daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik lekker ja![]()
Al kies en snij ik liever zelf alle groenten
count me in!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff aardappels schillen en bloemkool in roosjes gesneden
Hij houdt ons niet bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, had al gepmd naar Muckie
En ik wil toch iets anders dus ik heb niets te verliezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet het helemaal goed komen
Die ene die jou liep te kutten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Panda72 het volgende:
Zo ik heb de auto van mijn lollige collega een paar meter verderop neergezet(uit het zicht) om 14:00 gaat hij naar huis.
ik zit met een onnozel wicht aan de lijn!quote:
eens...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar met alle respect, dat is geen koken
Dat ja. Zelfs ik ben er nog niet mee bezig. Overigens, zocht jij mij?quote:
quote:
en terechtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en hij is stapeldol op zijn auto.
kent u dat verhaal van die stotteraar over het rokje van een ballerina?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zit met een onnozel wicht aan de lijn!
Meneer u collega heeft vanmorgen mij geholpen met email instellen en ineens kan ik niet bellen.
Dus ik kijk die lijn na en die is goed................begint ze een partij te schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhuhquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja. Zelfs ik ben er nog niet mee bezig. Overigens, zocht jij mij?
ik weet niet of je me gaat uitlachen of trots op me gaat zijn
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
En toen zei jij? Luister hoer ik weet jouw naam email en telefoonnummer dus ik weet je te vindenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zit met een onnozel wicht aan de lijn!
Meneer u collega heeft vanmorgen mij geholpen met email instellen en ineens kan ik niet bellen.
Dus ik kijk die lijn na en die is goed................begint ze een partij te schelden
zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
kent u dat verhaal van die stotteraar over het rokje van een ballerina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
kent u dat verhaal van die stotteraar over het rokje van een ballerina?Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
uhuh
ik weet niet of je me gaat uitlachen of trots op me gaat zijnKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Te vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |