Mijn eentweetje met RonaldV die later de boeken in zou gaan als de eerste waardige discussie op dit subforum.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:35 schreef sprlm het volgende:
--> ik heb kort geleden een heel leuke emailcorrespondentie met een misleide christenradicaal gevoerd die mede verantwoordelijk was voor die achterlijke 'schepping of creatie'-folder. In dat gtesprek heb ik hem gewogen en te licht bevonden. Mijn geeerde gesprekspartners hier zijn gewogen en zwaar genoeg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Rave_NL het volgende:
Dr is nog meer, kom maar...
Gooi het er maar uit..
Als ik spierpijn heb, en ik moet een bepaalde oefening doen met de spiergroep die op dat moment ontzettend pijn doet, dan kan ik niet zo goed presteren. Misschien dat het dan ontbreekt aan doorzettingsvermogen, zal best kunnen, maar ik ga dan niet door pushen tot ik echt letterlijk dood ga..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Vronsky het volgende:
Spierpijn is toch echt iets waar je aan moet gaan wennen.. je lichaam stopt op een bepaald moment wel met protesteren, leuk is het niet altijd..
quote:
quote:
Vanaaf werken denk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En rond 1700 uur ga ik weer even een paar uur tukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |