Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar zouden die te koop kunnen zijn eigenlijk??
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja een luxe tent dan misschien![]()
Ook niet bij een naaiwinkel oid? Kan me voorstellen dat je ze daar evt kan vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en het doet zeer
En losse beugels kan ik nergens vinden
jouw mening, al staan honderden groeves, met een lengte van duizenden kilometers VOL met teksten, handtekeningen en tekeningen van 17e eeuws tot hedendaags.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat een bosmongool zeg![]()
Neemt niet weg dat ik het echt niet vind kunnen om er te gaan lopen krassen, al is het eenleeg plekje.
is dat niet goed?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch niet zo'n compleet ingerichte tent met bedden en al he?
ik dus met de colaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik met shampoo50% korting bij de C1000
![]()
http://www.danglez.nl/ind(...)info&products_id=302quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af
Heb het bij lingeriezaken gevraagd, bij hema gekeken (die hebben nog weleens van dat soort dingen), handwerkzaken, fourniturenzaken, niks, noppes, nada
bij Toek kan je veel losse beugels kopen tegenwoordig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af
Heb het bij lingeriezaken gevraagd, bij hema gekeken (die hebben nog weleens van dat soort dingen), handwerkzaken, fourniturenzaken, niks, noppes, nada
* suikertaartje mompelt iets met historisch en waardequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jouw mening, al staan honderden groeves, met een lengte van duizenden kilometers VOL met teksten, handtekeningen en tekeningen van 17e eeuws tot hedendaags.
Juist zo veel dingen vertellen zo veel dingen.
waarom zou hij;
[ afbeelding ]
wel zijn verhaal mogen vertellen en iemand uit de vorige of deze eeuw niet?
Kijk, waar KSC al niet goed voor isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.danglez.nl/ind(...)info&products_id=302
Hier
maar dat is nog een verhaal, tegenwoordig doen velen het alleen maar om te bekladdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jouw mening, al staan honderden groeves, met een lengte van duizenden kilometers VOL met teksten, handtekeningen en tekeningen van 17e eeuws tot hedendaags.
Juist zo veel dingen vertellen zo veel dingen.
waarom zou hij;
[ afbeelding ]
wel zijn verhaal mogen vertellen en iemand uit de vorige of deze eeuw niet?
Ik wil ook een C1000 in de buurtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik met shampoo50% korting bij de C1000
![]()
Oh, fijn dat ik een mening mag hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt recht op een eigen mening maar als iedereen het had nagelaten er een tekst of tekening achter te laten, hadden die groeves geen verhalen te vertellen
Dus het gaat er wel om wat je er neerzet, maar nog meer WAAR en hoe
Maar goed, hierover gaan we het toch niet eens worden, dus ik ga me bezighouden met andere dingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen vroeger was het wel net even anders...toen hadden ze nog niet heel veel andere communicatiemogelijkheden
zow tot H cup toequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier
ik vind dat al niet meer zo heel erg kamperenquote:
Dat is wel groot danquote:
Jullie hebben toch wel een C1000 in Rotjeknor?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil ook een C1000 in de buurt
[..]
Oh, fijn dat ik een mening mag hebben
Die groeves hébben al verhalen te vertellen, waarom moeten daar loze kreten aan toegevoegd worden? Zoals suikertaart al zei:
[..]
Maar goed, hierover gaan we het toch niet eens worden, dus ik ga me bezighouden met andere dingen
mja ieder zijn dingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind dat al niet meer zo heel erg kamperen
tot op heden niet verder 'gezakt' dan een stacaravanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind dat al niet meer zo heel erg kamperen
ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ieder zijn ding
ik vind kamperen vreselijk
Kleine omvang (bijvoorbeeld 70/75) en een ietwat grotere boezem, en je zit er zo hoorquote:
Ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook niet bij een naaiwinkel oid? Kan me voorstellen dat je ze daar evt kan vindenOf online misschien?
heldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier
En dat dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets met historisch en waarde
Ik deel jouw mening!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ieder zijn ding
dan zijn vakanties inderdaad duurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ieder zijn ding
de tekst van nu wordt de historie over 100jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets met historisch en waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |