Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nee ik zei: Mevrouw u kunt een monteur bestellen maar als het bij u ligt gaat dat rond de 100 ¤ kosten minimaal of u kijkt zelf wat er mis is. En toen droop ze af.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En toen zei jij? Luister hoer ik weet jouw naam email en telefoonnummer dus ik weet je te vinden
Nope want dat is zielug voor Stu.quote:
Dat dusquote:
ik niet helemaal snapquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Panda72 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-Kevin-Connolly.html
Liefquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope want dat is zielug voor Stu.
Ja ik wist zo gauw geen titel te bedenkenquote:
Nou kijk...quote:
Dat huis is dus onverkoopbaar gewordenquote:
Waar de liefste fokkertjes samenkomen bij een kopje snertquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Waar de liefste snertfokkertjes samenkomen"?
Heb je die witte streep onder haar ogen niet gezien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
ik niet helemaal snap
Of, om aan Stu te denken: 'Waar de liefste fokkertjes samenkomen voor erwtensoep'quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Waar de liefste fokkertjes samenkomen bij een kopje snert
Die is wel goed jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Waar de liefste fokkertjes samenkomen bij een kopje snert
quote:
Dat is inderdaad minder ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of, om aan Stu te denken: 'Waar de liefste fokkertjes samenkomen voor erwtensoep'
blij dat ik een huurhuis hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat huis is dus onverkoopbaar geworden
is niet echt gezondquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb je die witte streep onder haar ogen niet gezien?
ik kom deraanquote:
quote:
Klopt wantquote:
dat niet maar heb dat wel meer de laatste tijd hierquote:
Jammerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet maar heb dat wel meer de laatste tijd hier
heb gewoon niks om over mee te praten
Heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet maar heb dat wel meer de laatste tijd hier
heb gewoon niks om over mee te praten
Lekker!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:59 schreef Stuart het volgende:
Door jullie schuld eet ik nu mijn laatste zakje mini Hamka's op
Kom ook bij mij werkenquote:Beste Fles,
Ken jij mensen die parttime of fulltime willen werken in de ict? Bij een bedrijf waar het niet gaat om stropdassen of leasebakken, maar om plezier en techniek? Met veel opleidingsmogelijkheden, leuke uitjes, borrels en bovendien ruim 700 slimme en gezellige collega’s?
En natuurlijk kun je zelf ook op een van de functies solliciteren als je al (parttime) medewerker bent. Zie hieronder een greep uit de vacatures:
Fulltime functies:
• (Startende) accountmanagers
• Startende ict’ers
• Ervaren ict’ers
• Ervaren projectleiders
Parttime functies:
• Bijbanen voor studenten (vanaf 16 uur per week)
• Startende ict’ers
• Promodames en -heren (mail voor informatie)
Ik wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou kijk...
In mijn slaapkamer steken draden uit de muur, een zwarte, blauwe en bruinige en geen mens wist waarvoor ze waren.
Nu was ik in het hele huis lampen aan het ophangen, dus voor ik op de ladder stap mijn mijn spanningszoeker, kijk ik even waar het lichtknopje eigenlijk zit, voor het geval ik hem om moet zetten.
Waar ik ook keek, geen lichtknopje!
Ineens valt mijn blik op de losse draadjes en het kwartje viel
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |