Hier wel. En dat valt allemaal op die dikke plaat ijs die nog in de straat ligtquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Jaaa, fiiiiiinally!![]()
Wel een stuk meer last van mn rug nu natuurlijk door al dat liggen in mn bed
Like anything could go easy in my life
Magoed XD
Mooiiii
Regent het ook zo vies bij jullie? Ik heb gewoon al lampen aan in de woonkamer omdat het zo donker is
Ja? Oh ik ken 'm hoor, geweldig nummerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die van Nirvana is een nogal onbekende
dus is te begrijpen
Collega stond bij de kopieermachine vals te zingen maar goed hij had plezier dus ik heb maar niet gezegd dat het niet om aan te horen was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar zo erg en wat vond je collega dan van dat je zijn auto verplaatst had?
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat XD ja betekend.
Wanneer kun je?
Ohhhhja idd dat hebben jullie daar ook nogquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wel. En dat valt allemaal op die dikke plaat ijs die nog in de straat ligt...
Ja... en ik moet er zo nog doorheen naar de treinquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
Regent het ook zo vies bij jullie? Ik heb gewoon al lampen aan in de woonkamer omdat het zo donker is
* Panda72Komt met vork en mes aanzetten hallo lekker hapjequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ohhhhja idd dat hebben jullie daar ook nogDat wordt lekker glibberen straks/morgen
![]()
Ben ik ff blij dat het hier boven nul is
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
het regent, het regent
![]()
de pannetjes worden nat
![]()
weer buiten de deur eten dus
* Trevland schopt PGR onderuitquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
EN NOU KOP IK HEM IN HAHAAHEIZNZZZ!11!11
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72Komt met vork en mes aanzetten hallo lekker hapje
oefquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wel. En dat valt allemaal op die dikke plaat ijs die nog in de straat ligt...
nouja ik wilde net hoi zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
....
[me=BONG4002] KSC ook maar van zijn lijstje schrapt
[/me]
Tot ziens.
Bis spätahquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
....
[/me]
Tot ziens.
Ha je bood jezelf aan duhusquote:
* MPG haalt de schaatsen vast uit het vet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oefernstige zaak
[..]
nouja ik wilde net hoi zeggen
Dab wordt het maar eens tijd dat je het leertquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG haalt de schaatsen vast uit het vet.
Ow, wacht, kut, ik kan helegaar niet schaatsen![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG haalt de schaatsen vast uit het vet.
Ow, wacht, kut, ik kan helegaar niet schaatsen![]()
Goed zo, leer het die knaap maar eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik leer het je wel
ben toch al bezig met de wokjes
De euh watte?quote:
waar heb jij last van?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
....
[/me]
Tot ziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |