quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
7 dagen in de week
Beetje afwisselen tussen krachttraining, hardlopen, mountainbiken en zwemmen.
Rustdagen vind ik irriterend.
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..
Poep in je oog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?zelfs bij mijn sollicitatie en voorlichtingen hebben alle militairen wel een keertje het woordje poep gebruikt.
Ken iemand mij dat uitleggen???
Jij bentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Vronsky het volgende:
Meh
Maandag krachttraining zwemmen
Dinsdag hardlopen
Woensdag krachttraining mountainbiken
Donderdag hardlopen
Vrijdag krachttraining zwemmen
Zaterdag hardlopen
Zondag mountainbiken
Ik weiger de zondag te erkennen als een rustdag
Jaa.. of wat rave zegt poepgoed of bijv. poeplelijk... wtfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Poep in je oog.
En het is poepweer vandaag.
Dat moet je aan Jeroen vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of het ligt aan mij, of ik weet het gewoon niet, maar wtf hebben militairen met poep?zelfs bij mijn sollicitatie en voorlichtingen hebben alle militairen wel een keertje het woordje poep gebruikt.
Hihi, je zei poep!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Maitje het volgende:
Uuhm, ik heb 5 jaar lang MBO gevolgd (Niv 3 en 4) en heb een brede kennis waarvoor ik gestudeerd heb.http://www.dumpert.nl/med(...)atie_op_het_mbo.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was mijn opleiding.
Voor hoogspanning moet ik een theorie en een practicum doen, niet gemakkelijk maar zeker te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..En die proeve van bekwaamheid is maar een formaliteit.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Wies Jeroen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Hij doet het nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_op_het_mbo.html
Dit was mijn opleiding.
Er was eens....
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wies Jeroen?Die ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik zoek wel ff op youtube want hij stopt telkens als die 4 sec. heeft gespeeld.quote:
quote:
Haal maar even een bezem over de opklapbare noodlandingsbaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Goeimiddag. Iemand hier nog een zinnige taak voor mij? Verveel me te pletter. En om nu al aan het bier te gaan is ook weer zowat.
Er moet nog geharkt worden in de voortuin, de hond moet nog uit... begin daar eerst maar is anquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Goeimiddag. Iemand hier nog een zinnige taak voor mij? Verveel me te pletter. En om nu al aan het bier te gaan is ook weer zowat.
Manne zonder 1 dags baard zijn a sexyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:07 schreef jankaas020 het volgende:
Ik had pas na kerst ingevuld wat ik wilde hebben van de cadeauzaak, en ik heb gekozen voor het l'oreal men expert 'taaiapen' pakket, dus scheerschuim, aftershave enzulks.
Vinger in je strot gestoken?quote:
Dan zal ik toch echt eerst moeten scheren om de dag erna een 1 dags baard te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Manne zonder 1 dags baard zijn a sexy
Hoe lang heb jij je al niet geschoren?!?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch echt eerst moeten scheren om de dag erna een 1 dags baard te hebben
Gisteren ging dat heeelemaal vanzelfquote:
Goede zaak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gisteren ging dat heeelemaal vanzelf, maar heb vannacht goed kunnen slapen en het lijkt over te zijn.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:16 schreef jankaas020 het volgende:
De laatste keer zal zondag geweest zijn.
Ik denk dat ik wat verkeerds gegeten heb. Het was echt ineens heel erg en na een dag is het weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef jankaas020 het volgende:
Had je een buikgriepje of niet, ellan?
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.quote:
Had ik ook een keer, tijdens familieweekend nog wel, hele nacht op de wc doorgebracht,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat verkeerds gegeten heb. Het was echt ineens heel erg en na een dag is het weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden..
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.
[..]
Had ik ook een keer, tijdens familieweekend nog wel, hele nacht op de wc doorgebracht,Ik heb dus ook zo'n nacht gehad. De dag erna was ik super slap, maar nu weer zo fit als een hoentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden...
Ik zie sexy en geil toch wel gescheiden van elkaar..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij vind mannen met stoppels geil... plus anders zit m'n hele nek vol met uitslag.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag erop kon ik gewoon weer naar huis toe rijden..![]()
Ik heb ooit is in niet goed gebakken ei gegeten in een restaurant in Londen... ik heb het geweten...
Er was eens....
Dus je wordt niet kleddernat van een ongeschoren man?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Maitje het volgende:
Ik zie sexy en geil toch wel gescheiden van elkaar..
Leuk is dat, vrijdag naar een vakantiepark, de nacht van vrijdag op zaterdag was de porceleinen godin m'n grootste vriendin, zaterdag alleen maar in bed gelegen en zondag avond kon ik weer naar huis toe, want maandag moest ik weer werken...quote:![]()
Ik heb ooit is in niet goed gebakken ei gegeten in een restaurant in Londen... ik heb het geweten...
Naaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dus je wordt niet kleddernat van een ongeschoren man?![]()
Jeuj, das idd ook niet leuk.quote:Leuk is dat, vrijdag naar een vakantiepark, de nacht van vrijdag op zaterdag was de porceleinen godin m'n grootste vriendin, zaterdag alleen maar in bed gelegen en zondag avond kon ik weer naar huis toe, want maandag moest ik weer werken...
Maar goed dat je dan geen foto van mij ziet, ik zou niet voor jou dehydration verantwoordelijk willen zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naaligt eraan hoe de ongeschoren man in kwestie eruit ziet..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan geen foto van mij ziet, ik zou niet voor jou dehydration verantwoordelijk willen zijn.
Jammer voor je zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Thaboel het volgende:
Nou voorlopig dus niks he! Ach plan b inwerking zetten en daarna nog eens proberen
Oke, maar je weet nog niet wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef Thaboel het volgende:
Plan b is school ff een leuke opleiding uitkiezen die me 2jaartjes bezig houd en wat miss nog leuk verdient
Wat?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nou nou, wat een taal zo vroeg op de vrijdagmiddag.
Ga je Vrons achterna?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Thaboel het volgende:
Zat te denken aan vrachtwagen techniek of iets met sport. Maar misschien ga griekeland ofzo
Maar waarop ging je in zaandam solliciteren dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Thaboel het volgende:
Was ook een vrons bash bericht :p maja heb ngo tijd genoeg dus vant weekend ff zitten en ff goed bedenken wat ik wil. Komt helemaal goed!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Thaboel het volgende:
Zat te denken aan vrachtwagen techniek of iets met sport. Maar misschien ga griekeland ofzo
Nu is het tock ook wel typisch Nederlands om overal maar over te zeiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef m.k het volgende:
@ maitje: als ik geld van ze kreeg zou ik niet klagen natuurlijk
Ik heb gehoord dat World of Warcraft goed voor je CV is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:46 schreef Thaboel het volgende:
Wil eigenlijk offshore werk doen maar ze nemen niemand aan zonder ervaring. Hoe ga ik ervaring opdoen als niemand me aanneemt
nouja ik vind het gewoon onterecht dat ze mij afgepoeierd hebben en vervolgens nog wel een half jaar geld vangenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu is het tock ook wel typisch Nederlands om overal maar over te zeiken.
Zelfs kamerleden die dat nog denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef Esses het volgende:
En echt lol he, dat mensen denken dat de kamer iets te zeggen heeft
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef hoogvlieger het volgende:
what's next? We hebben hier een groot tekort aan agenten maar wel even een stel van die lui naar verwegistan sturen. Bah.
Va-kan-tie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Thaboel het volgende:
Was ook een vrons bash bericht :p maja heb ngo tijd genoeg dus vant weekend ff zitten en ff goed bedenken wat ik wil. Komt helemaal goed!
Ik zie liever Kmar gaan dan de politie.. als je dat gezeik al hoorde van de politie vakbonden over een mogelijke inzet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.
Agenten KAN JE NIET WEGSTUREN
De agent die gaat gaat vrijwillig. Wettelijk gezien is er geen mogelijkheid agenten te verplichten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zie liever Kmar gaan dan de politie.. als je dat gezeik al hoorde van de politie vakbonden over een mogelijke inzet.
Straks scheuren hun nageltjes nog
Het gaat om 225 civiele en militaire opleiders en trainers én 5 justitiële expertsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik een schatting doen? Vol op KMar.
Agenten KAN JE NIET WEGSTUREN
Het gaat om 225 civiele (vrijwilligers) en militaire (kmar en kl) opleiders en trainers en 5 justitiële experts.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Het gaat om 225 civiele en militaire opleiders en trainers én 5 justitiële experts
blijkbaar wel
Je was mij voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Vronsky het volgende:
civiele EN militaire
Dat kunnen ook 224 Kmar mensen zijn en 1 politie agent.
Dat ontken ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef m.k het volgende:
ik denk dat er zeker wel politie agenten zich aan zouden melden
meer dan nodig, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef Vronsky het volgende:
Ja, maar dat gaan er waarschijnlijk niet veel worden!
Dan zeg ik je alvast: Veel succes jonguhquote:
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?quote:
daar heb ik het niet over, ik denk dat er zeker agenten zijn die dat avontuur/ervaring wel willenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan volgt de vraag; laat een korpsbeheerder die mensen gaan?
Zo ver moet je neit eens kijken, gewoon de aanmeldingen en vervolgens de opleiding halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Vronsky het volgende:
..En dat gaat het probleem worden: Er gaan nogal veel mensen azijnpissen dat het dan minder veilig word hier op straat etc..
Ik denk het.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezien![]()
Speculaties en aannames, dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef m.k het volgende:
nogmaals, ik denk alleen dat als je agenten gaat vragen of ze zoiets zouden willen doen dat er genoeg mensen zijn die dat wel zien zitten. ik ken er toevallig wel een paar die dat denk ik wel zouden doen.
Timing is alleen klote. Nu is er niets eens tijd om de voertuigen die net aan wal zijn gebracht groot onderhoud te geven. Die gaan met hun defecten dus gewoon weer de boot op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef jankaas020 het volgende:
Maar goed, het was wel te verwachten dat er weer een missie zou komen toch? Ik mag hopen dat dit niemand heeft verbaasd..
Das wel weer kut ja. Hopen dat er iemand bijdehand genoeg is om te zeggen dat de boel onderhoud nodig heeft en de defecte apparatuur tegenhoudt. (maar dat zal wel weer niet gebeuren.)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Timing is alleen klote. Nu is er niets eens tijd om de voertuigen die net aan wal zijn gebracht groot onderhoud te geven. Die gaan met hun defecten dus gewoon weer de boot op.
Helaas voor jou: Neen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Maitje het volgende:
Betekend dat nu er een nieuwe missie komt, gaan er dan ook weer banen vrij komen?
Van de zomer komen er sowieso wel weer functies vrij voor 2012 vanwege uitstroom etc..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Maitje het volgende:
Betekend dat nu er een nieuwe missie komt, gaan er dan ook weer banen vrij komen?
Ik spreek de agenten die nu hier de afghanen opleiden wekelijks, moet ook wel ik krijg hun post, en die hebben t prima naar hun zin hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft de hoeveelheden aan vrijwilligers, die overweldigende aantallen, de vorige keer net niet gezien![]()
“@keesvdstaaij: SGP bekijkt Afghanistan-missie welwillend. Belangrijk ijkpunt: kan Nederland/Defensie het aan, zowel materieel als personeel?”quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Das wel weer kut ja. Hopen dat er iemand bijdehand genoeg is om te zeggen dat de boel onderhoud nodig heeft en de defecte apparatuur tegenhoudt. (maar dat zal wel weer niet gebeuren.)
Ja, maar jij spreekt alleen die vrijwilligers die al wilden en de opleiding gehaald hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik spreek de agenten die nu hier de afghanen opleiden wekelijks, moet ook wel ik krijg hun post, en die hebben t prima naar hun zin hoor.
mag ook wel, laf werk en 2 maanden hier en dan een paar weekjes naar huis. Op die manier hou ik t ook wel een jaar vol.
edit:
nu zal defensie ongetwijfeld meer geld willen, zal ook wel moeten want we gaan dit feestje natuurlijk zelf betalen.
Vrijwillig verplicht is onmogelijk. Immers binnen Nederland iemand overplaatsen oid is al moeilijk. Daarbij is er geen verplichting mogelijk. Daarbij hadden ze ook gewoon kunnen falen voor hun AMBV. Daarbij....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Bouke-p het volgende:
Volgens mij zitten dr ook een paar die vrijwillig verplicht mochten
Daarnaast moeten ze niet zeikenen gewoon dienen, ze krijgen dr prima voor betaald, zoals ik al zei 2 maanden op en dan paar weken thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |