Spreek over jezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo stelletje schandvolk, ik ben weer thuis
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope ga jij maar met het speenvarken spelen
[ afbeelding ]
Tijd voor ontspanningquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik vind het wel mooi geweest met werken.
Ja maar dat is niet goed hoor. Je moet goed en gezond eten want daar krijg je weer energie van.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar als ik geen energie heb, eet ik ook gewoon slecht.
niet meer als de OP er weer eens wordt ingezetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn avatar klopt ook niet in de OP.
gewoon alle lege vakjes eruit halen en alles aan elkaar zettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er laatst al een UIregel bijgemaakt![]()
ben bang dat de OP te groot gaat worden met nog zo'n regel erbij
aanpassingen FTWquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer als de OP er weer eens wordt ingezet
Flesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
fles ouwe rukkertquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat vind ik ook maar ik moet nog een half uurtjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik vind het wel mooi geweest met werken.
He ik ben ouder dan jij dus een een beetje meer respect jaquote:
* DaMart belt baas van panda om haar nu al te laten gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar ik moet nog een half uurtje
yup ook gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aanpassingen FTW
heb je die van mij ook veranderd?
Ja dat is inderdaad zo. Maar ik heb ook niks in huis nu om echt goed te eten. Ja ik heb nog gnocchi liggen en wat soepjes,maar meer ook niet. Of ik moet nog een boterham smeren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet goed hoor. Je moet goed en gezond eten want daar krijg je weer energie van.
Die is met vakantie dus dat gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart belt baas van panda om haar nu al te laten gaan.
dat maakt het dus niet overzichtelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon alle lege vakjes eruit halen en alles aan elkaar zetten
O, vandaar dat ik al vijf keer zijn voicemail kreegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die is met vakantie dus dat gaat niet lukken
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
He ik ben ouder dan jij dus een een beetje meer respect ja![]()
![]()
hier nog nietquote:
dat vraag je niet aan een damequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |