Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Dat WOW heeft een slechte invloed op Rijke
Ja, heeeeeeeerlijk tochquote:
Chicken tonightquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavond. Iets met kip in ieder geval en wortels, broccoli en meer groenten
Heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, heeeeeeeerlijk toch
Ik doe niet aan kant en klaar spulquote:
Ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chicken tonight
[..]
Heerlijkniet moeilijk gaan doen tijdens vakantie/vrije dagen
En nou is ie weer groen!quote:
Een lekkere curry zelf makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kant en klaar spul
Curry eet ik wel buitenshuis. Dat moet je overlaten aan mensen die het echt goed kunnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een lekkere curry zelf maken
sta ik buitenspel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, had al gepmd naar Muckie
Is niet kant en klaar, want zelf kip bakken en rijst kokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kant en klaar spul
Heb je snel gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff aardappels schillen en bloemkool in roosjes gesneden
Morgen waarschijnlijk heb ik weer wat kwa werk te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!![]()
[..]
En nou is ie weer groen!
Ik zou niet weten wat dat isquote:
Ja, maar met alle respect, dat is geen kokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet kant en klaar, want zelf kip bakken en rijst koken
Maar wel lekker en makkelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar met alle respect, dat is geen koken
Dat wordt hier niet gewaardeerd helaasquote:
roebakgroenten, met wat sojasaus of ketjap of weet ik veel en dan kip lekker marinerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar met alle respect, dat is geen koken
Dan moeten ze het maar gaan waarderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wordt hier niet gewaardeerd helaas
Dat vind ik lekker jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
roebakgroenten, met wat sojasaus of ketjap of weet ik veel en dan kip lekker marineren
buitenspel hoef jij ook niet te weten. Je bent een vrouw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dat isMaar ik PM je strakjes wel ff ja?
Ik zal zeggen dat Trev zegt dat het wel goed isquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar gaan waarderen
bloemkoolquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff aardappels schillen en bloemkool in roosjes gesneden
Dan moet het helemaal goed komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat Trev zegt dat het wel goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |