quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
john lennon had talent
cobijn kon alleen maar zeuren en deprie zijn
Jaquote:
dan word het wel lastigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
dat is het punt en hoogseizoen is amper te betalenof je moet de laatste 2 weken van de zomer vakantie gaan... ik vind dat ook net een beetje jammer zeg maar
Dat is wel jammer jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
dat is het punt en hoogseizoen is amper te betalenof je moet de laatste 2 weken van de zomer vakantie gaan... ik vind dat ook net een beetje jammer zeg maar
quote:
Klopt, maar daar word z'n muziek niet slechter van, vinden miljoenen mensen, maar eigen smaakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
john lennon had talent
cobijn kon alleen maar zeuren en deprie zijn
ik heb ooit lang lang geleden wel nirvana geluisterd maar het is mijn ding nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klopt, maar daar word z'n muziek niet slechter van, vinden miljoenen mensen, maar eigen smaak
nee het komt allemaal op mij, de kinderen hebben nog niets te kiezen en mijn vriend heeft zoiets van .. ja maar schatje jij hebt de laatste 3/4 vakanties ook zo voordelig geboektquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaik hoop op iets als
"Hoop gedonder in huis. De eén wil dit, de ander dat, niemand is ooit tevreden"
gezien het feit dat ik mijn rijbewijs ga halen (ik ga even van het positieve uit willen we wel wat verder ja)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja
Wou je dicht bij huis blijven of toch eens verder weg proberen?
Tuurlijk gaan we daar van uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezien het feit dat ik mijn rijbewijs ga halen (ik ga even van het positieve uit willen we wel wat verder ja)
waar woon je (in de buurt)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind wel leuke dingen om te doen met ze, maar allemaal ver weg
En ze zullen nog wel iets veel te jong voor paintball zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind wel leuke dingen om te doen met ze, maar allemaal ver weg
Mooi. Dan kan je dus gewoon boeken wat je ZELF wilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee het komt allemaal op mij, de kinderen hebben nog niets te kiezen en mijn vriend heeft zoiets van .. ja maar schatje jij hebt de laatste 3/4 vakanties ook zo voordelig geboekt
Ja maar dat was dus niet in de zomervakantie
Helaas niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
Iemand met een OV-studentenkaart hier?.
Trein voor studenten zondag gratis in januari
De andere 60% moet je lopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet meermaar als ik het goed gelezen heb dan kan ik dus voor 40% naar Zwolle zondag?
Als je nou naar de HEMA gaat koop je daar voor 13.95 een dagkaartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet meermaar als ik het goed gelezen heb dan kan ik dus voor 40% naar Zwolle zondag?
ga het even aan de grote klok hangen, lulquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
Iemand met een OV-studentenkaart hier?.
Trein voor studenten zondag gratis in januari
nou er zit natuurlijk wel een budget aan vast he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan je dus gewoon boeken wat je ZELF wilDat scheelt al een boel. EN als je NU boekt zijn er zat acties dat je extra nachten gratis krijgt en zo
![]()
Dus OF je hebt HELEMAAL geen geld, OF je wilt bepaald ongebruikelijke dingen. OF het gaat je gewoon lukkenZal ik helpen zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |