Dan zal ik toch echt eerst moeten scheren om de dag erna een 1 dags baard te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Manne zonder 1 dags baard zijn a sexy
Hoe lang heb jij je al niet geschoren?!?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch echt eerst moeten scheren om de dag erna een 1 dags baard te hebben
Gisteren ging dat heeelemaal vanzelfquote:
Goede zaak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gisteren ging dat heeelemaal vanzelf, maar heb vannacht goed kunnen slapen en het lijkt over te zijn.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:16 schreef jankaas020 het volgende:
De laatste keer zal zondag geweest zijn.
Ik denk dat ik wat verkeerds gegeten heb. Het was echt ineens heel erg en na een dag is het weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef jankaas020 het volgende:
Had je een buikgriepje of niet, ellan?
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.quote:
Had ik ook een keer, tijdens familieweekend nog wel, hele nacht op de wc doorgebracht,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat verkeerds gegeten heb. Het was echt ineens heel erg en na een dag is het weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden..
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.
[..]
Had ik ook een keer, tijdens familieweekend nog wel, hele nacht op de wc doorgebracht,Ik heb dus ook zo'n nacht gehad. De dag erna was ik super slap, maar nu weer zo fit als een hoentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden...
Ik zie sexy en geil toch wel gescheiden van elkaar..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden..![]()
Ik heb ooit is in niet goed gebakken ei gegeten in een restaurant in Londen... ik heb het geweten...
Er was eens....
Dus je wordt niet kleddernat van een ongeschoren man?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Maitje het volgende:
Ik zie sexy en geil toch wel gescheiden van elkaar..
Leuk is dat, vrijdag naar een vakantiepark, de nacht van vrijdag op zaterdag was de porceleinen godin m'n grootste vriendin, zaterdag alleen maar in bed gelegen en zondag avond kon ik weer naar huis toe, want maandag moest ik weer werken...quote:![]()
Ik heb ooit is in niet goed gebakken ei gegeten in een restaurant in Londen... ik heb het geweten...
Naaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dus je wordt niet kleddernat van een ongeschoren man?![]()
Jeuj, das idd ook niet leuk.quote:Leuk is dat, vrijdag naar een vakantiepark, de nacht van vrijdag op zaterdag was de porceleinen godin m'n grootste vriendin, zaterdag alleen maar in bed gelegen en zondag avond kon ik weer naar huis toe, want maandag moest ik weer werken...
Maar goed dat je dan geen foto van mij ziet, ik zou niet voor jou dehydration verantwoordelijk willen zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naaligt eraan hoe de ongeschoren man in kwestie eruit ziet..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan geen foto van mij ziet, ik zou niet voor jou dehydration verantwoordelijk willen zijn.
Jammer voor je zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Thaboel het volgende:
Nou voorlopig dus niks he! Ach plan b inwerking zetten en daarna nog eens proberen
Oke, maar je weet nog niet wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef Thaboel het volgende:
Plan b is school ff een leuke opleiding uitkiezen die me 2jaartjes bezig houd en wat miss nog leuk verdient
Wat?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nou nou, wat een taal zo vroeg op de vrijdagmiddag.
Ga je Vrons achterna?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Thaboel het volgende:
Zat te denken aan vrachtwagen techniek of iets met sport. Maar misschien ga griekeland ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |