Wie Is De Molquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed zo, leer het die knaap maar eens
[..]
De euh watte?
Whehehe, dat is niet handig neequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Jaaa, fiiiiiinally!![]()
Wel een stuk meer last van mn rug nu natuurlijk door al dat liggen in mn bed
Like anything could go easy in my life
Magoed XD
Mooiiii
Regent het ook zo vies bij jullie? Ik heb gewoon al lampen aan in de woonkamer omdat het zo donker is
Dat snapte ik ook na de post van mpgquote:
Waarom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
....
[me=BONG4002] KSC ook maar van zijn lijstje schrapt
[/me]
Tot ziens.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-mol-inleiding.html
Nee. Je bent erbij. Morgenochtend 8:30 beginnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet er nog ekkes over nadenken hoor.
ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG haalt de schaatsen vast uit het vet.
Ow, wacht, kut, ik kan helegaar niet schaatsen![]()
Ruim je het zelf even opquote:
Mooi, dan kunnen wij samen direct door naar dat standje met gluhwein of warme chocomel met rum en slagroomquote:
Das niet erg want als god had gewild dat jij kon schaatsen dan had hij jou wel met schaatjes geboren laten worden ipv voetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG haalt de schaatsen vast uit het vet.
Ow, wacht, kut, ik kan helegaar niet schaatsen![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen wij samen direct door naar dat standje met gluhwein of warme chocomel met rum en slagroom.
New Mucks Turrrrrbo!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef Muck het volgende:
Zo, de keuken en eetkamer zijn opgeruimd
En de huiskamer schiet ook lekker op
Als het goed is kunnen we vanavond een kast in elkaar zetten en kunnen we de kleding boven opbergen, dat scheelt ook al een stuk...
Vraag Muck nog maar eens naar mijn laatste ervaring met op het ijs staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog wel ergens een foto dat ik op het ijs sta van 3 jaar terugdat vond ik al heel wat
Nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef Muck het volgende:
Zo, de keuken en eetkamer zijn opgeruimd
En de huiskamer schiet ook lekker op
Als het goed is kunnen we vanavond een kast in elkaar zetten en kunnen we de kleding boven opbergen, dat scheelt ook al een stuk...
Mwehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag Muck nog maar eens naar mijn laatste ervaring met op het ijs staan...
Heerlijkquote:
Hahaha, bijna kamperen verhuizenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Sinds gisteren hebben we weer een tafel in de eetkamer en stoelen
Het eet toch fijner dan op een plastic tuinstoel aan omgekeerde dozen met een plank erop
Schiet lekker op.. zijn er alweer nieuwe foto's?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Het eet toch fijner dan op een plastic tuinstoel aan omgekeerde dozen met een plank erop
Nou, hij is niet veel gewend en ik ben opgegroeid in een natuurgebied....quote:
Dewattes? Volgens mij niet dus.quote:
Gaat de goede kant opquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Ja, we gaan naar bed met een zoeklicht, omdat daar nog geen licht hangtquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, bijna kamperen verhuizen![]()
Maar wat lekker meisje
Hadden we willen doen, maar de camera ligt bij TJ's vader.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schiet lekker op.. zijn er alweer nieuwe foto's?
Jij stond verdorie als een gek op dat ijs te stampenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, hij is niet veel gewend en ik ben opgegroeid in een natuurgebied....
Bij mijn ouders achter heb je uiterwaarden waar vroeger klei werd gewonnen voor de steenfabriek die er staat. Die putten staan vol water en daar kun je 's zomers lekker vissen en zitten.
In de winter bevriezen die putten ook lekker en heb je prachtige ijsbanen
Ik zag al lang dat het ijs dik genoeg was en liep erover. MPG vond het doodeng, terwijl ik heel zeker wist dat het ijs bijna tot aan de bodem kwam...
Nu kraakt ijs een beetje als het goed is en in een heel stil gebied, hoor je dat natuurlijk constant. Bij elke kraak stond MPG stokstijf op het ijs en werd steeds witter
Dat ik een sprongetje maakte om te laten zien dat hij er écht niet doorheen kon zakken, heeft natuurlijk ook niet echt geholpen
hihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders achter heb je uiterwaarden waar vroeger klei werd gewonnen voor de steenfabriek die er staat. Die putten staan vol water en daar kun je 's zomers lekker vissen en zitten.
Ik zag al lang dat het ijs dik genoeg was en liep erover. MPG vond het doodeng, terwijl ik heel zeker wist dat het ijs bijna tot aan de bodem kwam...
Nu kraakt ijs een beetje als het goed is en in een heel stil gebied, hoor je dat natuurlijk constant. Bij elke kraak stond MPG stokstijf op het ijs en werd steeds witter
Dat ik een sprongetje maakte om te laten zien dat hij er écht niet doorheen kon zakken, heeft natuurlijk ook niet echt geholpen
wat een watjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit nu met de laptop op schoot op bank, terwijl ik met een half oog tv kijk, dus het gaat zéker de goede kant opquote:
*krak*quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij stond verdorie als een gek op dat ijs te stampen...
Dat dus.quote:
Huuuuuu! Pas uit! Straks zakken we erdoorheenquote:
Bijna johquote:
Toing toing toingquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuu! Pas uit! Straks zakken we erdoorheen!
in mijn 'jeugd' ook wel eens half door het ijs gezaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat een watje
ik heb vaak zat op ijs gestaan wat ik misschien beter niet had kunnen doen
Zit niet zo op dat ijs te stampen! Gek!quote:
Het is toch pas op? Niet pas uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuu! Pas uit! Straks zakken we erdoorheen!
Ik dus ook wel een aantal keerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn 'jeugd' ook wel eens half door het ijs gezakt
Checkquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn 'jeugd' ook wel eens half door het ijs gezakt
Pas uit, kijk opquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is toch pas op? Niet pas uit"
Ja k had toch antwoord gegeven?quote:
Das meer des Fles'...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |