Theequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar, ik heb net de waterkoker aangezet
Is dit topic niet wat voor jou dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah zo!
Binnenkort eens naar kijken
Maar dat soort rare dingen kom ik steeds tegen in dit huis
ook een stopcontact dat gemonteerd is op een blokje hout op de muur![]()
Ik heb hem gelezen jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit topic niet wat voor jou dan?
Wtf !?
graag, hij is hier net aan het ontkalken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar, ik heb net de waterkoker aangezet
Ik heb perzik, bosvruchten, earl grey en 'gewone thee'quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
graag, hij is hier net aan het ontkalken.
oeh ja, earl greyquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb perzik, bosvruchten, earl grey en 'gewone thee'
Zo simpel maar zo lekkerquote:
Ik heb gisteren de theepot kapot gemaakt en nu zit ik telkens met een zakje in mijn mokquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh ja, earl grey
Die moet hier ook nog te vinden zijn
Waarom doe je dat nou ook?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo simpel maar zo lekker
[..]
Ik heb gisteren de theepot kapot gemaakt en nu zit ik telkens met een zakje in mijn mok
Ik heb een theepot voor je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo simpel maar zo lekker
[..]
Ik heb gisteren de theepot kapot gemaakt en nu zit ik telkens met een zakje in mijn mok
iddquote:
gelukkigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een theepot voor je!Een hele toffe
Die had ik al aan d'r beloofd, maar nu komt ie van pasquote:
Ook die kan ze slopenquote:
Je kent mequote:
Beetje destructiefquote:
Dan is het niet erg dat ik deze gemold hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een theepot voor je!Een hele toffe
Oh, dat is wel handig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik al aan d'r beloofd, maar nu komt ie van pasWil je anders ook nog een thermosflesje Muckie?
Maar ik deed het per oongeluuuulquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook die kan ze slopen.
Sloopmuck. Ze kon ertegen schuppen.
Dan sta je even raar te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Je kent me
[..]
Beetje destructief
Maar nee, ik hield ineens het oor in mijn hand tijdens het afwassen
[..]
Dan is het niet erg dat ik deze gemold heb
Kee, 1 teapot and 1 thermosdingie coming up!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handig!
Als je hem over hebt, graag!
[..]
Maar ik deed het per oongeluuuul
ongelul?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handig!
Als je hem over hebt, graag!
[..]
Maar ik deed het per oongeluuuul
Ik heb er nog een in de vorm van een leeuwquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, maar het is niet echt een hele grote theepot MuckMaar hij is gewoon tof
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |