Je kan het niet laten he?quote:
Slaap ze Ravequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Rave_NL het volgende:
Yep ik ga m'n insomnia bevechten..
Later
Dat is toch wel een pittige sessie. Met name omdat nagenoeg iedereen (mezelf incluis) denkt dat Al Qaida een post 9/11 ding is. Iets wat natuurlijk niet kan, want zo'n aanslag komt niet ineens uit het niets opzetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef Clan het volgende:
Een interessant filmpje over de Mujehadin's in Bosnië, het was toen al erg, maar ik heb gelezen dat Bosnië dé uitvalbasis van Al qaida in Europa is.
Dan begrijpen mensen misschien beter die slachting in en bij de enclave Srebrenica.
Dat is niet waar. Het duurde alleen niet zo lang. Tegenwoordig ben ik gods geschenk aan de vrouwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:21 schreef Vronsky het volgende:
Er is niemand, maar dan ook niemand die dip de eerste keer lekker vind.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het duurde alleen niet zo lang. Tegenwoordig ben ik gods geschenk aan de vrouwen.
Edit: oh, las over dip heen.
President Clinton heeft veel te vaak de andere kant opgekeken. De enige keer dat hij iets (niet beduidens) deed was tijdens de Monica Lewinsky affaire omdat hij hoopte dat dit van het schandaal zou afleiden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dat is toch wel een pittige sessie. Met name omdat nagenoeg iedereen (mezelf incluis) denkt dat Al Qaida een post 9/11 ding is. Iets wat natuurlijk niet kan, want zo'n aanslag komt niet ineens uit het niets opzetten.
Als ik meer karaoke zou doen en minder zuipen zou ik misschien nog wat zinnigs plempen.quote:
Het is je vergeven, jullie kunnen tenslotte niet allemaal zo goed zijn als ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:42 schreef demspec het volgende:
[..]
Als ik meer karaoke zou doen en minder zuipen zou ik misschien nog wat zinnigs plempen.
Edit: alweer een droog glas.
Zoals ik al aangaf in mijn post jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef Vronsky het volgende:
Al Qaeda een post 9/11 product,, dat werkt niet.
Het is een beweging van jaren geleden dat je zelfs nog kan terug zien in Somalië begin jaren 90 dacht ik.:/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |