ik kom erg lekker altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het toch heel zorgwekkend dat ik bij deze post aan seks dacht.
Jij zit/zat ook niet zo lekker in je vel toch?quote:
5 jaar geleden had ik het zelfde gemiddelde gewichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter hoeveel kilo ik ben aangekomen sinds 5 jaar geleden.![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij zit/zat ook niet zo lekker in je vel toch?
Voor iedere borst een topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar is een topic tegenwoordig niet meer genoeg voor
Doeg meisjequote:
Tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik heb een nieuwe vriendengroep merk ik,
gisteren weg geweest, uitnodiging voor vandaag, misschien morgen ook, zaterdag sowieso feestje en volgende week vrijdag ook weer wat gepland
Doeidoeiquote:
Houdt het daar dan ook verband mee? Of dat niet?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor iedere borst een topic?
een eigen sub forumquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar is een topic tegenwoordig niet meer genoeg voor
gezellig tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik heb een nieuwe vriendengroep merk ik,
gisteren weg geweest, uitnodiging voor vandaag, misschien morgen ook, zaterdag sowieso feestje en volgende week vrijdag ook weer wat gepland
quote:
Hai!quote:
laters lovelyquote:
Ik ben 20 kilo aangekomen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
5 jaar geleden had ik het zelfde gemiddelde gewicht
(ongeveer 3 kilo lichter als nu)
Groepje mensen die mij en JF geadopteerd hebben nadat we gereageerd hadden op de vraag of er mensen mee de groeves in wilden.quote:
Ik PM je wel ffquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houdt het daar dan ook verband mee? Of dat niet?
af en toe nieuwe gezichten is niet zo heel verkeerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Groepje mensen die mij en JF geadopteerd hebben nadat we gereageerd hadden op de vraag of er mensen mee de groeves in wilden.
Super tijd gehad, super relaxte en lieve mensen
Werd tijd voor een nieuwe vriendenkring
Waarom drink je dat dan, is niet eens nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben 20 kilo aangekomen.Nachtdienst is killing. En dan vooral die ladingen Red Bull die je naar binnen werkt.
Jahoor... Nu lekker van Venco muntdrop genietenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi FriemelAlles goed? Je zoon al onder de pannen in Den Helder?
[..]
Hai!![]()
Heb je de eerste dagen school na de vakantie weer overleefd?
Dat was vlissingenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi FriemelAlles goed? Je zoon al onder de pannen in Den Helder?
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik op mijn zwaarste punt was aangekomen door depressiequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben 20 kilo aangekomen.Nachtdienst is killing. En dan vooral die ladingen Red Bull die je naar binnen werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |