quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
7 dagen in de week
Beetje afwisselen tussen krachttraining, hardlopen, mountainbiken en zwemmen.
Rustdagen vind ik irriterend.
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..
Poep in je oog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?zelfs bij mijn sollicitatie en voorlichtingen hebben alle militairen wel een keertje het woordje poep gebruikt.
Ken iemand mij dat uitleggen???
Jij bentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Vronsky het volgende:
Meh
Maandag krachttraining zwemmen
Dinsdag hardlopen
Woensdag krachttraining mountainbiken
Donderdag hardlopen
Vrijdag krachttraining zwemmen
Zaterdag hardlopen
Zondag mountainbiken
Ik weiger de zondag te erkennen als een rustdag
Jaa.. of wat rave zegt poepgoed of bijv. poeplelijk... wtfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Poep in je oog.
En het is poepweer vandaag.
Dat moet je aan Jeroen vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?zelfs bij mijn sollicitatie en voorlichtingen hebben alle militairen wel een keertje het woordje poep gebruikt.
Hihi, je zei poep!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Maitje het volgende:
Uuhm, ik heb 5 jaar lang MBO gevolgd (Niv 3 en 4) en heb een brede kennis waarvoor ik gestudeerd heb.http://www.dumpert.nl/med(...)atie_op_het_mbo.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was mijn opleiding.
Voor hoogspanning moet ik een theorie en een practicum doen, niet gemakkelijk maar zeker te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..En die proeve van bekwaamheid is maar een formaliteit.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Wies Jeroen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Hij doet het nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_op_het_mbo.html
Dit was mijn opleiding.
Er was eens....
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wies Jeroen?Die ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik zoek wel ff op youtube want hij stopt telkens als die 4 sec. heeft gespeeld.quote:
quote:
Haal maar even een bezem over de opklapbare noodlandingsbaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Goeimiddag. Iemand hier nog een zinnige taak voor mij? Verveel me te pletter. En om nu al aan het bier te gaan is ook weer zowat.
Er moet nog geharkt worden in de voortuin, de hond moet nog uit... begin daar eerst maar is anquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Goeimiddag. Iemand hier nog een zinnige taak voor mij? Verveel me te pletter. En om nu al aan het bier te gaan is ook weer zowat.
Manne zonder 1 dags baard zijn a sexyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:07 schreef jankaas020 het volgende:
Ik had pas na kerst ingevuld wat ik wilde hebben van de cadeauzaak, en ik heb gekozen voor het l'oreal men expert 'taaiapen' pakket, dus scheerschuim, aftershave enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |