Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je plaagt mequote:
post van 16:06 in het vorige topicquote:
Ik ga even kijken, eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
post van 16:06 in het vorige topic
Hier is het ook pokkeweer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het hoerenweer wordt steeds erger buiten![]()
Maar goed, koud is het nieten morgen is ook de laatste sneeuw wel pleite hoop ik
John is de Mol en Bridget wordt De Molquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-mol-inleiding.html
vreesde ik al voor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het ook pokkeweer.
Te donker in huis om fatsoenlijk te klussen enzo
Morgen is er weer een dagquote:
komt wel goed schatquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag
Ik heb wel opgeruimd hier en de latjes afgeschilderd, maar dat is vreselijk
Weet ik tochquote:
tonijn...................MIJN tonijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik toch
Net een knäckebrödje op met tonijn
En nu likkebaardend naar Nigella aan het kijken
Stond je naam erop?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
tonijn...................MIJN tonijn
iemand die niet helemaal goed is geloof ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
Zielig
Maar wie noemt zijn dochter nou Joop?
Joop is toch een hele normale naam vergeleken bij Bloem, Vlinder, Valentijn en al die andere meuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
Zielig
Maar wie noemt zijn dochter nou Joop?
mijn tweede naam is John Westquote:
Toek heet eigenlijk John West, wist je dat nietquote:
Inderdaad...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
iemand die niet helemaal goed is geloof ik
voor een meisje?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Joop is toch een hele normale naam vergeleken bij Bloem, Vlinder, Valentijn en al die andere meuk.
quote:[..]
mijn tweede naam is John West
Oeh John West vis op zijn bestquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek heet eigenlijk John West, wist je dat niet?
kijk zelfs jij kent mijn andere namen beter dan mijn vriendin!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek heet eigenlijk John West, wist je dat niet?
Wat is dat nou weer voor een instellingquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna weekend!
Maar nog wel frans, <-- nachtmerrie
maar ik denk niet dat ik daar heen ga.
Volgens mij ken ik jouw vriendin anders nog beter dan jouw andere namenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk zelfs jij kent mijn andere namen beter dan mijn vriendin!
Oh bahquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en ik moet er zo nog doorheen naar de trein.
Preciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Je breekt mijn hart.
Maar je bent niet voor niets zuster
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, dat is niet handig nee![]()
En ja, het is hier vreselijk grauw!
De instelling van een kutpuber die graag wil falen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een instelling
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jouw vriendin anders nog beter dan jouw andere namen.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De instelling van een kutpuber die graag wil falen.
instelling van de leraar:quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een instelling
Dat is waar...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Joop ter Heul was vroeger een meisjesboek. Dat meisje heette ook Joop.
Ik zou het raarder vinden als iemand zijn dochter Adriaan of Bassie noemt
Maar zelf zou ik als ik een dochter kreeg haar ook niet Joop noemen vind dat ook geen naam voor een meisjequote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar zelf zou ik als ik een dochter kreeg haar ook niet Joop noemen vind dat ook geen naam voor een meisje
pourqoi pas?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna weekend!
Maar nog wel frans, <-- nachtmerrie
maar ik denk niet dat ik daar heen ga.
Emmaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al die rare namen tegenwoordig ook
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jouw vriendin anders nog beter dan jouw andere namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |