* LovelyLady spurt te trap op en gaat kopje thee brengenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daarom wilde ik juist nog een kop thee.
meer overhemden = goed!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog meer overhemdenEn geslaagd met de lijstjes, tof!
Tuk zequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga maar even een powernap doen![]()
ben vanmorgen vroeger begonnen om alles op tijd klaar te hebben en dat is dus gelukt maar nou heb ik dus 3 uurtjes niks te doen
Powernap = nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga maar even een powernap doen![]()
ben vanmorgen vroeger begonnen om alles op tijd klaar te hebben en dat is dus gelukt maar nou heb ik dus 3 uurtjes niks te doen
Marijkquote:
He merelquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Powernap = nice![]()
![]()
[..]
MarijkHoe ist meis?
Pgrquote:
Jaaa, fiiiiiinally!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He merel![]()
Ik las dat je je beter voelt
Verder alles goed?
Hier alles okee
Ja eerst was het heel mistig en toen ging het regenen.. de hele dag somber en grauwquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Jaaa, fiiiiiinally!![]()
Wel een stuk meer last van mn rug nu natuurlijk door al dat liggen in mn bed
Like anything could go easy in my life
Magoed XD
Mooiiii
Regent het ook zo vies bij jullie? Ik heb gewoon al lampen aan in de woonkamer omdat het zo donker is
RHCPquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Something in the way, hmmm hmmm
HoiHoi!
Wil je een massage?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Jaaa, fiiiiiinally!![]()
Wel een stuk meer last van mn rug nu natuurlijk door al dat liggen in mn bed
Like anything could go easy in my life
Magoed XD
Mooiiii
Regent het ook zo vies bij jullie? Ik heb gewoon al lampen aan in de woonkamer omdat het zo donker is
Nou he!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja eerst was het heel mistig en toen ging het regenen.. de hele dag somber en grauw
eigenlijk luisterde ik naar deze:quote:
Is het daar zo erg en wat vond je collega dan van dat je zijn auto verplaatst had?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb niks tegen de collega's die zingen maar wel tegen collega's die vals zingen.
Hey TMFquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Something in the way, hmmm hmmm
HoiHoi!
Oh I'm sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eigenlijk luisterde ik naar deze:
maar die van RHCP is ook goed
XDquote:
XD XDquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar zo erg en wat vond je collega dan van dat je zijn auto verplaatst had?
[..]
Hey TMF
Sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb niks tegen de collega's die zingen maar wel tegen collega's die vals zingen.
die van Nirvana is een nogal onbekendequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh I'm sorryHaha die kwam in mn hoofd XD Ik vergiste me
![]()
Slecht van mij.
Ik neem aan dat XD ja betekend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh I'm sorryHaha die kwam in mn hoofd XD Ik vergiste me
![]()
Slecht van mij.
[..]
XD
[..]
XD XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |