets meer dan jij.
hoewel, meestal meld ik me ziek omdat ik onder mes moet.![]()
of ik neem vrij
whahahahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef Panda72 het volgende:
Note to self. Doe nooit een dom dansje op kantoor, je weet nooit of er plotseling een collega met klant achter je staat
Nou ik stond met mijn rug naar de deuropening en deed net een achterlijk dansje(soort vogeltjes dans maar dan nog erger) en toen hoorde ik plotseling geproest achter mij.quote:
Wat een aansteller. Als ik 'ziek' ben ga ik ook gewoon doorquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor ik me ziek meld moet ik ook minstens half dood zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een aansteller. Als ik 'ziek' ben ga ik ook gewoon door.
Het is dat ze me ooit naar onder dwang het ziekenhuis hebben gebracht, anders liep ik nu nog met mijn slecht werkende nier...
er zijn ook van die types die zich al 'ziek' melden als ze een natte neus hebben....quote:Op woensdag 29 december 2010 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is dat ze me ooit naar onder dwang het ziekenhuis hebben gebracht, anders liep ik nu nog met mijn slecht werkende nier...
mijn vrouw af en toe ook, ook al klaag ik vaak over d'rquote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
maar hij is ook best lief hoor
Ja die ken ik persoonlijk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn ook van die types die zich al 'ziek' melden als ze een natte neus hebben....
treurig
Oeh dat is al heel wat voor zijn doenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja he![]()
Maar daarna heeft hij nog wel lief boodschappen gedaan![]()
Ja, alleen ik heb helemaal geen tijd voor rust
Ja, ik heb amper een stem dus als je wilt lachen moet je me bellenquote:
Dus, kom je voor me zorgen?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
maar hij is ook best lief hoor
Soms zeker?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw af en toe ook, ook al klaag ik vaak over d'r
quote:As such, we hereby invite you to be part of the test development team by volunteering yourself to be an item writer. This is an opportunity for you to be part of the historic process, and chart the standards of the new ****** exam.
die heb ik alquote:
goudkuipjequote:
Coolquote:
om een examen te ontwikkelen op security gebiedquote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWaarvoor?
En bank, jasmijn thee, opkikker kip en veel zakdoekjes en strepsils dankzij ouders![]()
koewlquote:Op woensdag 29 december 2010 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om een examen te ontwikkelen op security gebied
ik [weer] een sapjequote:
dan ben je dus echt niet lekkerquote:
Mooi graag 2x speciaal alstublieftquote:
HoiHoi, waar kom jij vandaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
Goedemiddag, ik kom me hier eens voorstellen
Gaaf!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om een examen te ontwikkelen op security gebied
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
jaloersquote:
Ik kom uit het altijd gezellige Eindhoven!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HoiHoi, waar kom jij vandaan?
Eindhovuh de gekstuh!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik kom uit het altijd gezellige Eindhoven!
Nee, moet ik me nu schamen?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eindhovuh de gekstuh!
Nog bij het glazen huis geweest?
Hoeft niet hoor, begrijpelijk, al was ik zelf wel onderkoeld geraakt door de uren die ik er zou doorbrengenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nee, moet ik me nu schamen?![]()
Veel te druk, heb dat deel gewoon overgeslagen
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, kom je voor me zorgen?![]()
Das waarquote:Maar jij bent dan ook wel erg koppig ja![]()
Voornamelijk meelezen. De account heb ik een tijdje terug al gemaakt maar tot vandaag eigenlijk weinig mee gedaan. Zo in de vakantie, met radio 2 op de achtergrond en de sneeuw buiten, is het een mooi moment hier wat meer rond te gaan hangen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, begrijpelijk, al was ik zelf wel onderkoeld geraakt door de uren die ik er zou doorbrengen
Dus, je bent nieuw op Fok! zo te zien?
Hoe kwam je zo op het idee om hier een account aan te maken, of las je al wat langer mee...
Niks gemist hoor. Na 10 minuten glazen huis had ik het wel gezien. Toen vond ik het tijd voor de Bierprofessorquote:Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nee, moet ik me nu schamen?![]()
Veel te druk, heb dat deel gewoon overgeslagen
Gezellig!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Voornamelijk meelezen. De account heb ik een tijdje terug al gemaakt maar tot vandaag eigenlijk weinig mee gedaan. Zo in de vakantie, met radio 2 op de achtergrond en de sneeuw buiten, is het een mooi moment hier wat meer rond te gaan hangen.
Wat een lieve ouders heb jijquote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWaarvoor?
En bank, jasmijn thee, opkikker kip en veel zakdoekjes en strepsils dankzij ouders![]()
ik heb het echt nachten lang gevolgdquote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks gemist hoor. Na 10 minuten glazen huis had ik het wel gezien. Toen vond ik het tijd voor de Bierprofessor.
Beterquote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks gemist hoor. Na 10 minuten glazen huis had ik het wel gezien. Toen vond ik het tijd voor de Bierprofessor.
Jazekerquote:Op woensdag 29 december 2010 12:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik kwam de hele tijd via Google uit op Fok!, en werd gewoon nieuwsgierig wat het allemaal inhoud, dat hele Fok!
Maar, ben je een Koffie-Drinker, omdat je je hier meld?
Hoe, wat, waar?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb een voordeel ontdekt aan thee
Dat is koud veel beter te drinken dan koude koffiequote:
Dat dus!quote:
Helemaal waar! Koffie is ook níet te drinken als het koud is.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is koud veel beter te drinken dan koude koffie
quote:
Oh, hee, hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 12:21 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Jazeker"gewone" koffie tijdens het werk, of gewoon savonds thuis. En natuurlijk de irish koffie na het eten (al kan ik die niet echt goed maken zelf).
Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden met een uitgebreide keuze aan lekker speciale koffies
(Ehm, dubbel. Zo snel gaat het hier dus niet)
quote:
dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vins het bijde koud niet te drinkenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal dat eens doenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hee, hoi![]()
Moet je eens 's avonds komen, kan je lachen
Dat kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat voor LP'squote:Op woensdag 29 december 2010 12:26 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zal dat eens doenAl gaat dat de komende dagen niet lukken. (Vakantie is tijd om met vrienden op de bank te hangen, een LP te draaien en speciaalbier te drinken
)
Namen...quote:
Die eerste heb ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 december 2010 12:28 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Namen...
ennio morricone gaat er altijd goed inEn natuurlijk de klassiekers zoals Simon and Garfunkel en armand
Hij maakt filmmuziekquote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die eerste heb ik nog nooit van gehoord![]()
Wat is het voor muziek?
Simon en GarfunkelArmand is niet echt mijn ding
en dat is koud dan toch lekkerder dan koffie en thee..quote:Op woensdag 29 december 2010 12:26 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zal dat eens doenAl gaat dat de komende dagen niet lukken. (Vakantie is tijd om met vrienden op de bank te hangen, een LP te draaien en speciaalbier te drinken
)
Dat kan ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vins het bijde koud niet te drinken
da's van die reclamequote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jagermeister daarin tegen is alleen maar lekker als die ijskoud is
hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
Eindhovenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik kom uit het altijd gezellige Eindhoven!
Maar het klopt ook wat nze zeggen in die reclamequote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's van die reclame
'alleen als ie ijs en ijs koud is'.
sorry.
curry of ketchup?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mooi graag 2x speciaal alstublieft
Gentlemanquote:
stuartquote:
Ik zou het werkelijk waar niet weten...quote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jagermeister daarin tegen is alleen maar lekker als die ijskoud is
curryquote:
bis spätahquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:44 schreef Stuart het volgende:
Ik ben gewoon 3kg afgevallen afgelopen week zag ik vandaag
Ik woog altijd 73,5 en nu maar 70,5
Ik wil dat oookquote:Op woensdag 29 december 2010 12:44 schreef Stuart het volgende:
Ik ben gewoon 3kg afgevallen afgelopen week zag ik vandaag
Ik woog altijd 73,5 en nu maar 70,5
Ziek en niet drinken denk ik en nauwelijks etenquote:
En moge het je bekomen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
Zo lunch was weer lekker.
Grote kom groentesoep met heel heel heel veel ballen.
2 pistoletjes gezond
1 banaan
1 bakje aardbeienyoghurt
dat ben ik nog steeds aan het doenquote:
Dat heb jij helemaal niet nodigquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
Zo lunch was weer lekker.
Grote kom groentesoep met heel heel heel veel ballen.
2 pistoletjes gezond
1 banaan
1 bakje aardbeienyoghurt
Ik ben het laatste jaar eerst 2 kilo aangekomen, daarna weer een halve afgevallen, 3 kilo erbij, en 4 kilo eraf, volgens meneer de dokter.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ziek en niet drinken denk ik en nauwelijks eten
Vanmiddag ga ik wat drinken met Sym en DMquote:
Dank.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik wat drinken met Sym en DM
Verder is het gewoon een dag. Maar veel belangrijker, hoe is het met jou?
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank.
Andere collega's klaagden weer eens dat er zo weinig ballen in soep zaten maar dan moeten ze maar zorgen dat ze als 1 van de eersten in de rij staan.
When you snooze you loose suckers
Neeeeeeeeeeeeeh hier met die frikandellen die kunnen er echt nog wel bij.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan eet ik de frikandellen wel zelf op![]()
Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Wat gezellig!Ik wou dat ik niet ziek was
![]()
kjonquote:
Zeg maar gerust ziekquote:Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marijke![]()
Wat balen dat jij niet lekker bent
* goldfinger1963 geeft panda de frikandellenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeh hier met die frikandellen die kunnen er echt nog wel bij.
koenquote:
smakelijkquote:
Aankomen jij!quote:
Heerlijk dank je welquote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft panda de frikandellen
Ja dat dus. Stu jij mag mijn overtollig pondjes wel hebben.quote:
Jij bent toch niet zo zwaar?quote:
ik! ik!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:55 schreef Koen66 het volgende:
als er toch pondjes verhandeld worden
ik het ook zo'n 15kg in de aanbieding....
wie
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik wat drinken met Sym en DM
Verder is het gewoon een dag. Maar veel belangrijker, hoe is het met jou?
Ziekquote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ziek![]()
Dus nu ga ik Glee kijken op de bank
Ehm...jawel hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef Koen66 het volgende:
Jij bent toch niet zo zwaar?
Je toont op je foto's in ieder geval niet zwaar
Ik wil jou ook zienquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ben ik jaloers op jullie alledrie
had me ook wel leuk geleken ff wat drinken, gezelliequote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ben ik jaloers op jullie alledrie
Als je nou om 3 uur in Hoofddorp kunt zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had me ook wel leuk geleken ff wat drinken, gezellie
lang niet zo erg als degene die ik thuis heb rondlopen in ieder gevalquote:
NEE! Echt waar. Ik ben 1.68 en 85 kilo ofzoquote:
Hoe onvriendelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lang niet zo erg als degene die ik thuis heb rondlopen in ieder gevalEn ik kan ook wel aardig wat kwijt zoals ik al zei
Ik vind je er lekker uitzienquote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NEE! Echt waar. Ik ben 1.68 en 85 kilo ofzo
mmmm dat wordt bijna net zo lastig als wat ik vanochtend suggereerde (naar Zwolle rijden om ST en MZ te verwennen)..... Kan pas rond 17:00 vertrekken uit Papendrechtquote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je nou om 3 uur in Hoofddorp kunt zijn
Dan gaat het dus niet lukkenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm dat wordt bijna net zo lastig als wat ik vanochtend suggereerde (naar Zwolle rijden om ST en MZ te verwennen)..... Kan pas rond 17:00 vertrekken uit Papendrecht
Ja maar ja maar ja maar...vorige week vrijdagquote:
nou he?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef Koen66 het volgende:
had me ook wel leuk geleken ff wat drinken, gezellie
neequote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef Stuart het volgende:
Als je nou om 3 uur in Hoofddorp kunt zijn
quote:
Toen was ik ziekquote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar...vorige week vrijdag
dat mag ik toch zeggen als getrouwde vent tegen een getrouwde vrouwquote:
Met ham of alleen kaas?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]![]()
Net trouwens weer lekker gegeten, belegen kaas in tosti's is toch lekker! Boter aan de buitenkant om het helemaal af te maken
ja, en anders ook wel hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag ik toch zeggen als getrouwde vent tegen een getrouwde vrouw
aan de buitenkant?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]![]()
Net trouwens weer lekker gegeten, belegen kaas in tosti's is toch lekker! Boter aan de buitenkant om het helemaal af te maken
Ik kan je wel de grootste fruitmand van Nederland komen brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |