quote:
waar het hart vol van is...quote:
Dat zeggen de mijne dus nooit hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Ladylike het volgende:
Hij meent het ook nog
nu geirriteerd: "maaaham, je zou me masseren"
drukke bezigheid daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oma's
Wij hebben volgende week een verjaardag, twee weken later weer en dan in feb ook weer een paar. En dan is de winter weer voorbij![]()
Ik heb hem verpest door ermee te beginnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeggen de mijne dus nooit he
Ik heb besloten een EHBO cursus te gaan doen over een tijdjeLijkt me leuk en zonvol Y
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Ladylike het volgende:
Hij meent het ook nog
nu geirriteerd: "maaaham, je zou me masseren"
Ja, best wel, maar wel leuk allemaalquote:
Ik weet niet wat ik er van moet denken, het is wel lekker vaag zo maar om nou als zoals sommige er van uit te gaan dat het de einde van de wereld isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, maar wel leuk allemaal
Wat vinden jullie van die dooie beesten allemaal?
Boejjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Schijnt wel vaker te gebeuren las ik ook, dus dan is het helemaal niet zo raar, als dit al lang gebeurt. Misschien vallen er ook wel af en toe ineens duizenden mensen dood neer ergens, maar durven ze dat niet naar buiten te laten komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken, het is wel lekker vaag zo maar om nou als zoals sommige er van uit te gaan dat het de einde van de wereld is
Het is opmerkelijk dat er zoveel tegelijk uit de lucht vallen of komen bovendrijven, maar het heeft ongetwijfeld een logische verklaring, en dat het nu zo veel tegelijk gebeurt is gewoon toeval, en de media heeft er ineens aandacht voor, dan lijkt het altijd erger dan het is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen wel interessant soms.quote:
Misschien heeft het wat te maken met het veld van de aarde, waarop 1 pek 1 diersoort er last van heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker te gebeuren las ik ook, dus dan is het helemaal niet zo raar, als dit al lang gebeurt. Misschien vallen er ook wel af en toe ineens duizenden mensen dood neer ergens, maar durven ze dat niet naar buiten te laten komen
Vind het beetje raar dat het ook echt alleen duiven zijn in Italië en kauwen in Zweden, gewoon maar 1 soort is vreemd imo.
Ja, en dat vind ik wat vreemd, waarom niet de mussen ook, en de kraaien oid? Maar goed, ik heb daar geen verstand van, misschien is t normaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien heeft het wat te maken met het veld van de aarde, waarop 1 pek 1 diersoort er last van heeft
Oh daar is natuulijk niks mis meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen wel interessant soms.
Sowieso houd k soms wel van een lekkere discussie/gesprek op zn tijd.
huhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:122 Teletekst vr 07 jan
Kort nieuws binnenland
` Vanmiddag is in een parkeergarage in
Hoorn in een auto een dode vrouw
gevonden die al drie maanden vermist
was.De beheerder van de garage van het
Westfriesgasthuis ontdekte de vrouw,die
op de vloer van de auto lag.Ze werd
sinds 5 oktober vermist.Vermoedelijk
heeft ze toen zelfmoord gepleegd.
volgende nieuws weer&verkeer sport
die moet een hoop parkeergeld betalenquote:
Ik zou het niet weten, ben ook maar deels IT nerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik wat vreemd, waarom niet de mussen ook, en de kraaien oid? Maar goed, ik heb daar geen verstand van, misschien is t normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |