Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is dus wel waar, maar blijkbaar moeilijk te snappenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de tekst van nu wordt de historie over 100jaar
Hebben we wel, maar niet in de buurt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel een C1000 in Rotjeknor?Moet ik anders shampoo voor je meenemen? Dan neem ik zo een heel pakket aan spullen mee als ik naar je toe kom
![]()
*proestquote:
friemelquote:
laters flesquote:
ik vind het meer verloederingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
de tekst van nu wordt de historie over 100jaar
nee, verder dan een Hema-E kom ik echt nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef Koen66 het volgende:
Hier bij de dames H cups in de aanbieding ?
als ze zinnige tekst neerzetten ok, maar hedendaagse grafitti kan ik niet echt een verhaal noemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is dus wel waar, maar blijkbaar moeilijk te snappen
Daar ben ik veels te netjes voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:47 schreef Koen66 het volgende:
da's nog netjes, ik denk we krijgen een cup size TT
H is dan inderdaad ook wel erg groot jahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, verder dan een Hema-E kom ik echt niet
waarom zou ik dat dan weer moeten doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar ben ik veels te netjes voorDat durf ik niet... dan had gf de laatste post moeten hebben!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind het meer verloedering
Dat dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze zinnige tekst neerzetten ok, maar hedendaagse grafitti kan ik niet echt een verhaal noemen
vaak genoeg gedaan is best wel lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ieder zijn ding
ik vind kamperen vreselijk
ow en daar ben ik het dus ook we mee eens, zeker als het met grafitti gedaan isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze zinnige tekst neerzetten ok, maar hedendaagse grafitti kan ik niet echt een verhaal noemen
Kun je nagaan wat cup M(uck) isquote:
seks en tetten zijn de meest gebruikte woorden in de tt's die jij maaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou ik dat dan weer moeten doen
roflquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
seks en tetten zijn de meest gebruikte woorden in de tt's die jij maakt
ook omdat het je werk is...
Ja, ik vind het echt iets anders als een soldaat iets neerkrabbelt dan als kauwgomkauwende prepuber Rodney ons vertelt dat hij toevallig ook een keer daar was...omdat het van zijn ouders moestquote:
hij heeft van zijn hobby zn werk gemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moet je dus nog maar eens terug kijken naar de topic's die ik heb geopendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en een koppeltje dat daar in 1945 op huwelijksreis was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt iets anders als een soldaat iets neerkrabbelt dan als kauwgomkouwende prepuber Rodney ons vertelt dat hij toevallig ook een keer daar was...omdat het van zijn ouders moest
Ja en zelf een tent kopen is ook niet bepaald goedkoop....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zijn vakanties inderdaad duur
Kouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt iets anders als een soldaat iets neerkrabbelt dan als kauwgomkouwende prepuber Rodney ons vertelt dat hij toevallig ook een keer daar was...omdat het van zijn ouders moest
Hahahahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Kouwen???????
.
Functioneringsgesprek. Mijn bureau. Nu.
Hij kauwde kauwgom om de kou uit zijn kaken te krijgen, dat begrijp je toch wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Kouwen???????
.
onder of op je bureau?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Kouwen???????
.
ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en een koppeltje dat daar in 1945 op huwelijksreis was?
mogen die dat ook wel?
wat wil je dat ik zie dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je dus nog maar eens terug kijken naar de topic's die ik heb geopend
Ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nog best een stuk dus!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef Toekito het volgende:
Muck de C1000 zit op 54 min lopen aldus google!
Ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en een koppeltje dat daar in 1945 op huwelijksreis was?
mogen die dat ook wel?
en anders die naast KPN bij metro Rijnhaven!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens
[..]
Dat is nog best een stuk dus!
dat de meeste tt's van mij over koffie of thee gaanquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat de meeste tt's van mij over koffie of thee gaan
leg mij dan eens uit waarom niet...quote:
oeh, en in mijn sollicitatie zei ik ook al dat ik niet perfect ben en dus ook wel eens spelfouten maakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Kouwen???????
.
Ahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
en anders die naast KPN bij metro Rijnhaven!
ik krijg nog een ovulatiegesprek he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Kouwen???????
.
Bureau. Nu.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, en in mijn sollicitatie zei ik ook al dat ik niet perfect ben en dus ook wel eens spelfouten maak
Jazeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik krijg nog een ovulatiegesprek he?
Ik zou ook niet weten waarom ik je zou moeten overtuigen van mijn mening als we duidelijk niet dezelfde mening hebben. Ik val jou er niet op aan, ik geef gewoon mijn mening, en jij de jouwe. Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef Ladylike het volgende:
leg mij dan eens uit waarom niet...
Misschien krijg je me overtuigd
ik vind het gewoon interessant om eens uitgelegd te krijgen waarom soldaten uit 1800 wel mogen kribbelen dat ze er waren en een koppetje uit1945 niet. Die soldaat heeft immers geen ruk met die berg te doen gehad en is er wrs ook als toerist geweest. Aangezien de enige "originele" verhalen van de blokbrekers komen en die dus echt iets met de groeve te maken hebben
Ik zou gewoon graag willen weten waar voor jou bijvoorbeeld het verschil zit in een toerist van 1800,1900 of nu het jaar 2000quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik je zou moeten overtuigen van mijn mening als we duidelijk niet dezelfde mening hebben. Ik val jou er niet op aan, ik geef gewoon mijn mening, en jij de jouwe. Lijkt me prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |