Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je plaagt mequote:
post van 16:06 in het vorige topicquote:
Ik ga even kijken, eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
post van 16:06 in het vorige topic
Hier is het ook pokkeweer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het hoerenweer wordt steeds erger buiten![]()
Maar goed, koud is het nieten morgen is ook de laatste sneeuw wel pleite hoop ik
John is de Mol en Bridget wordt De Molquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-mol-inleiding.html
vreesde ik al voor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het ook pokkeweer.
Te donker in huis om fatsoenlijk te klussen enzo
Morgen is er weer een dagquote:
komt wel goed schatquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag
Ik heb wel opgeruimd hier en de latjes afgeschilderd, maar dat is vreselijk
Weet ik tochquote:
tonijn...................MIJN tonijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik toch
Net een knäckebrödje op met tonijn
En nu likkebaardend naar Nigella aan het kijken
Stond je naam erop?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
tonijn...................MIJN tonijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |