Dan zeg ik je alvast: Veel succes jonguhquote:
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?quote:
daar heb ik het niet over, ik denk dat er zeker agenten zijn die dat avontuur/ervaring wel willenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?
Zo ver moet je neit eens kijken, gewoon de aanmeldingen en vervolgens de opleiding halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Vronsky het volgende:
..En dat gaat het probleem worden: Er gaan nogal veel mensen azijnpissen dat het dan minder veilig word hier op straat etc..
Ik denk het.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezien![]()
Speculaties en aannames, dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef m.k het volgende:
nogmaals, ik denk alleen dat als je agenten gaat vragen of ze zoiets zouden willen doen dat er genoeg mensen zijn die dat wel zien zitten. ik ken er toevallig wel een paar die dat denk ik wel zouden doen.
Timing is alleen klote. Nu is er niets eens tijd om de voertuigen die net aan wal zijn gebracht groot onderhoud te geven. Die gaan met hun defecten dus gewoon weer de boot op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef jankaas020 het volgende:
Maar goed, het was wel te verwachten dat er weer een missie zou komen toch? Ik mag hopen dat dit niemand heeft verbaasd..
Das wel weer kut ja. Hopen dat er iemand bijdehand genoeg is om te zeggen dat de boel onderhoud nodig heeft en de defecte apparatuur tegenhoudt. (maar dat zal wel weer niet gebeuren.)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Timing is alleen klote. Nu is er niets eens tijd om de voertuigen die net aan wal zijn gebracht groot onderhoud te geven. Die gaan met hun defecten dus gewoon weer de boot op.
Helaas voor jou: Neen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Maitje het volgende:
Betekend dat nu er een nieuwe missie komt, gaan er dan ook weer banen vrij komen?
Van de zomer komen er sowieso wel weer functies vrij voor 2012 vanwege uitstroom etc..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Maitje het volgende:
Betekend dat nu er een nieuwe missie komt, gaan er dan ook weer banen vrij komen?
Ik spreek de agenten die nu hier de afghanen opleiden wekelijks, moet ook wel ik krijg hun post, en die hebben t prima naar hun zin hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezien![]()
“@keesvdstaaij: SGP bekijkt Afghanistan-missie welwillend. Belangrijk ijkpunt: kan Nederland/Defensie het aan, zowel materieel als personeel?”quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Das wel weer kut ja. Hopen dat er iemand bijdehand genoeg is om te zeggen dat de boel onderhoud nodig heeft en de defecte apparatuur tegenhoudt. (maar dat zal wel weer niet gebeuren.)
Ja, maar jij spreekt alleen die vrijwilligers die al wilden en de opleiding gehaald hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik spreek de agenten die nu hier de afghanen opleiden wekelijks, moet ook wel ik krijg hun post, en die hebben t prima naar hun zin hoor.
mag ook wel, laf werk en 2 maanden hier en dan een paar weekjes naar huis. Op die manier hou ik t ook wel een jaar vol.
edit:
nu zal defensie ongetwijfeld meer geld willen, zal ook wel moeten want we gaan dit feestje natuurlijk zelf betalen.
Vrijwillig verplicht is onmogelijk. Immers binnen Nederland iemand overplaatsen oid is al moeilijk. Daarbij is er geen verplichting mogelijk. Daarbij hadden ze ook gewoon kunnen falen voor hun AMBV. Daarbij....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Bouke-p het volgende:
Volgens mij zitten dr ook een paar die vrijwillig verplicht mochten
Daarnaast moeten ze niet zeikenen gewoon dienen, ze krijgen dr prima voor betaald, zoals ik al zei 2 maanden op en dan paar weken thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |