Mijn eentweetje met RonaldV die later de boeken in zou gaan als de eerste waardige discussie op dit subforum.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:35 schreef sprlm het volgende:
--> ik heb kort geleden een heel leuke emailcorrespondentie met een misleide christenradicaal gevoerd die mede verantwoordelijk was voor die achterlijke 'schepping of creatie'-folder. In dat gtesprek heb ik hem gewogen en te licht bevonden. Mijn geeerde gesprekspartners hier zijn gewogen en zwaar genoeg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Rave_NL het volgende:
Dr is nog meer, kom maar...
Gooi het er maar uit..
Als ik spierpijn heb, en ik moet een bepaalde oefening doen met de spiergroep die op dat moment ontzettend pijn doet, dan kan ik niet zo goed presteren. Misschien dat het dan ontbreekt aan doorzettingsvermogen, zal best kunnen, maar ik ga dan niet door pushen tot ik echt letterlijk dood ga..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Vronsky het volgende:
Spierpijn is toch echt iets waar je aan moet gaan wennen.. je lichaam stopt op een bepaald moment wel met protesteren, leuk is het niet altijd..
quote:
quote:
Vanaaf werken denk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En rond 1700 uur ga ik weer even een paar uur tukken.
Correct. Straks weer de 1ste nachtdienst.quote:
Heb je nog wat lekkers?quote:
Ga je hier doen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Thaboel het volgende:
Nou na wat avontuurtje toch terecht gekomen in zaandam! Nu ff wachten en hopelijk vandaag wat hoop om collega te worden van cobra :p
Oja en haat aan ov
Idem.quote:
Ik weet hoe het voeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als ik spierpijn heb, en ik moet een bepaalde oefening doen met de spiergroep die op dat moment ontzettend pijn doet, dan kan ik niet zo goed presteren. Misschien dat het dan ontbreekt aan doorzettingsvermogen, zal best kunnen, maar ik ga dan niet door pushen tot ik echt letterlijk dood ga...
Maar goed, ieder zijn ding right! Ik mag iig weer trots op mijzelf zijn als ik de vooruitgang zie.
iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef jankaas020 het volgende:
MBO = echt top!
Jij zat toch bij die bagger academie in Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet dat het in Rotterdam zo veel beter is)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Ja, en afgelopen anderhalf jaar die van de noordkop..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Jij zat toch bij die bagger academie in Amsterdam?
(Niet dat het in Rotterdam zo veel beter is)
Mwee.. een tosti met kruidenboter en kaas...quote:
Hoeveel keer per week sport jij dan...?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, ik moet zo meteen hardlopen maar alles doet zeer en totaal geen zin in eigenlijk
En trots zijn op vooruitgang moet je altijd zijn! Werkt motiverend.
Das lekker dom dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef m.k het volgende:
lekker dan, ik kom er net achter dat die apen van het ROC mij nog nooit hebben uitgeschreven en dus al een half jaar geld voor mij vangen terwijl ik gezeik heb gehad met leerplicht
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef jankaas020 het volgende:
MBO = echt top!
Uuhm, ik heb 5 jaar lang MBO gevolgd (Niv 3 en 4) en heb een brede kennis waarvoor ik gestudeerd heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
7 dagen in de weekquote:
Gehehe... jij gaat echt zenuwen krijgen.. my goood!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef jankaas020 het volgende:
Ook mooi: dinsdag heb ik examen van m'n laatste functie cursus, woensdagochtend proeve van bekwaamheid, daarna bevordering, en die middag word ik aan boord van m'n nieuwe plaatsing verwacht.
Maar wat als ik die cursus niet haal? Of de proeve van bekwaamheid? Word ik dan geen kpl? En wat vertellen ze aan m'n nieuwe plaatsing?
Dat hebben ze echt goed doordacht..
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef jankaas020 het volgende:
Ook mooi: dinsdag heb ik examen van m'n laatste functie cursus, woensdagochtend proeve van bekwaamheid, daarna bevordering, en die middag word ik aan boord van m'n nieuwe plaatsing verwacht.
Maar wat als ik die cursus niet haal? Of de proeve van bekwaamheid? Word ik dan geen kpl? En wat vertellen ze aan m'n nieuwe plaatsing?
Dat hebben ze echt goed doordacht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |