vandaag hier nietquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Ik ben vandaag gewoon al heel de dag uit bed, en ik voel me gewoon aardig goed![]()
Jeujjjj parteyyyyyyy
Noorwegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Barretje80 het volgende:
elleeuuh
mwah.. jammer voor de baas gaat niet helemaal op hier..
das meer jammer voor je carriere
en het was reuze gezellig!
wel vanmorgen 2 cursussen uit het assortiment gekozen
een in frankrijk en een hopelijk in noorwegen!![]()
theequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, maar het is niet echt een hele grote theepot MuckMaar hij is gewoon tof
![]()
nou hier ook niet meerquote:
asjequote:
Je zou ze op deze manier bijna een mobiel gevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
voor jan l*l naar school gelopen in de regen...
als kinderen nou van te voren even afspreken of ze bij elkaar gaan spelen ...
* LovelyLady is doorweekt
En dan het vooruitzicht dat je er dus nóg een keer door magquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
voor jan l*l naar school gelopen in de regen...
als kinderen nou van te voren even afspreken of ze bij elkaar gaan spelen ...
* LovelyLady is doorweekt
Yup, finallyquote:
Trevquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Fijn dat jij je weer goed voelt
Gfquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
enfer![]()
goed dat het beter met je gaat
MPGquote:
Muckje!quote:
Ik voel me nu op zich weer goed, alleen nog een beetje verkouden en hoestenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev![]()
Uhhuh![]()
En hoe gaat het met jou?
![]()
dat gaat wel net ff te ver he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je zou ze op deze manier bijna een mobiel geven
hij speelt bij een vriendje die achter ons woont, steegje door, ze wilde hem wel thuisbrengen. Maar hij kan ook alleen naar huis komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan het vooruitzicht dat je er dus nóg een keer door mag...
Of wordt ie thuisgebracht?
Oh fijn dat het ook al wat beter gaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik voel me nu op zich weer goed, alleen nog een beetje verkouden en hoesten
Wat goed dat je je goed voeltquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh fijn dat het ook al wat beter gaat
Ja precies heb ik ook nog, the aftermathXD
Dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat wel net ff te ver he?
Vind ik ook, vandaag nog even lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh fijn dat het ook al wat beter gaat
Ja precies heb ik ook nog, the aftermathXD
je bent ook nog steeds niet beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef DaMart het volgende:
Ik kan ook niet even een kop thee halen beneden, of 3 trappen verder moet ik eerst 10 minuten op adem komen![]()
.
Mobieltje issie inderdaad wel wat érrug jong voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat wel net ff te ver he?
[..]
hij speelt bij een vriendje die achter ons woont, steegje door, ze wilde hem wel thuisbrengen. Maar hij kan ook alleen naar huis komen
Nee, daarom wilde ik juist nog een kop theequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent ook nog steeds niet beter
Hoax, je woont met Muck in 1 huis, dan kun je niet verhongerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
mijn 4 boterhammen zijn op. Nu verhonger ik!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
Nog niet eens blauw meer. Kut Verfquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
Muckje!hoe is het met je blauwe haar? XD
Dat is wel klotequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef DaMart het volgende:
Ik kan ook niet even een kop thee halen beneden, of 3 trappen verder moet ik eerst 10 minuten op adem komen![]()
.
Waarom neem je er dan ook maar 4 mee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
Kun je nagaan wanneer de plinten weer opnieuw moetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog niet eens blauw meer. Kut Verf
ben aan het werk tot 20:30quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, je woont met Muck in 1 huis, dan kun je niet verhongeren.
Haal ik net niet in de pauze vrees ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen super in de buurt oid?
omdat ik dacht genoeg te hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel klote
[..]
Waarom neem je er dan ook maar 4 mee?
Hij laat de shoarmaboer iets bezorgen, leer mij dat jong kennenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen super in de buurt oid?
Dan ga je toch wat zin makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffffff ik heb geen zin meer
muck heeft het geldquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij laat de shoarmaboer iets bezorgen, leer mij dat jong kennen...
Das knap lastig in jouw businessquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffffff ik heb geen zin meer
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat goed dat je je goed voelt
Zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook
[..]
Vind ik ook, vandaag nog even lekker rustig aan doen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog niet eens blauw meer. Kut Verf
ik ga maar even een powernap doenquote:
Hoi!quote:
Doeg meisquote:
speel zequote:
Nog meer overhemdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ff wat bij de Ikea en Action gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overhemd was bij de action maar ¤4,60
En die staande fotolijst maar ¤1,-
Hangende is mooi om mijn kaarten in te stoppen
PGRquote:
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ff wat bij de Ikea en Action gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overhemd was bij de action maar ¤4,60
En die staande fotolijst maar ¤1,-
Hangende is mooi om mijn kaarten in te stoppen
Ja, voor die prijsquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog meer overhemdenEn geslaagd met de lijstjes, tof!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:55 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik voel me ineens helemaal beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |