Ja typisch Nederlands. Mijn vader had jarenlang extra in een vliegerspensieon betaald, maaromdat hij in zijn laatste functie geen vliegende plaatsing had had hij mooi houte bek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Risicopremie heette het, dat wilde dus achteraf zeggen dat het 'risico' bestond dat je het terug kon betalen. Daarnaast zat ik in zo'n hoge schaal dat de studiefinanciering van mijn kinderen werd verlaagd, zodat ik nog meer kon bijdragen.
die bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
uhm achterin naast de wasplaats zit toch nog een stukje grond met constantina eromheen waar ooit klu munitie lag? Tevaak rondje buitenkant hek gehad
haha... gayquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:11 schreef Rave_NL het volgende:
Die moet je toch bij je opkomst bij de pleunen inleveren?
Samen met de rest van je mannelijkheid?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha... gay![]()
Nee we hoefden ze niet meer af te staan aan de zee boys, die vroegen voortaan om vagina's
Klopt, niets leuker als een pleuntje neuken...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha... gay![]()
Nee we hoefden ze niet meer af te staan aan de zee boys, die vroegen voortaan om vagina's
nou ja, feitelijk neuken jullie dan mekaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, niets leuker als een pleuntje neuken...
Die eerste actie in Leeuwarden heeft meteen alle geloofwaardigheid doen verliezen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier voornemens aan dit verhaal mee te doen?
Nope, al snap ik jou fantasien wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nou ja, feitelijk neuken jullie dan mekaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die eerste actie in Leeuwarden heeft meteen alle geloofwaardigheid doen verliezen..
Als een stelletje kluchtmachters op een fluitje blazen en vooral héél héél teleurgesteld in de camera kijken met je bierbuik en je lange haren..
Ik slaap nog liever in een vlindertuin...__!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
Die vlindertuin experience van ze heeft ze echt niet veel goeds gedaan..![]()
er staan heel wat lmb voertuigen hier, en een maatje van me had al met een krijtje in een
bezopen bui vlinders op de deuren getekent..
prachtig [..]
Wat vallen enkel homos op je Rave?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, al snap ik jou fantasien wel.
Ik zou ook op me zelf vallen als ik een homo was..
dat kan ook iets met jou te maken hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, al snap ik jou fantasien wel.
Ik zou ook op me zelf vallen als ik een homo was..
Torretje, ex marn...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Pumatje het volgende:
ach, van een torretje kan ik het wel hebben , me ouwe beste maat is ook ex marn en dat is wel een baas opzichzelf..
Die extra risicopremie werd uitbetaald in Dollars door de VN, en die Dollar stond toen ook nog erg hoog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja typisch Nederlands. Mijn vader had jarenlang extra in een vliegerspensieon betaald, maaromdat hij in zijn laatste functie geen vliegende plaatsing had had hij mooi houte bek.
Begrijpend lezen is vast moeilijk met al die mannenpap in je ogen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat vallen enkel homos op je Rave?![]()
![]()
Achja Rave waar het hart van vol zit loopt de bek van over zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is vast moeilijk met al die mannenpap in je ogen..
Dr wordt inderdaad inmiddels aardig wat alcohol door m'n hartkleppen gepompt ja..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Achja Rave waar het hart van vol zit loopt de bek van over zal ik maar zeggen.
Dat doet de hofmeester meer dan goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dr wordt inderdaad inmiddels aardig wat alcohol door m'n hartkleppen gepompt ja..
Een ex-pleun!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
Rave haal rustig adem en trek ff aan je piel komt alles goed
Taaiaap..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:25 schreef Pumatje het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
rustig aan hier, breek de tent niet af
of juist wel.. Lotuss ruimt t vast wel op.
snrukze
Present! Nouja, voor zover de verbindingsdienst bij ons nog bestaat.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Sunglasses het volgende:
Echt Rave?!
Ik vind jou altijd zo wijs overkomen (en ontzettend grappig, al heeft dat natuurlijk niks met leeftijd te maken)..
en nee, dit is echt niet sarcastisch bedoeld!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Sunglasses het volgende:
Hoewel je dus schijnbaar een jonge hond bent, kom je gewoon wijs over.
Die ´´wijsheid´´´ baseer ik dan op het feit dat jij jouw mening met onderbouwde argumentatie kunt onderbouwen, jezelf heel duidelijk en in correct Nederlands uit kunt drukken en je vergeet duidelijk de zelfspot niet. Ik ken weinig jongens (en dat kan aan mij liggen natuurlijk) die al die eigenschappen op hun 22e (al) bezitten.
Tot zover de veren in je reet
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:31 schreef Vronsky het volgende:
Rave, waarom maak je me toch dagelijks aan het lachen?
Mijn eentweetje met RonaldV die later de boeken in zou gaan als de eerste waardige discussie op dit subforum.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:35 schreef sprlm het volgende:
--> ik heb kort geleden een heel leuke emailcorrespondentie met een misleide christenradicaal gevoerd die mede verantwoordelijk was voor die achterlijke 'schepping of creatie'-folder. In dat gtesprek heb ik hem gewogen en te licht bevonden. Mijn geeerde gesprekspartners hier zijn gewogen en zwaar genoeg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Rave_NL het volgende:
Dr is nog meer, kom maar...
Gooi het er maar uit..
Als ik spierpijn heb, en ik moet een bepaalde oefening doen met de spiergroep die op dat moment ontzettend pijn doet, dan kan ik niet zo goed presteren. Misschien dat het dan ontbreekt aan doorzettingsvermogen, zal best kunnen, maar ik ga dan niet door pushen tot ik echt letterlijk dood ga..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Vronsky het volgende:
Spierpijn is toch echt iets waar je aan moet gaan wennen.. je lichaam stopt op een bepaald moment wel met protesteren, leuk is het niet altijd..
quote:
quote:
Vanaaf werken denk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En rond 1700 uur ga ik weer even een paar uur tukken.
Correct. Straks weer de 1ste nachtdienst.quote:
Heb je nog wat lekkers?quote:
Ga je hier doen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Thaboel het volgende:
Nou na wat avontuurtje toch terecht gekomen in zaandam! Nu ff wachten en hopelijk vandaag wat hoop om collega te worden van cobra :p
Oja en haat aan ov
Idem.quote:
Ik weet hoe het voeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als ik spierpijn heb, en ik moet een bepaalde oefening doen met de spiergroep die op dat moment ontzettend pijn doet, dan kan ik niet zo goed presteren. Misschien dat het dan ontbreekt aan doorzettingsvermogen, zal best kunnen, maar ik ga dan niet door pushen tot ik echt letterlijk dood ga...
Maar goed, ieder zijn ding right! Ik mag iig weer trots op mijzelf zijn als ik de vooruitgang zie.
iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef jankaas020 het volgende:
MBO = echt top!
Jij zat toch bij die bagger academie in Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet dat het in Rotterdam zo veel beter is)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Ja, en afgelopen anderhalf jaar die van de noordkop..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Jij zat toch bij die bagger academie in Amsterdam?
(Niet dat het in Rotterdam zo veel beter is)
Mwee.. een tosti met kruidenboter en kaas...quote:
Hoeveel keer per week sport jij dan...?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, ik moet zo meteen hardlopen maar alles doet zeer en totaal geen zin in eigenlijk
En trots zijn op vooruitgang moet je altijd zijn! Werkt motiverend.
Das lekker dom dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef m.k het volgende:
lekker dan, ik kom er net achter dat die apen van het ROC mij nog nooit hebben uitgeschreven en dus al een half jaar geld voor mij vangen terwijl ik gezeik heb gehad met leerplicht
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef jankaas020 het volgende:
MBO = echt top!
Uuhm, ik heb 5 jaar lang MBO gevolgd (Niv 3 en 4) en heb een brede kennis waarvoor ik gestudeerd heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
7 dagen in de weekquote:
Gehehe... jij gaat echt zenuwen krijgen.. my goood!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef jankaas020 het volgende:
Ook mooi: dinsdag heb ik examen van m'n laatste functie cursus, woensdagochtend proeve van bekwaamheid, daarna bevordering, en die middag word ik aan boord van m'n nieuwe plaatsing verwacht.
Maar wat als ik die cursus niet haal? Of de proeve van bekwaamheid? Word ik dan geen kpl? En wat vertellen ze aan m'n nieuwe plaatsing?
Dat hebben ze echt goed doordacht..
Óf jij bent poepgoed, óf het is een opleiding waar je je best moet doen om te zakken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef jankaas020 het volgende:
Ook mooi: dinsdag heb ik examen van m'n laatste functie cursus, woensdagochtend proeve van bekwaamheid, daarna bevordering, en die middag word ik aan boord van m'n nieuwe plaatsing verwacht.
Maar wat als ik die cursus niet haal? Of de proeve van bekwaamheid? Word ik dan geen kpl? En wat vertellen ze aan m'n nieuwe plaatsing?
Dat hebben ze echt goed doordacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |