Ja typisch Nederlands. Mijn vader had jarenlang extra in een vliegerspensieon betaald, maaromdat hij in zijn laatste functie geen vliegende plaatsing had had hij mooi houte bek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Risicopremie heette het, dat wilde dus achteraf zeggen dat het 'risico' bestond dat je het terug kon betalen. Daarnaast zat ik in zo'n hoge schaal dat de studiefinanciering van mijn kinderen werd verlaagd, zodat ik nog meer kon bijdragen.
die bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
uhm achterin naast de wasplaats zit toch nog een stukje grond met constantina eromheen waar ooit klu munitie lag? Tevaak rondje buitenkant hek gehad
haha... gayquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:11 schreef Rave_NL het volgende:
Die moet je toch bij je opkomst bij de pleunen inleveren?
Samen met de rest van je mannelijkheid?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha... gay![]()
Nee we hoefden ze niet meer af te staan aan de zee boys, die vroegen voortaan om vagina's
Klopt, niets leuker als een pleuntje neuken...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha... gay![]()
Nee we hoefden ze niet meer af te staan aan de zee boys, die vroegen voortaan om vagina's
nou ja, feitelijk neuken jullie dan mekaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, niets leuker als een pleuntje neuken...
Die eerste actie in Leeuwarden heeft meteen alle geloofwaardigheid doen verliezen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:13 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier voornemens aan dit verhaal mee te doen?
Nope, al snap ik jou fantasien wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nou ja, feitelijk neuken jullie dan mekaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die eerste actie in Leeuwarden heeft meteen alle geloofwaardigheid doen verliezen..
Als een stelletje kluchtmachters op een fluitje blazen en vooral héél héél teleurgesteld in de camera kijken met je bierbuik en je lange haren..
Ik slaap nog liever in een vlindertuin...__!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
Die vlindertuin experience van ze heeft ze echt niet veel goeds gedaan..![]()
er staan heel wat lmb voertuigen hier, en een maatje van me had al met een krijtje in een
bezopen bui vlinders op de deuren getekent..
prachtig [..]
Wat vallen enkel homos op je Rave?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, al snap ik jou fantasien wel.
Ik zou ook op me zelf vallen als ik een homo was..
dat kan ook iets met jou te maken hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, al snap ik jou fantasien wel.
Ik zou ook op me zelf vallen als ik een homo was..
Torretje, ex marn...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:17 schreef Pumatje het volgende:
ach, van een torretje kan ik het wel hebben , me ouwe beste maat is ook ex marn en dat is wel een baas opzichzelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |