Die extra risicopremie werd uitbetaald in Dollars door de VN, en die Dollar stond toen ook nog erg hoog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja typisch Nederlands. Mijn vader had jarenlang extra in een vliegerspensieon betaald, maaromdat hij in zijn laatste functie geen vliegende plaatsing had had hij mooi houte bek.
Begrijpend lezen is vast moeilijk met al die mannenpap in je ogen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat vallen enkel homos op je Rave?![]()
![]()
Achja Rave waar het hart van vol zit loopt de bek van over zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is vast moeilijk met al die mannenpap in je ogen..
Dr wordt inderdaad inmiddels aardig wat alcohol door m'n hartkleppen gepompt ja..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Achja Rave waar het hart van vol zit loopt de bek van over zal ik maar zeggen.
Dat doet de hofmeester meer dan goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dr wordt inderdaad inmiddels aardig wat alcohol door m'n hartkleppen gepompt ja..
Een ex-pleun!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
Rave haal rustig adem en trek ff aan je piel komt alles goed
Taaiaap..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:25 schreef Pumatje het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
rustig aan hier, breek de tent niet af
of juist wel.. Lotuss ruimt t vast wel op.
snrukze
Present! Nouja, voor zover de verbindingsdienst bij ons nog bestaat.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Sunglasses het volgende:
Echt Rave?!
Ik vind jou altijd zo wijs overkomen (en ontzettend grappig, al heeft dat natuurlijk niks met leeftijd te maken)..
en nee, dit is echt niet sarcastisch bedoeld!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Sunglasses het volgende:
Hoewel je dus schijnbaar een jonge hond bent, kom je gewoon wijs over.
Die ´´wijsheid´´´ baseer ik dan op het feit dat jij jouw mening met onderbouwde argumentatie kunt onderbouwen, jezelf heel duidelijk en in correct Nederlands uit kunt drukken en je vergeet duidelijk de zelfspot niet. Ik ken weinig jongens (en dat kan aan mij liggen natuurlijk) die al die eigenschappen op hun 22e (al) bezitten.
Tot zover de veren in je reet
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:31 schreef Vronsky het volgende:
Rave, waarom maak je me toch dagelijks aan het lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |