Ik drink het ook niet meer. Het maakt inderdaad geen fuck uit, daar ben ik ook al achter.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom drink je dat dan, is niet eens nodig
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik op mijn zwaarste punt was aangekomen door depressie![]()
Wat fijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Groepje mensen die mij en JF geadopteerd hebben nadat we gereageerd hadden op de vraag of er mensen mee de groeves in wilden.
Super tijd gehad, super relaxte en lieve mensen
Werd tijd voor een nieuwe vriendenkring
Ik drink dat spul ook alleen maar omdat ik het lekker vind, gewoon goed slapen werkt tig keer beter. Nee heb geen ervaring met nachtdienstenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet meer. Het maakt inderdaad geen fuck uit, daar ben ik ook al achter.
Ook wel aardig wat denk ik. Op, zich logisch, dat maakt je futloos dus dan beweeg je minder en ga je maar eten om een beetje een goed gevoel te krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik op mijn zwaarste punt was aangekomen door depressie![]()
Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jahoor... Nu lekker van Venco muntdrop genieten
Oh, sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat was vlissingen![]()
Ennuh ja hoor, prima geregeld
Waarom?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik drink dat spul ook alleen maar omdat ik het lekker vind, gewoon goed slapen werkt tig keer beter. Nee heb geen ervaring met nachtdiensten
Dat heb ik dus bij visquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik vind het smerig, de lucht alleen al .......
Nou ja, ik drink geen koffie en zo dus ik hoopte dat het me wakker zou houden. Maar goed slapen is idd de beste remedie, al vond ik het wel lekker trouwens. Dan wel de Golden Power van de Aldi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik drink dat spul ook alleen maar omdat ik het lekker vind, gewoon goed slapen werkt tig keer beter. Nee heb geen ervaring met nachtdiensten
die mensen gaan ongeveer 5 keer per week weg, en daar doen wij dus nu ook aan mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn!Ik vind het ook altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten
En tof dat jullie dan na de groeves nog steeds contact hebben
Nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik negeer je heul niet!![]()
En je mag je ze hebben, al mijn overtollige kilo's, waar mag ik ze naar opsturen?
ik ongezondquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
Ik doe nu helemaal gezond en daar voel ik me goed bij.
Die vind ik ook een van de lekkerste naast monsterquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink geen koffie en zo dus ik hoopte dat het me wakker zou houden. Maar goed slapen is idd de beste remedie, al vond ik het wel lekker trouwens. Dan wel de Golden Power van de Aldi.
Ik niet omdat ik weet dat ik altijd maar gezond eten toch niet vol houd. Heb nu wel zoetjes in de thee ipv suiker en ik ben gaan sporten en ik denk dat dat bij mij al een hoop gaat schelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
Ik doe nu helemaal gezond en daar voel ik me goed bij.
Ik lust alleen de cassis versie van de Lidlquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die vind ik ook een van de lekkerste naast monster
Nou niet alleen dat, maar ik heb een beetje erg veel last gehad van eetbuien, mijn drug of choicequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook wel aardig wat denk ik. Op, zich logisch, dat maakt je futloos dus dan beweeg je minder en ga je maar eten om een beetje een goed gevoel te krijgen.
Woah, klinkt tof ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die mensen gaan ongeveer 5 keer per week weg, en daar doen wij dus nu ook aan mee.
Zaterdag verjaardag (surprise) in een cafe die in een groeve ligt, dus echt ondergronds maar wel met drank, tap, live muziek e.d...
Dat lijkt me supergaaf
Zondag had ik gisteren toch al verteld? Monopoly testenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Zeker weten? Waarom snap ik dan niets van jullie geheimzinnige 'zondag' gesprekjes?
En je mag de kilo's naar mij thuis opsturen. Je weet waar dat is.
Doe je vrouwtje de groetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar sleurt zichzelf los van de KSC
Ik ga weer even verder knutselen , tot het volgende toipc
laters friemelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
Knutsel zequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
Bis Later Wokquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
15:00operatie stofwolk
[ afbeelding ]
naar huis varen
laters wokquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
naar huis varen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou niet alleen dat, maar ik heb een beetje erg veel last gehad van eetbuien, mijn drug of choice
[..]
Wel thuis wokjequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
naar huis varen
rij vaar voorzichtigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
naar huis varen
quote:
Komt MPG niet dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zondag had ik gisteren toch al verteld? Monopoly testen
En okee
Ik heb ook zoetstof in de thee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet omdat ik weet dat ik altijd maar gezond eten toch niet vol houd. Heb nu wel zoetjes in de thee ipv suiker en ik ben gaan sporten en ik denk dat dat bij mij al een hoop gaat schelen.
Ik hoop dat ik dat door sporten kan vervangen. Nu ik werkloos ben wil ik elke doordeweeks dag eigenlijk wel naar de sportschool.quote:
die is godlike lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lust alleen de cassis versie van de Lidl
Hahahaha, MPG mag ook komen hoor als ie dat wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt MPG niet dan?
Die wilde ik juist afleiden door met het koffiekopje te gaan spelen.
Ja, nee, maar ik snap het allemaal ff niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou niet alleen dat, maar ik heb een beetje erg veel last gehad van eetbuien, mijn drug of choice
[..]
Woah, klinkt tof ja!
[..]
Zondag had ik gisteren toch al verteld? Monopoly testen
En okee
Nee, dat is geen straf nee, maar ik vind gewoon teveel dingen te lekker. Dus ik begin er niet eens aan. Mijn doel is dan ook niet afvallen, maar gewoon meer uithoudingsvermogen krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook zoetstof in de thee.Ach, gezond eten hoeft geen straf te zijn. Volgens mijn dieet moet ik volgende week 3 keer biefstuk eten. Like!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha, MPG mag ook komen hoor als ie dat wil
Ik zei toch ook dat het kwartje al gevallen wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel.
Daar zat een schakelaar met daaronder of boven een stopcontact.![]()
De zwarte is de schakeldraad, de bruine is de fasedraad en de blauwe de nuldraad.
Mochten jullie weer een combinatie er in zetten (schakelaar/stopcontact) :
de zwarte en de bruine moeten aan de schakelaar, als het goed is zit de bruine ook doorgelust dan naar het stopcontact en de blauwe moet ook aan het stopcontact.
Moet ik nog doen, heb geen lichtknopje liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Dus daar heb je nu een lichtknopje gemonteerd?
iddquote:
Maar ik las bij jou alleen iets over lichtknopje en er kan dus ook een stopcontact bij in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat het kwartje al gevallen was
Maar toch bedankt hoor
[..]
Moet ik nog doen, heb geen lichtknopje liggen
Ah zo!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik las bij jou alleen iets over lichtknopje en er kan dus ook een stopcontact bij in.
* Trevland zet een kraantje aan het hoofd van MPG en laat het leeg lopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, maar ik snap het allemaal ff niet meer![]()
.
Whaaaaaaah te veel in mijn hoofd...
gauw klaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet een kraantje aan het hoofd van MPG en laat het leeg lopen
Kom maar, ik heb net de waterkoker aangezetquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Myraela het volgende:
Zo, nu heb ik trek in een kopje thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |