Succes en tot later Flashquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PM me maar hoor, als je serieuze interesse hebt. Of neem zelf contact op![]()
Maar ik ga nu naar de fysio. Door de regen en de kou![]()
Later
Ik heb nog nooit sex gehadquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal het altijd blijven, hoeveel sex ik ook heb
mja komt nog wel een keer moet eerst wat orde op zaken stellen hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou jammer dan, volgende keer dan maar
Is goed mopquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja komt nog wel een keer moet eerst wat orde op zaken stellen hier
Nee, mijn sterrenbeeld heeft er geen invloed op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal het altijd blijven, hoeveel sex ik ook heb
bij mij dus welquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn sterrenbeeld heeft er geen invloed op.
als je het over de duivel hebt...quote:
je rook het gewoonquote:
Ik moet er nog ekkes over nadenken hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PM me maar hoor, als je serieuze interesse hebt. Of neem zelf contact op![]()
Maar ik ga nu naar de fysio. Door de regen en de kou![]()
Later
je hebt goeie skillsquote:
Ja. Neuken?quote:
Dat zal bestquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, als je het gedaan hebt wil je zeker vaker.
Dan moet je op zoek naar een leuke meid.quote:
Ja logisch, jij bent vrouw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, van dat probleem heb ik minder last.
Ok.quote:
quote:
Ja, dat snap ik. Maar die zijn lastig te vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je op zoek naar een leuke meid.
geloof ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook voor mij zijn scharrels niet voor het oprapen hoor.
quote:
Ik denk dat jij ze makkelijker kan vinden dan een man.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook voor mij zijn scharrels niet voor het oprapen hoor.
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft MPG een keer de lapo, gaat iedereen Mucken.
Dat weet ik. Maar ik bedoel meer dat sippen over het feit dat je wel wil, maar dat er niemand is, je ook niet verder helptquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar die zijn lastig te vinden.
babequote:
Dat misschien wel. Maar ik wil wel de goede hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ze makkelijker kan vinden dan een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |