Ik denk dat W.O II de Amerikanen genoeg heeft gekost, ze hebben toen even in een paar jaar een heel leger uit de grond moeten stampen, de VS had daarvoor niet echt een leger, ze hadden wel wat, maar het is pas tijdens WO II opgebouwd. En met die missies erna en hun verblijf in Japan en Duitsland zal dat aardig wat hebben gekost.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben nu een boek aan het lezen van een yank van de periode '46 tot halverwege Vietnam, toen werd er ook meer gesnoeid en gereorganiseerd dan goed voor je is..
Veel plezier danquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:43 schreef demspec het volgende:
Ik niet meer. Ik ben in de stad en ga zuipen en heb m'n batterij bijna in deep discharge.
Out.
Noord Irak toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep, het Korps is allebei de keren in Irak geweest.
Odeklonje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:43 schreef demspec het volgende:
Ik niet meer. Ik ben in de stad en ga zuipen en heb m'n batterij bijna in deep discharge.
Out.
Noord Irak, ze hadden zelfs nog ski's meegenomen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Noord Irak toch?
Ze hebben ook ergens een Veldhospitaal beschermd, was dat niet Saudi Arabië?
Nee, heb nog verlof. Zit dus in amsterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tactiek van Vietnam heb ik ook niet helemaal begrepen. Met wat infanterie de jungle intrekken. In Nieuw Guinea ging dat ook fout, dan schoten ze eerst de achterste man, en daarna de voorste dood en kreeg je alom chaos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef Rave_NL het volgende:
Muah zoals ik het begrijp heeft Korea als laatste 'conventionele' oorlog het NCO-corps dermate gedicimeerd dat er weinig meer van overbleef, daarna kwam de focus op de koude oorlog waardoor het leger compleet gereorganiseerd werd en de focus kwam te liggen op raketprojecten, zowel middel- en lange afstand als verdediging. Waardoor het budget van de conventionele strijdkracht nog maar een fractie was van het ballistisch budget. Waarna de conventionele macht massaal gesnoeid werd wat uiteindelijk weer leidde tot het onvoorbereidheid op Vietnam.
Surfboard thuis gelaten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Noord Irak, ze hadden zelfs nog ski's meegenomen..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef demspec het volgende:
[..]
Nee, heb nog verlof. Zit dus in amsterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hup, zuipen gek!
Ik sla vanavond even over, haal het morgen en zaterdag wel in..![]()
Liever ermee verlegen dan erom verlegen.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef demspec het volgende:
[..]
Nee, heb nog verlof. Zit dus in amsterdam.morgen avond club air?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Nee, morgen zuipen in de lokale kroeg.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schoonfamiliespanning van de feestdagen komt er eindelijk uit?
Ontiegelijk kutnummerquote:
Ik kom aankomende weken om in de studie.. Daarna ben ik er weer bijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
EllaN doe je weer mee met het maffiaspel?
okiedo. Hoor ook net dat er een verjaardag is. Naar de klote in Amstelveen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef demspec het volgende:
[..]
Nee, morgen zuipen in de lokale kroeg.
Collega/plaatsgenoot geeft een feestje omdat hij naar de west gaat.
Ik heb een vermoeden dat we best dicht bij elkaar wonen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
okiedo. Hoor ook net dat er een verjaardag is. Naar de klote in Amstelveen!
Dan kruip ik weer onder mn steenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:38 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat we best dicht bij elkaar wonen.
De slag op het Merelveld heeft daar ook veel mee te maken, maar die extremisten hebben toen wel een duit in het zakje gedaan bij de escalatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:35 schreef Rave_NL het volgende:
Ik meen ooit een interview te hebben gezien met twee Servische soldaten over het feit dat ze moedwillig moslims hadden vermoord. Ze hadden het erover dat ze wel moesten ingrijpen omdat de situatie onhoudbaar werd, en dat wij het niet zouden begrijpen, tot we er zelf achter zouden komen. Het kon tien, het kon twintig jaar duren, maar ooit zou het Westen het inzien en zich vervloeken dat ze de hun 'de klus' niet lieten klaren nu het nog kon..
Deze woorden beginnen steeds profetischer te klinken..
Ik heb het toch over de Mujehadins?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:38 schreef Thaboel het volgende:
Nog tegen moslims, maar tegen die verotte extremisten
Ok succes en tot dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik kom aankomende weken om in de studie.. Daarna ben ik er weer bij.
in rave's stukje ging het over moslims daaromquote:
Dat moet dan wel een hele goede maat van je zijn die jarig is, want je gaat niet voor je lol naar amstelveenquote:
Ach heb alles in de buurt en woon 600m van waar k werk. Oja en de stamkroeg is lekker dichtbij+ woon er al mn leven langquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:43 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een hele goede maat van je zijn die jarig is, want je gaat niet voor je lol naar amstelveen
Mijn menig ook, kijk liever naar echte vuurvliegjes als ik op de gazebo van een biertje geniet dan dit gay nummerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ontiegelijk kutnummer(naar mijn mening
)
Nog 1 keer danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mijn menig ook, kijk liever naar echte vuurvliegjes als ik op de gazebo van een biertje geniet dan dit gay nummer
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ontiegelijk kutnummer(naar mijn mening
)
Je kan het niet laten he?quote:
Slaap ze Ravequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Rave_NL het volgende:
Yep ik ga m'n insomnia bevechten..
Later
Dat is toch wel een pittige sessie. Met name omdat nagenoeg iedereen (mezelf incluis) denkt dat Al Qaida een post 9/11 ding is. Iets wat natuurlijk niet kan, want zo'n aanslag komt niet ineens uit het niets opzetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef Clan het volgende:
Een interessant filmpje over de Mujehadin's in Bosnië, het was toen al erg, maar ik heb gelezen dat Bosnië dé uitvalbasis van Al qaida in Europa is.
Dan begrijpen mensen misschien beter die slachting in en bij de enclave Srebrenica.
Dat is niet waar. Het duurde alleen niet zo lang. Tegenwoordig ben ik gods geschenk aan de vrouwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:21 schreef Vronsky het volgende:
Er is niemand, maar dan ook niemand die dip de eerste keer lekker vind.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het duurde alleen niet zo lang. Tegenwoordig ben ik gods geschenk aan de vrouwen.
Edit: oh, las over dip heen.
President Clinton heeft veel te vaak de andere kant opgekeken. De enige keer dat hij iets (niet beduidens) deed was tijdens de Monica Lewinsky affaire omdat hij hoopte dat dit van het schandaal zou afleiden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dat is toch wel een pittige sessie. Met name omdat nagenoeg iedereen (mezelf incluis) denkt dat Al Qaida een post 9/11 ding is. Iets wat natuurlijk niet kan, want zo'n aanslag komt niet ineens uit het niets opzetten.
Als ik meer karaoke zou doen en minder zuipen zou ik misschien nog wat zinnigs plempen.quote:
Het is je vergeven, jullie kunnen tenslotte niet allemaal zo goed zijn als ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:42 schreef demspec het volgende:
[..]
Als ik meer karaoke zou doen en minder zuipen zou ik misschien nog wat zinnigs plempen.
Edit: alweer een droog glas.
Zoals ik al aangaf in mijn post jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef Vronsky het volgende:
Al Qaeda een post 9/11 product,, dat werkt niet.
Het is een beweging van jaren geleden dat je zelfs nog kan terug zien in Somalië begin jaren 90 dacht ik.:/
Na de Iraanse revolutie begon het Islamitisch terrorisme, ergens rond 1979. In de jaren 80 van vorige eeuw hebben de Amerikanen daar al vaak genoeg op gewezen. Er is in de jaren 80 een Amerikaanse film verschenen die begint met een aanslag op een legerbasis in de VS. Die film liet al goed zien wat het islamitisch terrorisme inhield.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef Vronsky het volgende:
Al Qaeda een post 9/11 product,, dat werkt niet.
Het is een beweging van jaren geleden dat je zelfs nog kan terug zien in Somalië begin jaren 90 dacht ik.:/
Dat hangt maar hellemaal vanaf waaraan je haar meetrekt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[Vivamode]Oja is het fout om een vrouwtje mee naar huis te trekken als ze een vriend heeft?[/vivamode]
Wat denk je zelf? Net alsof jij je dat morgenochtend nog kan herinneren dat ze dat gezegd heeft..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[Vivamode]Oja is het fout om een vrouwtje mee naar huis te trekken als ze een vriend heeft?[/vivamode]
Ook van alle tijden. Ik heb na Bosnië mijn hele toelage kunnen terugbetalen aan de belasting.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dat is toch wel een pittige sessie. Met name omdat nagenoeg iedereen (mezelf incluis) denkt dat Al Qaida een post 9/11 ding is. Iets wat natuurlijk niet kan, want zo'n aanslag komt niet ineens uit het niets opzetten.
On a sidenote. Ik zat vanmiddag in de trein en daar zaten twee vrouwen van 40+ te praten over defensie. De een had een zoon of neef bij de marine, en vond het belachelijk dat hij al allerlei toeslagen kreeg voor werk dat hij deed; waar de andere vrouw het mee eens was, en nog eens benadrukte dat haar zoon die in Afghanistan was geweest ook aan alle kanten (vooral financieel) genaaid was. Geen goed woord van hun kant voor mr. Hillen...
Je weet of mag het waarschijnlijk niet zeggen; maar wat zit er in gódsnaam in die kist dat hij; in een wapenkluis nog bewaakt moet worden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:47 schreef Pumatje het volgende:
Net terug van de wacht..
heb een uur naar een container zitten staren..
waar natuurlijk... niets mee is gebeurd
Dat mag ik helaas niet zeggen.. dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:52 schreef hcwp het volgende:
[..]
Je weet of mag het waarschijnlijk niet zeggen; maar wat zit er in gódsnaam in die kist dat hij; in een wapenkluis nog bewaakt moet worden?
Er is een verschil tussen goed zijn en met heel veel zijn :pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het is je vergeven, jullie kunnen tenslotte niet allemaal zo goed zijn als ik.
meer als in ze zit wat leuke opmerkingen te maken en krijg net te horen van dr zus: ik hoor dat je zondag hier wakker word? Zou wel lache zijn lekker wijf en dr vriend mocht me niet. Yeah het gaat een soap wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Net alsof jij je dat morgenochtend nog kan herinneren dat ze dat gezegd heeft..
Dat dacht ik al, maar moest het proberenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat mag ik helaas niet zeggen.. dat snap je zelf ook wel
Ga er maar vanuit, dat het allemaal niet zo super spannend is hoor
Risicopremie heette het, dat wilde dus achteraf zeggen dat het 'risico' bestond dat je het terug kon betalen. Daarnaast zat ik in zo'n hoge schaal dat de studiefinanciering van mijn kinderen werd verlaagd, zodat ik nog meer kon bijdragen.quote:
kernwapens van volkel zijn verplaatst naar oirschotquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:52 schreef hcwp het volgende:
[..]
Je weet of mag het waarschijnlijk niet zeggen; maar wat zit er in gódsnaam in die kist dat hij; in een wapenkluis nog bewaakt moet worden?
haha, dat is te voor de hand liggendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kernwapens van volkel zijn verplaatst naar oirschot
uhm achterin naast de wasplaats zit toch nog een stukje grond met constantina eromheen waar ooit klu munitie lag? Tevaak rondje buitenkant hek gehadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha, dat is te voor de hand liggend
en er is geen ruimte voor die dingen, er is nog een aangrenzend apart gedeelte waar de Munitie van de Vliegbasis eindhoven![]()
werd bewaard..
maar goed.. daar is niets gebeurd
Ik gok dat die zooi verstopt is op de kinderboerderij bij otcrij. Waarschijnlijk onder de mascotte van de neushoornen-ciequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kernwapens van volkel zijn verplaatst naar oirschot
Ik had het niet over de kwantiteit maar over de kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:53 schreef demspec het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goed zijn en met heel veel zijn :p
1e Golfoorlog 1980-1988quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:54 schreef Pumatje het volgende:
En Clan, betreft NL inzet in 1e golfoorlog.
Dat weten meeste mensen niet, incluis mijzelf tot een jaar of 2 geleden. Kan je vertellen, dat we er meer aanwezig waren dan we conclusief weten.. niet super spannend ( again ) Kan je er helaas via internet niets over zeggen..
De laatste tijd ging een zusje van een maat ook steeds mee stappen, maar ik zat hem de hele tijd op te fokken en zij deed vrolijk mee. Kwam er op een gegeven moment ter sprake dat ik en andere maten wel een beschuitje met z'n zusje zouden willen eten, waarop hij meteen begon te happen dat we het toch niet hoefden te proberen want ze hadden toch geen beschuit..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
meer als in ze zit wat leuke opmerkingen te maken en krijg net te horen van dr zus: ik hoor dat je zondag hier wakker word? Zou wel lache zijn lekker wijf en dr vriend mocht me niet. Yeah het gaat een soap worden
Ja typisch Nederlands. Mijn vader had jarenlang extra in een vliegerspensieon betaald, maaromdat hij in zijn laatste functie geen vliegende plaatsing had had hij mooi houte bek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Risicopremie heette het, dat wilde dus achteraf zeggen dat het 'risico' bestond dat je het terug kon betalen. Daarnaast zat ik in zo'n hoge schaal dat de studiefinanciering van mijn kinderen werd verlaagd, zodat ik nog meer kon bijdragen.
die bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
uhm achterin naast de wasplaats zit toch nog een stukje grond met constantina eromheen waar ooit klu munitie lag? Tevaak rondje buitenkant hek gehad
haha... gayquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:11 schreef Rave_NL het volgende:
Die moet je toch bij je opkomst bij de pleunen inleveren?
Samen met de rest van je mannelijkheid?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha... gay![]()
Nee we hoefden ze niet meer af te staan aan de zee boys, die vroegen voortaan om vagina's
Klopt, niets leuker als een pleuntje neuken...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha... gay![]()
Nee we hoefden ze niet meer af te staan aan de zee boys, die vroegen voortaan om vagina's
nou ja, feitelijk neuken jullie dan mekaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, niets leuker als een pleuntje neuken...
Die eerste actie in Leeuwarden heeft meteen alle geloofwaardigheid doen verliezen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier voornemens aan dit verhaal mee te doen?
Nope, al snap ik jou fantasien wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nou ja, feitelijk neuken jullie dan mekaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die eerste actie in Leeuwarden heeft meteen alle geloofwaardigheid doen verliezen..
Als een stelletje kluchtmachters op een fluitje blazen en vooral héél héél teleurgesteld in de camera kijken met je bierbuik en je lange haren..
Ik slaap nog liever in een vlindertuin...__!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
Die vlindertuin experience van ze heeft ze echt niet veel goeds gedaan..![]()
er staan heel wat lmb voertuigen hier, en een maatje van me had al met een krijtje in een
bezopen bui vlinders op de deuren getekent..
prachtig [..]
Wat vallen enkel homos op je Rave?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, al snap ik jou fantasien wel.
Ik zou ook op me zelf vallen als ik een homo was..
dat kan ook iets met jou te maken hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, al snap ik jou fantasien wel.
Ik zou ook op me zelf vallen als ik een homo was..
Torretje, ex marn...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Pumatje het volgende:
ach, van een torretje kan ik het wel hebben , me ouwe beste maat is ook ex marn en dat is wel een baas opzichzelf..
Die extra risicopremie werd uitbetaald in Dollars door de VN, en die Dollar stond toen ook nog erg hoog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja typisch Nederlands. Mijn vader had jarenlang extra in een vliegerspensieon betaald, maaromdat hij in zijn laatste functie geen vliegende plaatsing had had hij mooi houte bek.
Begrijpend lezen is vast moeilijk met al die mannenpap in je ogen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat vallen enkel homos op je Rave?![]()
![]()
Achja Rave waar het hart van vol zit loopt de bek van over zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is vast moeilijk met al die mannenpap in je ogen..
Dr wordt inderdaad inmiddels aardig wat alcohol door m'n hartkleppen gepompt ja..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Achja Rave waar het hart van vol zit loopt de bek van over zal ik maar zeggen.
Dat doet de hofmeester meer dan goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dr wordt inderdaad inmiddels aardig wat alcohol door m'n hartkleppen gepompt ja..
Een ex-pleun!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
Rave haal rustig adem en trek ff aan je piel komt alles goed
Taaiaap..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:25 schreef Pumatje het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
rustig aan hier, breek de tent niet af
of juist wel.. Lotuss ruimt t vast wel op.
snrukze
Present! Nouja, voor zover de verbindingsdienst bij ons nog bestaat.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Sunglasses het volgende:
Echt Rave?!
Ik vind jou altijd zo wijs overkomen (en ontzettend grappig, al heeft dat natuurlijk niks met leeftijd te maken)..
en nee, dit is echt niet sarcastisch bedoeld!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Sunglasses het volgende:
Hoewel je dus schijnbaar een jonge hond bent, kom je gewoon wijs over.
Die ´´wijsheid´´´ baseer ik dan op het feit dat jij jouw mening met onderbouwde argumentatie kunt onderbouwen, jezelf heel duidelijk en in correct Nederlands uit kunt drukken en je vergeet duidelijk de zelfspot niet. Ik ken weinig jongens (en dat kan aan mij liggen natuurlijk) die al die eigenschappen op hun 22e (al) bezitten.
Tot zover de veren in je reet
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:31 schreef Vronsky het volgende:
Rave, waarom maak je me toch dagelijks aan het lachen?
Mijn eentweetje met RonaldV die later de boeken in zou gaan als de eerste waardige discussie op dit subforum.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:35 schreef sprlm het volgende:
--> ik heb kort geleden een heel leuke emailcorrespondentie met een misleide christenradicaal gevoerd die mede verantwoordelijk was voor die achterlijke 'schepping of creatie'-folder. In dat gtesprek heb ik hem gewogen en te licht bevonden. Mijn geeerde gesprekspartners hier zijn gewogen en zwaar genoeg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Rave_NL het volgende:
Dr is nog meer, kom maar...
Gooi het er maar uit..
Als ik spierpijn heb, en ik moet een bepaalde oefening doen met de spiergroep die op dat moment ontzettend pijn doet, dan kan ik niet zo goed presteren. Misschien dat het dan ontbreekt aan doorzettingsvermogen, zal best kunnen, maar ik ga dan niet door pushen tot ik echt letterlijk dood ga..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Vronsky het volgende:
Spierpijn is toch echt iets waar je aan moet gaan wennen.. je lichaam stopt op een bepaald moment wel met protesteren, leuk is het niet altijd..
quote:
quote:
Vanaaf werken denk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En rond 1700 uur ga ik weer even een paar uur tukken.
Correct. Straks weer de 1ste nachtdienst.quote:
Heb je nog wat lekkers?quote:
Ga je hier doen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Thaboel het volgende:
Nou na wat avontuurtje toch terecht gekomen in zaandam! Nu ff wachten en hopelijk vandaag wat hoop om collega te worden van cobra :p
Oja en haat aan ov
Idem.quote:
Ik weet hoe het voeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als ik spierpijn heb, en ik moet een bepaalde oefening doen met de spiergroep die op dat moment ontzettend pijn doet, dan kan ik niet zo goed presteren. Misschien dat het dan ontbreekt aan doorzettingsvermogen, zal best kunnen, maar ik ga dan niet door pushen tot ik echt letterlijk dood ga...
Maar goed, ieder zijn ding right! Ik mag iig weer trots op mijzelf zijn als ik de vooruitgang zie.
iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef jankaas020 het volgende:
MBO = echt top!
Jij zat toch bij die bagger academie in Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet dat het in Rotterdam zo veel beter is)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Ja, en afgelopen anderhalf jaar die van de noordkop..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Jij zat toch bij die bagger academie in Amsterdam?
(Niet dat het in Rotterdam zo veel beter is)
Mwee.. een tosti met kruidenboter en kaas...quote:
Hoeveel keer per week sport jij dan...?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, ik moet zo meteen hardlopen maar alles doet zeer en totaal geen zin in eigenlijk
En trots zijn op vooruitgang moet je altijd zijn! Werkt motiverend.
Das lekker dom dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef m.k het volgende:
lekker dan, ik kom er net achter dat die apen van het ROC mij nog nooit hebben uitgeschreven en dus al een half jaar geld voor mij vangen terwijl ik gezeik heb gehad met leerplicht
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef jankaas020 het volgende:
MBO = echt top!
Uuhm, ik heb 5 jaar lang MBO gevolgd (Niv 3 en 4) en heb een brede kennis waarvoor ik gestudeerd heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
7 dagen in de weekquote:
Gehehe... jij gaat echt zenuwen krijgen.. my goood!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef jankaas020 het volgende:
Ook mooi: dinsdag heb ik examen van m'n laatste functie cursus, woensdagochtend proeve van bekwaamheid, daarna bevordering, en die middag word ik aan boord van m'n nieuwe plaatsing verwacht.
Maar wat als ik die cursus niet haal? Of de proeve van bekwaamheid? Word ik dan geen kpl? En wat vertellen ze aan m'n nieuwe plaatsing?
Dat hebben ze echt goed doordacht..
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef jankaas020 het volgende:
Ook mooi: dinsdag heb ik examen van m'n laatste functie cursus, woensdagochtend proeve van bekwaamheid, daarna bevordering, en die middag word ik aan boord van m'n nieuwe plaatsing verwacht.
Maar wat als ik die cursus niet haal? Of de proeve van bekwaamheid? Word ik dan geen kpl? En wat vertellen ze aan m'n nieuwe plaatsing?
Dat hebben ze echt goed doordacht..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
7 dagen in de week
Beetje afwisselen tussen krachttraining, hardlopen, mountainbiken en zwemmen.
Rustdagen vind ik irriterend.
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..
Poep in je oog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?zelfs bij mijn sollicitatie en voorlichtingen hebben alle militairen wel een keertje het woordje poep gebruikt.
Ken iemand mij dat uitleggen???
Jij bentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Vronsky het volgende:
Meh
Maandag krachttraining zwemmen
Dinsdag hardlopen
Woensdag krachttraining mountainbiken
Donderdag hardlopen
Vrijdag krachttraining zwemmen
Zaterdag hardlopen
Zondag mountainbiken
Ik weiger de zondag te erkennen als een rustdag
Jaa.. of wat rave zegt poepgoed of bijv. poeplelijk... wtfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Poep in je oog.
En het is poepweer vandaag.
Dat moet je aan Jeroen vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?zelfs bij mijn sollicitatie en voorlichtingen hebben alle militairen wel een keertje het woordje poep gebruikt.
Hihi, je zei poep!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Maitje het volgende:
Uuhm, ik heb 5 jaar lang MBO gevolgd (Niv 3 en 4) en heb een brede kennis waarvoor ik gestudeerd heb.http://www.dumpert.nl/med(...)atie_op_het_mbo.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was mijn opleiding.
Voor hoogspanning moet ik een theorie en een practicum doen, niet gemakkelijk maar zeker te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..En die proeve van bekwaamheid is maar een formaliteit.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
Wies Jeroen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Hij doet het nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_op_het_mbo.html
Dit was mijn opleiding.
Er was eens....
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wies Jeroen?Die ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik zoek wel ff op youtube want hij stopt telkens als die 4 sec. heeft gespeeld.quote:
quote:
Haal maar even een bezem over de opklapbare noodlandingsbaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Goeimiddag. Iemand hier nog een zinnige taak voor mij? Verveel me te pletter. En om nu al aan het bier te gaan is ook weer zowat.
Er moet nog geharkt worden in de voortuin, de hond moet nog uit... begin daar eerst maar is anquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Goeimiddag. Iemand hier nog een zinnige taak voor mij? Verveel me te pletter. En om nu al aan het bier te gaan is ook weer zowat.
Manne zonder 1 dags baard zijn a sexyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:07 schreef jankaas020 het volgende:
Ik had pas na kerst ingevuld wat ik wilde hebben van de cadeauzaak, en ik heb gekozen voor het l'oreal men expert 'taaiapen' pakket, dus scheerschuim, aftershave enzulks.
Vinger in je strot gestoken?quote:
Dan zal ik toch echt eerst moeten scheren om de dag erna een 1 dags baard te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Manne zonder 1 dags baard zijn a sexy
Hoe lang heb jij je al niet geschoren?!?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch echt eerst moeten scheren om de dag erna een 1 dags baard te hebben
Gisteren ging dat heeelemaal vanzelfquote:
Goede zaak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gisteren ging dat heeelemaal vanzelf, maar heb vannacht goed kunnen slapen en het lijkt over te zijn.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:16 schreef jankaas020 het volgende:
De laatste keer zal zondag geweest zijn.
Ik denk dat ik wat verkeerds gegeten heb. Het was echt ineens heel erg en na een dag is het weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef jankaas020 het volgende:
Had je een buikgriepje of niet, ellan?
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.quote:
Had ik ook een keer, tijdens familieweekend nog wel, hele nacht op de wc doorgebracht,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat verkeerds gegeten heb. Het was echt ineens heel erg en na een dag is het weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden..
We, the unwilling.. led by the unqualified..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.
[..]
Had ik ook een keer, tijdens familieweekend nog wel, hele nacht op de wc doorgebracht,Ik heb dus ook zo'n nacht gehad. De dag erna was ik super slap, maar nu weer zo fit als een hoentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden...
Ik zie sexy en geil toch wel gescheiden van elkaar..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden..![]()
Ik heb ooit is in niet goed gebakken ei gegeten in een restaurant in Londen... ik heb het geweten...
Er was eens....
Dus je wordt niet kleddernat van een ongeschoren man?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Maitje het volgende:
Ik zie sexy en geil toch wel gescheiden van elkaar..
Leuk is dat, vrijdag naar een vakantiepark, de nacht van vrijdag op zaterdag was de porceleinen godin m'n grootste vriendin, zaterdag alleen maar in bed gelegen en zondag avond kon ik weer naar huis toe, want maandag moest ik weer werken...quote:![]()
Ik heb ooit is in niet goed gebakken ei gegeten in een restaurant in Londen... ik heb het geweten...
Naaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dus je wordt niet kleddernat van een ongeschoren man?![]()
Jeuj, das idd ook niet leuk.quote:Leuk is dat, vrijdag naar een vakantiepark, de nacht van vrijdag op zaterdag was de porceleinen godin m'n grootste vriendin, zaterdag alleen maar in bed gelegen en zondag avond kon ik weer naar huis toe, want maandag moest ik weer werken...
Maar goed dat je dan geen foto van mij ziet, ik zou niet voor jou dehydration verantwoordelijk willen zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naaligt eraan hoe de ongeschoren man in kwestie eruit ziet..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan geen foto van mij ziet, ik zou niet voor jou dehydration verantwoordelijk willen zijn.
Jammer voor je zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Thaboel het volgende:
Nou voorlopig dus niks he! Ach plan b inwerking zetten en daarna nog eens proberen
Oke, maar je weet nog niet wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef Thaboel het volgende:
Plan b is school ff een leuke opleiding uitkiezen die me 2jaartjes bezig houd en wat miss nog leuk verdient
Wat?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nou nou, wat een taal zo vroeg op de vrijdagmiddag.
Ga je Vrons achterna?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Thaboel het volgende:
Zat te denken aan vrachtwagen techniek of iets met sport. Maar misschien ga griekeland ofzo
Maar waarop ging je in zaandam solliciteren dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Thaboel het volgende:
Was ook een vrons bash bericht :p maja heb ngo tijd genoeg dus vant weekend ff zitten en ff goed bedenken wat ik wil. Komt helemaal goed!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Thaboel het volgende:
Zat te denken aan vrachtwagen techniek of iets met sport. Maar misschien ga griekeland ofzo
Nu is het tock ook wel typisch Nederlands om overal maar over te zeiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef m.k het volgende:
@ maitje: als ik geld van ze kreeg zou ik niet klagen natuurlijk
Ik heb gehoord dat World of Warcraft goed voor je CV is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Thaboel het volgende:
Wil eigenlijk offshore werk doen maar ze nemen niemand aan zonder ervaring. Hoe ga ik ervaring opdoen als niemand me aanneemt
nouja ik vind het gewoon onterecht dat ze mij afgepoeierd hebben en vervolgens nog wel een half jaar geld vangenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu is het tock ook wel typisch Nederlands om overal maar over te zeiken.
Zelfs kamerleden die dat nog denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef Esses het volgende:
En echt lol he, dat mensen denken dat de kamer iets te zeggen heeft
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef hoogvlieger het volgende:
what's next? We hebben hier een groot tekort aan agenten maar wel even een stel van die lui naar verwegistan sturen. Bah.
Va-kan-tie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Thaboel het volgende:
Was ook een vrons bash bericht :p maja heb ngo tijd genoeg dus vant weekend ff zitten en ff goed bedenken wat ik wil. Komt helemaal goed!
Ik zie liever Kmar gaan dan de politie.. als je dat gezeik al hoorde van de politie vakbonden over een mogelijke inzet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.
Agenten KAN JE NIET WEGSTUREN
De agent die gaat gaat vrijwillig. Wettelijk gezien is er geen mogelijkheid agenten te verplichten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zie liever Kmar gaan dan de politie.. als je dat gezeik al hoorde van de politie vakbonden over een mogelijke inzet.
Straks scheuren hun nageltjes nog
Het gaat om 225 civiele en militaire opleiders en trainers én 5 justitiële expertsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.
Agenten KAN JE NIET WEGSTUREN
Het gaat om 225 civiele (vrijwilligers) en militaire (kmar en kl) opleiders en trainers en 5 justitiële experts.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Het gaat om 225 civiele en militaire opleiders en trainers én 5 justitiële experts
blijkbaar wel
Je was mij voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Vronsky het volgende:
civiele EN militaire
Dat kunnen ook 224 Kmar mensen zijn en 1 politie agent.
Dat ontken ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef m.k het volgende:
ik denk dat er zeker wel politie agenten zich aan zouden melden
meer dan nodig, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef Vronsky het volgende:
Ja, maar dat gaan er waarschijnlijk niet veel worden!
Dan zeg ik je alvast: Veel succes jonguhquote:
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?quote:
daar heb ik het niet over, ik denk dat er zeker agenten zijn die dat avontuur/ervaring wel willenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?
Zo ver moet je neit eens kijken, gewoon de aanmeldingen en vervolgens de opleiding halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Vronsky het volgende:
..En dat gaat het probleem worden: Er gaan nogal veel mensen azijnpissen dat het dan minder veilig word hier op straat etc..
Ik denk het.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezien![]()
Speculaties en aannames, dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef m.k het volgende:
nogmaals, ik denk alleen dat als je agenten gaat vragen of ze zoiets zouden willen doen dat er genoeg mensen zijn die dat wel zien zitten. ik ken er toevallig wel een paar die dat denk ik wel zouden doen.
Timing is alleen klote. Nu is er niets eens tijd om de voertuigen die net aan wal zijn gebracht groot onderhoud te geven. Die gaan met hun defecten dus gewoon weer de boot op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef jankaas020 het volgende:
Maar goed, het was wel te verwachten dat er weer een missie zou komen toch? Ik mag hopen dat dit niemand heeft verbaasd..
Das wel weer kut ja. Hopen dat er iemand bijdehand genoeg is om te zeggen dat de boel onderhoud nodig heeft en de defecte apparatuur tegenhoudt. (maar dat zal wel weer niet gebeuren.)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Timing is alleen klote. Nu is er niets eens tijd om de voertuigen die net aan wal zijn gebracht groot onderhoud te geven. Die gaan met hun defecten dus gewoon weer de boot op.
Helaas voor jou: Neen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Maitje het volgende:
Betekend dat nu er een nieuwe missie komt, gaan er dan ook weer banen vrij komen?
Van de zomer komen er sowieso wel weer functies vrij voor 2012 vanwege uitstroom etc..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Maitje het volgende:
Betekend dat nu er een nieuwe missie komt, gaan er dan ook weer banen vrij komen?
Ik spreek de agenten die nu hier de afghanen opleiden wekelijks, moet ook wel ik krijg hun post, en die hebben t prima naar hun zin hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezien![]()
“@keesvdstaaij: SGP bekijkt Afghanistan-missie welwillend. Belangrijk ijkpunt: kan Nederland/Defensie het aan, zowel materieel als personeel?”quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Das wel weer kut ja. Hopen dat er iemand bijdehand genoeg is om te zeggen dat de boel onderhoud nodig heeft en de defecte apparatuur tegenhoudt. (maar dat zal wel weer niet gebeuren.)
Ja, maar jij spreekt alleen die vrijwilligers die al wilden en de opleiding gehaald hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik spreek de agenten die nu hier de afghanen opleiden wekelijks, moet ook wel ik krijg hun post, en die hebben t prima naar hun zin hoor.
mag ook wel, laf werk en 2 maanden hier en dan een paar weekjes naar huis. Op die manier hou ik t ook wel een jaar vol.
edit:
nu zal defensie ongetwijfeld meer geld willen, zal ook wel moeten want we gaan dit feestje natuurlijk zelf betalen.
Vrijwillig verplicht is onmogelijk. Immers binnen Nederland iemand overplaatsen oid is al moeilijk. Daarbij is er geen verplichting mogelijk. Daarbij hadden ze ook gewoon kunnen falen voor hun AMBV. Daarbij....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Bouke-p het volgende:
Volgens mij zitten dr ook een paar die vrijwillig verplicht mochten
Daarnaast moeten ze niet zeikenen gewoon dienen, ze krijgen dr prima voor betaald, zoals ik al zei 2 maanden op en dan paar weken thuis.
De politieambv word als veel zwaarder ervaren. Daarbij, verplicht kan echt niet. Nee zeggen en het is klaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef Bouke-p het volgende:
Net weer de schrik van mn leven gehadIk liep naar mn slaapgebouw toe en dan kom ik altijd langs een paar amerikanen die elke avond een kampvuur hebben. Nu vond dus iemand t leuk om een spuitbus in t vuur te flikkeren.
Ik dacht dat dr een mortier insloeg
En een aantal van hun zijn gewoon aangewezen, ja ze hadden kunnen falen voor hun ambv maar of dat nou zo'n slimme zet is voor je toekomst? en falen voor de ambv? das knap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |