Ah kinderfeestje, altijd leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://www.wegmetdekids.n(...)-tropisch-uitje.html
Ik zit te kijken vor iets om te doen met het kinderfeestje, alleen kunnen er maar max 3 kinderen in de auto... Of we moeten vragen of er iemand meerijdt, dan kunnen wij met drie en zij met vier kinderen ofzo... Kan iig even vragen of t ze wat lijkt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vertaling: Ik heb een pan snert, Sym!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vertaling: Ik heb een pan snert, Sym!
Nee echt niet hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
een vakantie uitzoeken is nog niet zo simpel
Zo veel keuze waar je heen wil?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Waar en wanneer enzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
met een hoop kunst en vliegwerk.quote:
Die orchideeëntuin lijkt me wel leuk en denk dat zij het ook wel leuk vinden, alleen hebben we niet genoeg vervoer dan...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah kinderfeestje, altijd leuk
Had er afgelopem woensdag 1
Jezus dat klotejoch heeft echt niks beters te doen.quote:
Oh over feestjes in combinatie met jouw naam... We hebben jullie mail gehad, vriendje moet er nog even over nadenken, alles is afhankelijk van of hij kan rijden dan of niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://www.wegmetdekids.n(...)-tropisch-uitje.html
Ik zit te kijken vor iets om te doen met het kinderfeestje, alleen kunnen er maar max 3 kinderen in de auto... Of we moeten vragen of er iemand meerijdt, dan kunnen wij met drie en zij met vier kinderen ofzo... Kan iig even vragen of t ze wat lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |