Maar waarop ging je in zaandam solliciteren dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Thaboel het volgende:
Was ook een vrons bash bericht :p maja heb ngo tijd genoeg dus vant weekend ff zitten en ff goed bedenken wat ik wil. Komt helemaal goed!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Thaboel het volgende:
Zat te denken aan vrachtwagen techniek of iets met sport. Maar misschien ga griekeland ofzo
Nu is het tock ook wel typisch Nederlands om overal maar over te zeiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef m.k het volgende:
@ maitje: als ik geld van ze kreeg zou ik niet klagen natuurlijk
Ik heb gehoord dat World of Warcraft goed voor je CV is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Thaboel het volgende:
Wil eigenlijk offshore werk doen maar ze nemen niemand aan zonder ervaring. Hoe ga ik ervaring opdoen als niemand me aanneemt
nouja ik vind het gewoon onterecht dat ze mij afgepoeierd hebben en vervolgens nog wel een half jaar geld vangenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu is het tock ook wel typisch Nederlands om overal maar over te zeiken.
Zelfs kamerleden die dat nog denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef Esses het volgende:
En echt lol he, dat mensen denken dat de kamer iets te zeggen heeft
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef hoogvlieger het volgende:
what's next? We hebben hier een groot tekort aan agenten maar wel even een stel van die lui naar verwegistan sturen. Bah.
Va-kan-tie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Thaboel het volgende:
Was ook een vrons bash bericht :p maja heb ngo tijd genoeg dus vant weekend ff zitten en ff goed bedenken wat ik wil. Komt helemaal goed!
Ik zie liever Kmar gaan dan de politie.. als je dat gezeik al hoorde van de politie vakbonden over een mogelijke inzet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.
Agenten KAN JE NIET WEGSTUREN
De agent die gaat gaat vrijwillig. Wettelijk gezien is er geen mogelijkheid agenten te verplichten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zie liever Kmar gaan dan de politie.. als je dat gezeik al hoorde van de politie vakbonden over een mogelijke inzet.
Straks scheuren hun nageltjes nog
Het gaat om 225 civiele en militaire opleiders en trainers én 5 justitiële expertsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.
Agenten KAN JE NIET WEGSTUREN
Het gaat om 225 civiele (vrijwilligers) en militaire (kmar en kl) opleiders en trainers en 5 justitiële experts.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Het gaat om 225 civiele en militaire opleiders en trainers én 5 justitiële experts
blijkbaar wel
Je was mij voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Vronsky het volgende:
civiele EN militaire
Dat kunnen ook 224 Kmar mensen zijn en 1 politie agent.
Dat ontken ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef m.k het volgende:
ik denk dat er zeker wel politie agenten zich aan zouden melden
meer dan nodig, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef Vronsky het volgende:
Ja, maar dat gaan er waarschijnlijk niet veel worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |