Kurt Cobainquote:
weekend heah?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus dat klotejoch heeft echt niks beters te doen.
Joahhhquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een hoop kunst en vliegwerk.
Ben een uur aan het kloten geweest om de verbinding tot stand te brengen, maar het was gelukt
grapje, mag ik hopenquote:
Ok, dan horen we t nog welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh over feestjes in combinatie met jouw naam... We hebben jullie mail gehad, vriendje moet er nog even over nadenken, alles is afhankelijk van of hij kan rijden dan of niet...
al wel een idee waar je heen wilt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
een vakantie uitzoeken is nog niet zo simpel
ken je de band nirvana niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee serieus niet..
De naam wel maar verder zegt het me niets
Ok.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee serieus niet..
Ik vind het een wonder dat TFM em kent, aangezien ie tijdens mijn middelbare schooltijd populair was enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een beetje erg hoor
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het een wonder dat TFM em kent, aangezien ie tijdens mijn middelbare schooltijd populair was enzo
ik ben zwaar fan van nirvanaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het een wonder dat TFM em kent, aangezien ie tijdens mijn middelbare schooltijd populair was enzo
Vele meisjes hebben zelfmoord gepleegd na zijn doodquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee serieus niet..
John Lennon ook...quote:
Jawel, maar die heeft niet echt mijn interesse.quote:
Is toch grappig dat ondanks dat er 15/16 jaar tussen zit ofzo, je wel naar de zelfde muziek luistertquote:
en jongens ook hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vele meisjes hebben zelfmoord gepleegd na zijn dood
Zo knap was ie ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel, maar die heeft niet echt mijn interesse.
En ik weet wel wie Curt Cobain is en dat hij zanger is van Nirvava, maar geen idee hoe hij eruit ziet
john lennon had talentquote:
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
al wel een idee waar je heen wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |