omdat je zo enthousiast bentquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Koen66 het volgende:
waarom maak ik altijd typo's in het woord LEKKER
Wordt altijd lekekr bij mij
en in met een kquote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En soep is bij jou ook met een z![]()
Nee, dat kan niet hequote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is je toetsenbord kapot?
[..]
hihi, en die twee zielige mannen alleen laten?
[..]
oeh![]()
![]()
Ik ga zo even boodschapjes doen in mijn pauze (denk ik) dus dan kan ik wel wat halen hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als je tijd hebt hoor, anders bel ik mijn ouders strakjes even, want mijn meds zijn ook bijna op en heb ze nog niet kunnen halen bij de apotheekDus het hoeft niet
Maar dankje
Ja, Thijs begon ermeequote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet heIs Thijs ook ziek dan joh? Dus eigenlijk is iedereen bij jou nu ziek?
Als ik weer wat beter ben kom ik wel voor jou zorgen
Ach arme lieverd. Hoe gaat het nu met hem. 1000 kusjes voor Thijsquote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs begon ermee![]()
Arm aapje, helemaal benauwd en midden in de nacht met ademnood wakker schrikken en dan aan je vastklampen enzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef Koen66 het volgende:
als jullie niet zo ver weg zaten kwam ik jullie verwennen ST en MZ
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
Ach arme lieverd. Hoe gaat het nu met hem. 1000 kusjes voor Thijs
Gelukkig er iets niets zieligers dan zieke kindjesquote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij was vanochtend eindelijk niet meer zo heel heet, dus ik denk dat het de goede kant op gaat
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij was vanochtend eindelijk niet meer zo heel heet, dus ik denk dat het de goede kant op gaat
Heb paps en mams al gebeld, maar super super lief van jequote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo even boodschapjes doen in mijn pauze (denk ik) dus dan kan ik wel wat halen hoor.
Maar je meds lukt mij niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef Koen66 het volgende:
als jullie niet zo ver weg zaten kwam ik jullie verwennen ST en MZ
Oh neequote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs begon ermee![]()
Arm aapje, helemaal benauwd en midden in de nacht met ademnood wakker schrikken en dan aan je vastklampen enzo
Nou, hij was wel supersip inderdaad..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef Panda72 het volgende:
Gelukkig er iets niets zieligers dan zieke kindjes
veel plezeierquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens douchen en mezelf naar de bank slepen, Glee kijken en bouillon drinken
Die grote is zielig ziek.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]da's mooi. En je grote kerel ook aan de beterende hand?
Papendrecht (zit ik vandaag) - Zwolle: 140km.... slecht te rechtvaardigen in de baas z'n tijd
Ach die arme schat. Maar zelfs als hij ziek is blijft hij schattig.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij was wel supersip inderdaad..
Wordt ie wakker, zegt hij: mamaaaaaa, ammaal snot!
Dat is wel typisch meneer taart jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die grote is zielig ziek.
Kwam ik gister eerder thuis, zei hij: wat fijn dat je er bent, ik trek het echt niet meer![]()
Nee, ik kwam voor de grap eerder naar huis van mijn werk
Ja hequote:Op woensdag 29 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is wel typisch meneer taart ja![]()
Beetje jammer
Mijn aanbod voor een veilige haven staat nog steeds hoor
Gaan we samen ziek zijn op de bank met thee en rust
![]()
wat een zielige horkquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die grote is zielig ziek.
Kwam ik gister eerder thuis, zei hij: wat fijn dat je er bent, ik trek het echt niet meer![]()
Nee, ik kwam voor de grap eerder naar huis van mijn werk
jij ook al?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel typisch meneer taart ja![]()
Beetje jammer
Mijn aanbod voor een veilige haven staat nog steeds hoor
Gaan we samen ziek zijn op de bank met thee en rust
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |