Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Waarom zei je dat dan niet even, had met liefde een nieuwe gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef Muck het volgende:
Hier hoort een op, maar ik ben mobiel aan het FOK!en
Jah altijd even gezellig toch!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey OllieHoe is het met je, fijn dat je weer even komt buurten!!
[..]
Hallo dame
[..]
Succes !!al nieuwe foto's?
[..]
Mogguh Barretje, succes met de collega's
[..]
Hey suikersnoetje, ik heb nog een beetje koppijnmaar gaat vanzelf wel over
En vanmiddag mag het nieuwe raam in de auto, en gaan ze hem helemaal uitzuigen zodat mijn hand niet meer onder de glassplinters zit(auw
)
Heb jij ook een beetje zin in vandaag of zenuwachtig????
mobimuckquote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef Muck het volgende:
Mobiel pm'en werkt nietquote:Op woensdag 29 december 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zei je dat dan niet even, had met liefde een nieuwe gemaakt
Goed hoor! Lekker vakantie, jongens lekker thuis...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
Jah altijd even gezellig toch!![]()
![]()
hoest verder met je ?
hoi baasquote:
Jawel, maar ik ben nu ff taxi voor mn ma en moet dus op haar wachten...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor! Lekker vakantie, jongens lekker thuis...
Hoe is het met jou???
[..]
hoi baasheb jij geen vakantie?
hier aan het werkquote:Op woensdag 29 december 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor! Lekker vakantie, jongens lekker thuis...
Hoe is het met jou???
[..]
hoi baasheb jij geen vakantie?
Kusje op je hoofd en handquote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hey suikersnoetje, ik heb nog een beetje koppijnmaar gaat vanzelf wel over
En vanmiddag mag het nieuwe raam in de auto, en gaan ze hem helemaal uitzuigen zodat mijn hand niet meer onder de glassplinters zit(auw
)
Heb jij ook een beetje zin in vandaag of zenuwachtig????
Hoeraaaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef Muck het volgende:
Spierpijn all over, maar het wordt langzaam maar zeker steeds meer ons eigen huisje
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 29 december 2010 09:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben nu ff taxi voor mn ma en moet dus op haar wachten...
Hoi baasquote:
Geeft niet, we genieten ook van elkaar....quote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
hier aan het werk
alleen is het erg rustig...
lekker dat je vakantie hebt!kun je mooi genieten van elkaar! (in de goeie zin van het woord, lees het nu namelijk een beetje fout.
)
ach als je weer moet werken zie je weer uit naar je vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
[..]
Hoi baas![]()
![]()
[..]
Geeft niet, we genieten ook van elkaar....jammer dat ik maandag weer moet werken
LovelyLadyquote:Op woensdag 29 december 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
[..]
Hoi baas![]()
![]()
[..]
Geeft niet, we genieten ook van elkaar....jammer dat ik maandag weer moet werken
Ben je wel gewoon aan het werk?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je hoofd en hand![]()
![]()
Ik ben eigenlijk gewoon ziek en daarmee bezig, dus echt zenuwachtig ben ik nog niet![]()
Komt straks wel denk ik...
Mijn werk is ook vervelendquote:Op woensdag 29 december 2010 09:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
ach als je weer moet werken zie je weer uit naar je vakantie![]()
oneindige vakantie gaat ook een keer vervelen![]()
en des te meer waardeer je de momenten die je dan hebt !
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
LovelyLady![]()
![]()
Hoe is het? En hoe is het met je hummel?
Schattepatatjequote:Op woensdag 29 december 2010 09:26 schreef MPG het volgende:
Suikerbeeeeeeeeeeeeb!!!!!![]()
![]()
Was het vandaag niet de grote infaalon sloopdag?
oeh oeh oeh!!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
Uhuh, 16:00
Hoor ik daar het woord patatquote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
quote:
hoi Koenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:41 schreef Koen66 het volgende:
hehe soms duren dingen weer zo lang
ben ik weer
Hey lieve ouwe sletquote:
Pandaaatjuhquote:
Ik duim voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LLBeter met mijn naamgenoot intussen?
NBTquote:
trevquote:
ollequote:
lovelyquote:
Hey LLquote:Op woensdag 29 december 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trev
[..]
hoi Koen
[..]
Hey lieve ouwe slet![]()
[..]
Pandaaatjuh![]()
Hey Beertjequote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
Lovelylady, GF en Trev zwaait en geeft knuffel
Ik duim voor je. Enne, niet weggaan voor t ding gesloopt is he...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
moet je heel lief zijn en hier heul lang bij zitten!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GF
Worden in de OP de UIs ooit aangepast?
lief... hmmmmquote:Op woensdag 29 december 2010 09:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet je heel lief zijn en hier heul lang bij zitten!![]()
Als je MPG of GF even lief aankijkt, die kunnen dat zo voor je aanpassen in de wikiquote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lief... hmmmm
ik zit hier dagelijks
dus het is een begin
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hatsjoe! Goedemorgen vanuit bedHet is officieel, ik ben ziek in m'n vakantie
Morge Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liever geen verlichting, hoofdpijnquote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]da's knap kut meid
Hoop dat deze SC je een beetje warmte en verlichting kan geven![]()
Oeh noesssssssssssssssssquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
aahquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
moguh!quote:
Ja, ik had naar jou moeten luisterenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zie je, het was gewoon te laat DaMart
Ik mag over 5 uur al wegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:07 schreef Panda72 het volgende:
En ik mag nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet. En ik mag nog niet naar huis....
Ik over 6 uurquote:
Hoiquote:Op woensdag 29 december 2010 10:09 schreef OA het volgende:
Mucktpoic, met een MPG die hier niet hoort te zijn
Hallo collegaquote:
als ik tijd heb welquote:Op woensdag 29 december 2010 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GF
Worden in de OP de UIs ooit aangepast?
pandaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
Lovelylady, GF en Trev zwaait en geeft knuffel
marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoiquote:
Geeft niets, het overkomt de besten!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb thee. Ik snap er niets van
ja maar het duurt lang omdat het hier stil is.quote:
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben al druk aan het werken![]()
mijn mannetje met het sneeuwschuivertje is er![]()
![]()
![]()
over 3 a 4 uur is de parking ook weer sneeuw vrij
shop ze lovelyquote:
hier ligt nog zoveel dat het nog wel even duurt voordat weg isquote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...
Hier ook geen sneeuw. Wel nog steeds een ijslaag op de weg waar de rayonhoofden in friesland jaloers op zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Sneeuw? Waar? Hier smelt het laatste restje vandaag wel weg...
Jij bent ziek. Dan mag datquote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb thee. Ik snap er niets van
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je MPG of GF even lief aankijkt, die kunnen dat zo voor je aanpassen in de wiki
Liebchenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeujquote:
Het is juist fijn hoorquote:
Jeuhhquote:Op woensdag 29 december 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is juist fijn hoor![]()
Implanon er uit![]()
![]()
Neem je frikandellen mee?quote:
Nee, dan eerst even bijkomen van een jaar lang 39 bijwerkingenquote:
soepquote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
zo straks lekker een grote kom groentensoep met ballen eten. Of in mijn geval ballen met groentensoep.
Ja. Soepquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soep![]()
uhoh.
ik ben echt ziek
zoveeeeeeeeeeeeel e's klinkt wel erg twijfelachtigquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan eerst even bijkomen van een jaar lang 39 bijwerkingen![]()
En dan heeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ooit een keer nummer 2
Als ik mezelf uit bed kan slepen maak ik kippensoep, ook een kommetje?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soep![]()
uhoh.
ik ben echt ziek
wat hebben jullie 2 samen gedaan dat je tegelijk ziek bentquote:Op woensdag 29 december 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik mezelf uit bed kan slepen maak ik kippensoep, ook een kommetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |