abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90921185
Als ik dit allemaal lees heb ik niks heftigs meegemaakt. Het enige wat er misschien een beetje bij in de buurt komt, is die keer dat ikzelf aangereden werd. Ik fietste door rood op een kruispunt, schatte de snelheid van een auto echt compleet verkeerd in, en werd geschept. Mooie vlucht, salto in de lucht en plat op mn rug op het asfalt.

Niks aan overgehouden behalve wat schaafwonden en gekneusde ribben, maar tijdens die paar seconden vliegen gaat je hele leven aan je voorbij. je bedenkt wie je nog de groeten had willen doen, en ik kan me nog goed herinneren dat ik letterlijk dacht: "Oei, dat gaat zometeen pijn doen bij het landen. Ik hoop dat ik niet doodga"
En heel raar: ik heb nog nooit zo helder en duidelijk ieder glaskruimeltje van zijn voorruit afzonderlijk op het asfalt horen tikkelen. Kennelijk staan tijdens zo'n moment al je zintuigen op scherp :D

Beetje dom was het natuurlijk wel.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_90921665
Wat ik echt disturbing vind is dat ik als klein 7 jarig mannetje naar huis liep van school met een vriendje. Ik was op de fiets en hij niet, dus ik liep naast m'n fietsje. Elke keer gaven we die fiets een zet zodat 'ie uit zichzelf een stukje over de stoep reed en dan renden we er achteraan om hem weer te pakken.
Totdat ik te hard duwde en die fiets van de stoep af reed en op een auto klapte die daar net de bocht om kwam met een gangetje of 50 km/h.

Die man keek uit z'n auto, zag een kinderfietsje liggen en ging er als een haas vandoor.

Toen was ik reuze opgelucht dat ik geen gezeik kreeg, maar jaaaaren later besefte ik dat die man bewust is doorgereden na een ongeluk met een kind, in een lege straat.

En wat ik misschien nog wel erger vind is dat die man misschien wel z'n hele leven met het idee rondloopt een kind aangereden te hebben.
pi_90922851
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef VaalNL het volgende:
-knip-
En wat ik misschien nog wel erger vind is dat die man misschien wel z'n hele leven met het idee rondloopt een kind aangereden te hebben.
En dat heeft ie dan aan zichzelf te danken.
Immers, als ie gestopt had, had hij geweten dat er geen kind bij betrokken was geweest.
pi_90922946
Op reis midden in de nacht wakker geworden door een aardbeving, wel effe eng als je de kasten uit elkaar ziet vallen ...
Mijn arm gebroken tijdens het communiefeest van mijn zus

Eén dag voor ik op reis vertrok mijn voet gebroken. Was blootvoets aan het voetballen en in duel mijn voet serieus omgeslaan. Uiteindelijk met gips en rolstoel op reis geweest...
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
pi_90922949
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:05 schreef Gripper het volgende:
Als ik dit allemaal lees heb ik niks heftigs meegemaakt. Het enige wat er misschien een beetje bij in de buurt komt, is die keer dat ikzelf aangereden werd. Ik fietste door rood op een kruispunt, schatte de snelheid van een auto echt compleet verkeerd in, en werd geschept. Mooie vlucht, salto in de lucht en plat op mn rug op het asfalt.

Niks aan overgehouden behalve wat schaafwonden en gekneusde ribben, maar tijdens die paar seconden vliegen gaat je hele leven aan je voorbij. je bedenkt wie je nog de groeten had willen doen, en ik kan me nog goed herinneren dat ik letterlijk dacht: "Oei, dat gaat zometeen pijn doen bij het landen. Ik hoop dat ik niet doodga"
En heel raar: ik heb nog nooit zo helder en duidelijk ieder glaskruimeltje van zijn voorruit afzonderlijk op het asfalt horen tikkelen. Kennelijk staan tijdens zo'n moment al je zintuigen op scherp :D

Gut! Door jouw post herinner ik me weer dat ik ook aangereden ben op mijn motor door een auto midden in Amsterdam. (*Ting ting* - tram vol japanners die kiekjes van me trokken terwijl ik daar in de kreukels lig - )

Maar kennelijk vond ik het oprapen van tanden van een vriend heftiger.
pi_90923678
quote:
9s.gif Op donderdag 6 januari 2011 02:04 schreef Keselo het volgende:
Mijn neefje van 7 op bed zien liggen met botkanker. Het was ongeneeslijk en zijn ouders weigerden hem enige vorm van medicatie te laten innemen, dus geen pijnstillers, niets (extreem gelovige christenen). Af en toe kwam er ziekenhuispersoneel langs (hij hoefde niet in het ziekenhuis te blijven als de ouders het liever hadden, omdat er niets meer gedaan kon worden) die dan medicatie achterlieten (voornamelijk enorm sterke pijnstillers). Wanneer zij wegwaren gooiden die ouders de medicijnen gelijk weg, hoe erg dat jongetje ook smeekte.
Dat joch lag helemaal te trillen en te snikken in zijn bed, en toen hij weer een pijnaanval kreeg moesten we weg. We hebben hem tot 2 straten verder op horen gillen. Dat heeft me echt mijn hele leven niet los kunnen laten.
:'( :'( :'( :'( }:| Krijg er de rillingen van... Hoe kun je een jongetje trillend en gillend in bed laten liggen :'( En dan ook nog je eigen zoon }:|
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:31:42 #207
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90923753
quote:
Mijn neefje van 7 op bed zien liggen met botkanker. Het was ongeneeslijk en zijn ouders weigerden hem enige vorm van medicatie te laten innemen, dus geen pijnstillers, niets (extreem gelovige christenen). Af en toe kwam er ziekenhuispersoneel langs (hij hoefde niet in het ziekenhuis te blijven als de ouders het liever hadden, omdat er niets meer gedaan kon worden) die dan medicatie achterlieten (voornamelijk enorm sterke pijnstillers). Wanneer zij wegwaren gooiden die ouders de medicijnen gelijk weg, hoe erg dat jongetje ook smeekte.
Dat joch lag helemaal te trillen en te snikken in zijn bed, en toen hij weer een pijnaanval kreeg moesten we weg. We hebben hem tot 2 straten verder op horen gillen. Dat heeft me echt mijn hele leven niet los kunnen laten.
Opsluiten die hap. Dit is pure kindermishandeling. :(

Serieus, ik denk dat dit een gegronde reden is om mensen in het gevang te gooien. Maar bewijs het maar eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubber_Johnny op 06-01-2011 12:04:45 ]
pi_90924828
Mijn lievelingsopa die stierf. Hij lag ineens in het ziekenhuis en had kanker overal in zijn lichaam. Hij slikte al jaren homeopatische middelen, stiekem zodat niemand hem naar het ziekenhuis zou brengen want daar was hij bang voor. Hij is uiteindelijk in het ziekenhuis gestorven, een kleine week nadat ze erachter waren gekomen dat het kanker was.

Mijn lievelingsoma. Ik kwam thuis van werk en mijn ouders gingen net de poort uit. Ik vroeg waar ze naar toe gingen. Ja naar je oma in het verpleegtehuis. Ik zeg wacht even ik ga wel mee. Wij gaan het verpleeghuis, en daar lag ze. Mijn moeder liep huilend de kamer uit en mijn vader en ik blijven, ze kneep nog in mijn hand en zei iets onverstaanbaars en stierf. De tranen schieten nog in mijn ogen nu ik dit type. Het is zo iets aparts om mee te maken, echt een apart gevoel en sfeer.
Haters gonna hate.
pi_90935826
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:34 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

was zij ook op de fiets?
Ja, zij was ook met de fiets. Een beetje onduidelijk, sorry daarvoor.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 16:17:02 #210
9859 crew  Karina
Woman
pi_90936234
Er schiet me nog iets te binnen. Een paar jaar geleden gebeurd. Ik kom thuis van mijn werk, allemaal politie voor mijn portiek, alles afgezet.

De agente die er stond liet me naar binnen gaan (maar ze wilde niet vertellen wat er aan de hand was). Binnen in het halletje lag overal bloed. Bleek dat de buurman schuin boven mij was neergestoken door zijn zoon :X

De buurman woont er nog, die jongen heb ik nooit meer gezien, zal wel in de gevangenis zitten of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 7 januari 2011 @ 01:10:43 #211
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_90962150
quote:
Verschrikkelijk. Dat zn ouders hem een pijnloze(re) dood zomaar kunnen weigeren, kan ik met mn verstand niet bij. :{
pi_90962383
ik ben gevlucht van afghanistan naar belgie te voet/vrachtwagen :')
veel moord gezien ergste was toen iemand zijn hoofd was opengeslaan
en de bloed in mijn gezicht vloog
can i smack your earhole?
pi_90962586
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:05 schreef Gripper het volgende:

Nu je het zegt - Als jochie van tien ben ik ook een keer geschept door een auto omdat ik niet oplette. Had hetzelfde als jij, door de lucht vliegen wat voor je gevoel eeuwig duurt. Raar is dat. Had overigens niks, behalve schaafwonden en een gedeukt ego.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef iplaynaked het volgende:
Heftig verhaal zeg...
pi_90963925
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef iplaynaked het volgende:
Na zoveel moeite in Belgie belanden. :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:05:23 #215
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90973051
quote:
Dit is wel de ergste geloof ik :{ .
2000 light years from home
pi_90974171
quote:
:o
pi_90974888
Zit wel erg heftige dingen bij, 1 van weinige topics die ik vrijwel in zijn geheel heb gelezen.

Zelf ook wat dingen meegemaakt als kind, maar dat viel gelukkig nog best mee. Een van de dingen die me nog wel goed bij blijft was de dood van een van onze katten. Was paar jaartjes terug dus weet dat nog wel goed. Klinkt misschien wat suf, de dood van een kat. Maar hield stiekem meer van dat beest dan ik dacht en toen ik ik em in de tuin aan het zoeken was schrok ik me kapot van een soort doodskreet (voor zover een kat dat kan maken). Lag die daar helemaal vies, in de regen en met een rare knik in zijn nek (wss lag die daar al een een tijdje). Zo goed en stabiel mogelijk naar binnen gebracht waarna die binnen een paar minuten zen laatste adem uitblies. Raar om het leven echt weg te zien gaan uit een levend wezen.Denk dat vooral dat erg veel impact had toen.
Kort daarna begonnen onze honden te huilen wat ze normaal nooit doen, net zolang totdat men moeder thuis kwam (die ik had gebeld). Nog zo'n vreemd moment.
pi_90977271
Een familiedrama. Niet mijn familie, maar ik fietste met een vriend langs een flat waar ik allemaal gegil hoorde. Ik keek naar boven en zag een man zijn vriendin en haar kind naar beneden gooien. Hij sprong er zelf achteraan. Alle 3 overleden. Het jongetje was 8.

ook behoorlijk heftig waren voetbalrellen. Ik was in polen, in warschau, en daar waren supporters van warschau op de vuist gegaan met supporters van wisla krakow en de politie. Echt een idioot grimmige sfeer.
pi_90979255
Een van m'n beste maten 24 uur kwijt geweest op vakantie, die in een psychose terecht was gekomen (niet door alcohol ofzo hoor. Maar wel een combinatie van weinig slaap, alcohol en aanleg er voor hebben. En we zouden de volgende dag vertrekken).
Politie geweest, zelf de hele dag gezocht in de brandende zon, overal flyers op gehangen met een foto van hem en ons telefoonnummer.
Ner-gens een teken van hem, tot savonds toen een maat van ons hem ineens zag lopen op de boulevard toen ze (hij en reisorganisatie begeleider) flyers aan het uitdelen waren.

Toen meegenomen (hij verzette zich hevig) naar het hotel waar een andere maat en ik aan het wachten waren in de hoop dat hij bij zinnen zou komen en terug zou gaan naar ons hotel.
Z'n benen zaten tot aan z'n knieën onder de smeurie, zwaar uitgedroogd, verbrand van top tot teen, z'n stem had een heel ander geluid (alsof hij bezeten was), herkende ons niet.
Achteraf vertelde hij dus dat hij stemmen hoorde die hem bevelen gaven om van rotsen af te springen enzo.

Dat zal me m'n leven bij blijven.
Maar ik moet er niet aan denken als we hem nooit meer hadden gevonden (z'n ouders hadden stiekem de hoop al opgegeven in Nederland, die zullen ons ook eeuwig dankbaar zijn denk ik).
pi_90979505
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef LePoo het volgende:
Een van m'n beste maten 24 uur kwijt geweest op vakantie, die in een psychose terecht was gekomen...

....z'n ouders hadden stiekem de hoop al opgegeven in Nederland, die zullen ons ook eeuwig dankbaar zijn denk ik).
Dude, wat zijn dat voor ouders?! Binnen 24 uur de hoop al opgeven, wtf :').
I was an atheist until I realized I was God
pi_90979524
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 04:48 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Na zoveel moeite in Belgie belanden. :')
idd na anderhalve jaar lopen door bos
can i smack your earhole?
pi_90979894
Geen heel heftige dingen zoals hier al gepost zijn, maar wel een vrij recente;

De post bezorgen in een vreemde wijk en een rare, doordringende stank opmerken in een portiekje. Mezelf voorgenomen even aan te bellen/kijken als het de volgende dag nog zo rook.
Was niet meer nodig, de volgende dag wisten de buren te vertellen dat die man al twee weken dood in huis lag.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:39:42 #223
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90979961
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Cerbie het volgende:

De post bezorgen in een vreemde wijk en een rare, doordringende stank opmerken in een portiekje. Mezelf voorgenomen even aan te bellen/kijken als het de volgende dag nog zo rook.
Was niet meer nodig, de volgende dag wisten de buren te vertellen dat die man al twee weken dood in huis lag.
Wel alsnog de krant bezorgd?
pi_90980871
quote:
ik hoop dat je oom en tante dezelfde ziekte krijgen en niemand ze ook helpt.
wat een smerig tuig :r
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:02:42 #225
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_90980942
Vriendin na 3 jaar relatie overleden.
Ging naar bed en werd niet meer wakker, ze was toen 23.

Een man neergeschoten zien worden, hij liep iets van 50 meter voor me, komt er een andere man aan van de overkant van de straat, schiet 2x en rent dan weer weg.

Gelukkig had die kerel het overleefd, was niet eens ernstig gewond, 1 kogel miste ook.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_90987142
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef ZodiaX het volgende:
Vriendin na 3 jaar relatie overleden.
Ging naar bed en werd niet meer wakker, ze was toen 23.
Wat erg :{. Weet je achteraf waar ze aan overleden is?
Collega van mij van die leeftijd is een paar jaar geleden ook zomaar overleden in zijn slaap, hij had een maagbloeding geloof ik.
pi_90988380
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dude, wat zijn dat voor ouders?! Binnen 24 uur de hoop al opgeven, wtf :').
Iemand die gevoelig is op psychoses op zuipvakantie laten gaan vind ik ook een beetje...hmmm...

Ot: toen ik 17 was kwam ik in mijn eindexamenjaar thuis van een schoolonderzoek. Mijn moeder zou thuis moeten zijn, maar dat leek niet zo te zijn. Ik verwarming aanzetten en boterhammetje smeren en even naar boven lopen om een zakdoek te halen. Nou ja, daar lag ze dus dood op bed. Ik heb haar een paar keer geroepen en toen (en dit is heel raar) ben ik weer naar beneden gelopen om mijn boterhammen op te gaan eten.

Hoor ik ineens mijn vader als een idioot naast het huis parkeren, binnenkomen en naar boven stormen. Achteraf bleek dus dat hij de hele morgen al had proberen te bellen en nu had besloten dat er iets aan de hand moest zijn (moeder had hartritmestoornissen). Mijn vader reageerde iets normaler: schreeuwend en in paniek naar beneden denderen. Toen pas begon ik ook te flippen.

Volgende week precies 15 jaar geleden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:03:10 #228
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90988452
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Best wel ja. Ik wist ook wie het had gedaan. Een Antilliaan die werkelijk niet goed bij zijn hoofd was. Heeft later ook iemand vermoord, zit nu in de bijlmer bajes.

Hoe dan ook, ik had er sowieso schade aan overgehouden.
ja hoor :') tuurlijk is strijker niet zo krachtig hah mietje
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_90988708
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou ja, daar lag ze dus dood op bed. Ik heb haar een paar keer geroepen en toen (en dit is heel raar) ben ik weer naar beneden gelopen om mijn boterhammen op te gaan eten.
Lijkt me ook een heel bizarre situatie. Duurde het even tot het doordrong? Of weet je dat niet meer?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:08:59 #230
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90988732
Oh ja, de spoorbrug.

Bij mij in de buurt is er een spoorbrug waar elke paar minuten wel een trein voorbij komt. Ik was twaalf of zo en ik was daar met een vriend 'in' de brug. In het midden zaten roosters die je met een klauwhamer kon loshalen en op die manier in een soort droog rioleringssysteem kon zitten, je kon de fietsers zien zonder dat iemand wist waar je was.

De brug liep over een kanaal en wij wilden een keer naar de overkant lopen, we wandelen de brug af wanneer we plotseling iets hoorde. Het was donker en de priemende voorlichten van een trein in volle vaart waren niet echt ver meer van ons af. Ik gok een meter of tweehonderd-driehonderd.

We hebben allebei nooit zo snel gerend, alles om maar zo snel mogelijk van die brug af te komen, ik had bijna het gevoel dat ik vloog. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90991115
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef Sosha het volgende:

[..]

Lijkt me ook een heel bizarre situatie. Duurde het even tot het doordrong? Of weet je dat niet meer?
Ik denk dat ik het even helemaal niet meer wist en dus gewoon verder ging met het "scenario" waar ik mee bezig was: zakdoek halen en gaan eten. :?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_90999711
Groot ongeluk bus vol met kinderen, bus kantelt knalt tegen aantal bomen aan. 3 van de 30 kinderen overleefde het. Want doen voorbijgangers? Filmen...
pi_91012455
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Cerbie het volgende:

Het eerste appartementje dat ik ooit huurde, daar had ik een oudere bovenbuurman met keelkanker, geloof ik. Die had dus door een operatie een gat in zijn slokdarm, waardoor een buisje stak, zo ademde hij (en misschien at hij zo ook wel, dat weet ik niet).

In ieder geval was hij bijna onverstaanbaar op die manier, alles wat er uit kwam was bijna onverstaanbaar gerochel. Hij stonk ook uren in de wind. Logisch, want ik feite kon je door dat buisje de hele tijd zijn ingewanden ruiken als hij voor je stond.

Op een bepaald moment kwam ik de trap op van het pand (ik woonde op de eerste verdieping, hij op de tweede), en vond ik dat het toch wel heel erg stonk in de gang, maar ik dacht dat dat mijn buurman was die daar langs was gekomen en besteedde er verder geen aandacht aan De stank bleef nog zeker drie dagen hangen.

Na drie dagen werd zijn lijk op de gang ontdekt, een verdieping boven mij, door een andere medebewoner van dat pand. Hij had een hartaanval gekregen terwijl hij de sleutel in het slot aan het steken was en lag daar dus zonder dat ik iets doorhad al een paar dagen dood in de gang. :{
pi_91020524
Een goede vriend die vanuit het niets zelfmoord pleegde..
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:21:46 #235
78498 classpc
I don't like change
pi_91022613
Misschien niet zo heftig als de rest hier, maar toch redelijk bizar.

Eind 2009 is m'n vader overleden na ongeveer een maand daarvoor de diagnose darmkanker te hebben gekregen. Het was helemaal uitgezaaid door het lichaam waaronder een hersentumor en er was niets meer aan te doen.

In diezelfde nacht, een paar uur later, is onze kat ook overleden. Hij was nog maar een jaar of 3. Achteraf vermoedelijk door een bloeding in z'n longen.

Niet echt schokkend, maar wel bizar dat ze allebei in dezelfde nacht heen gegaan zijn. De kat zat wel altijd vaak bij m'n vader.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:42:57 #236
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91023479
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ot: toen ik 17 was kwam ik in mijn eindexamenjaar thuis van een schoolonderzoek. Mijn moeder zou thuis moeten zijn, maar dat leek niet zo te zijn. Ik verwarming aanzetten en boterhammetje smeren en even naar boven lopen om een zakdoek te halen. Nou ja, daar lag ze dus dood op bed. Ik heb haar een paar keer geroepen en toen (en dit is heel raar) ben ik weer naar beneden gelopen om mijn boterhammen op te gaan eten.

Hoor ik ineens mijn vader als een idioot naast het huis parkeren, binnenkomen en naar boven stormen. Achteraf bleek dus dat hij de hele morgen al had proberen te bellen en nu had besloten dat er iets aan de hand moest zijn (moeder had hartritmestoornissen). Mijn vader reageerde iets normaler: schreeuwend en in paniek naar beneden denderen. Toen pas begon ik ook te flippen.

Volgende week precies 15 jaar geleden.
Jezus..
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:29:52 #237
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_91025334
Srebrenica en Bosnië in het algemeen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_91025669
- Al m'n opa's en oma's overleden..:(
- Meisje van m'n school afgelopen zomer doodgereden terwijl ze naar school ging, eerst was er nog hoop dat ze het zou overleven, maar in de middag kwam het bericht dat ze was overleden.
(Was op de Sterrelaan in Eindhoven)
Eerst wist ik niet wie het was, later bleek het het meisje te zijn wiens kluisje bijna naast me zat en ik dus iedere morgen zag...
- Onlangs iemand vermoord door zijn geadopteerde zoon in mijn dorp.
(Ik kende de man die vermoord is, hij deed veel voor de hockeyclub waar ik hockey)
pi_91025749
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Srebrenica en Bosnië in het algemeen.
De (interne) foto's die ik kreeg van mijn Lief op uitzending, die ik enthousiast in de computer propte die zondagmorgen. Ik dacht eerst dat ik naar een rampenoefening keek.
Het duurde even voordat ik in de gaten had waar ik naar aan het kijken was, toen de realisatie kwam werd alles stil. Heel stil.

En daarna werd ik nijdig op Lief:
Sukkel &#(&$@$ , had dat even gemeld, dat het geen foto's van jou waren!

Niet persoonlijk, wel übergross en daardoor vrij heftig.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:51:48 #240
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91028711
Saw 3D :{

:')
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_91065652
quote:
:'( damn.. ik snap zoiets idd ook nooit. dat je gelovig bent en je bid totdat je een ons weegt om je zoon te helpen - snap ik. Maar come on!!! Hoe moeilijk is het om ALLES aan te grijpen wat je zoontje maar kan helpen!!! Ik zou mn leven er voor geven bij wijze van (en ik heb geeneens kids ofzo)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_91078931
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef Apotheose het volgende:

[..]

:'( damn.. ik snap zoiets idd ook nooit. dat je gelovig bent en je bid totdat je een ons weegt om je zoon te helpen - snap ik. Maar come on!!! Hoe moeilijk is het om ALLES aan te grijpen wat je zoontje maar kan helpen!!! Ik zou mn leven er voor geven bij wijze van (en ik heb geeneens kids ofzo)
Hoe helpen? Door hem medicijnen te geven en hem naar de hel te sturen?
Dan moet je als ouder juist hard zijn, want je weet dat na deze tijdelijke pijn de hemel zal volgen. En niet de hel.

Vanuit het perspectief van een gelovige kan ik het wel begrijpen. Neemt niet weg dat de aanname dat God ook maar iets tegen medicijnen zou hebben belachelijk is, maar toch.
pi_91080134
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:30 schreef Siddartha het volgende:

[..]

Hoe helpen? Door hem medicijnen te geven en hem naar de hel te sturen?
Dan moet je als ouder juist hard zijn, want je weet dat na deze tijdelijke pijn de hemel zal volgen. En niet de hel.

Vanuit het perspectief van een gelovige kan ik het wel begrijpen. Neemt niet weg dat de aanname dat God ook maar iets tegen medicijnen zou hebben belachelijk is, maar toch.
ja ok.. maar toch... Ik weet niet maar als ik mn zoontje daar zo zou zien lijden... Ok, ik ben dan ook niet streng gelovig ofzo... Maar het lijkt mij toch natuurlijk om alles te doen voor je kids..? :?
  zondag 9 januari 2011 @ 19:58:57 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_91080891
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja ok.. maar toch... Ik weet niet maar als ik mn zoontje daar zo zou zien lijden... Ok, ik ben dan ook niet streng gelovig ofzo... Maar het lijkt mij toch natuurlijk om alles te doen voor je kids..? :?
Hem zo goed mogelijk verzorgen zonder medicijnen? Ik ben het wel met siddartha eens. Zelf snap ik het ook niet, maar als ouder kan je niet anders.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_91082468
Bijna 12.000 views hier. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91083267
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hem zo goed mogelijk verzorgen zonder medicijnen? Ik ben het wel met siddartha eens. Zelf snap ik het ook niet, maar als ouder kan je niet anders.
ik ben het met Gordon eens. In t progr 'op zoek naar god' stelde ie voor om de bijbel maar es te herschrijven. Zet er dan meteen in dat medicijnen je NIET in de hel brengt :P Maar goed, das dan weer geheel offtopic.

Zelf heb ik nog nooit zoiets heftigs meegemaakt als de verhalen die ik hier lees... Wel voor mezelf persoonlijk heftige dingen maar das niet iets voor dit topic ;)
pi_91089214
Je ouders zullen maar geloven dat er een hel bestaat. Dan zit je mooi met de gebakken peren :'(
  zondag 9 januari 2011 @ 21:55:33 #248
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91089754
Fuck god!

Leef in het heden, en doe er dus alles aan om dat te overleven.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  zondag 9 januari 2011 @ 21:58:47 #249
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_91089983
Het heftigste? Dat ik bij 39.5 week zwangerschap ineens een spoedkeizersnede nodig had, waarna m'n baby gereanimeerd moest worden en hierna 3 dagen gekoeld vanwege het zuurstoftekort, waarna we de eerste avond hoorden dat ze het Down syndroom heeft.

Ik denk (nouja hoop) niet dat iets dat ooit nog gaat overtreffen, dat was echt een emotionele achtbaan.
pi_91092379
Twee oud-klasgenoten overleden door een auto ongeluk.
De ene in 2009, de andere nog net voor de kerst dit jaar.
Hij is op zijn verjaardag overleden, s'avonds wilde hij nog een rondje rijden in de polder..hij is nooit meer thuisgekomen. De hele nacht vermist geweest. Volgende morgen gevonden door zijn vader en tante.
Life is Music
pi_91093385
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nope, wel in dezelfde regio...
Notabene bij een boeren(jongeren)disco :?. (te Saasveld voor de kenners :+.)
Nu weet ik zeker dat ik niet meer naar bruins wil :c
  zondag 9 januari 2011 @ 22:49:35 #252
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_91093669
Ik denk dat dat mn geboorte is geweest. Ik kan me er eerlijk gezegd weinig van herinneren, maar ik denk dat ik verschrikkelijk gekrijst heb en dat het een behoorlijk schok is geweest.
Ook hoi !
pi_91093769
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef poepgoeroe het volgende:
Mijn vader zat vroegah in het leger en was hospik.

op een gegeven moment ging een instructeur een anti-tank mijn demonstreren of zo.
die dingen gaan alleen af als er 1000 kilo of zo overheen gaat.
dus dat wou die ff demonstreren door erop te gaan staan terwijl de aspiranten eromheen stonden.

helaas is oud en verroest materiaal niet betrouwbaar en toen deed die boem.
van helpen was weinig sprake nog, alleen nog puzzelen wat bij wat hoorde
Is dat dit verhaal?
quote:
9 doden en meerdere gewonden.
Bizar.

Zelf heb ik opmerkelijk genoeg een aantal lugubere dingen net niet gezien (waar ik erg dankbaar voor ben) waaronder twee fietsende vrouwen die vermorzeld werden onder een bus en een vrachtwagen vlak nadat ik die plek had gepasseerd.
Één van die vrouwen had haar kinderen bij zich die het overleefden. ;(
Het was dan een kwestie van had ik er een minuut eerder gepasseerd dan had ik het gezien.

Daarbij ben ik met ijzel een keer bijna zelf onder een vuilniswagen gegleden die ook nog eens veel te hard en dichtbij langs kwam razen.
Dan heb je wel even de schrik te pakken en te bedenkt dat je net iets anders had kunnen vallen.

Verder nog tijdens een dag zeevissen toen het flink koud was iemand bijna zien verdrinken.
Die vent had op de achtersteven achter de schroef een emmer overboord gegooid (voor water om aasresten mee van de boot te spoelen denk ik) die met een touw om zijn pols vastzat terwijl we aardig wat knopen maakten.
Hij werd onmiddellijk overboord gesleurd en had enorm geluk dat er een andere visser om de kajuit heen liep toen hij nog zichtbaar/hoorbaar was anders was hij misschien pas gemist als hij 's avonds niet bij zijn gezin thuis kwam.
Die vent die het zag kwam al 'Man overboord, maaaaaaan oooooooverboooooord!' schreeuwend en glibberend het dek over gerend.
Op dat moment is het even net een film en denk je dat iemand een foute grap maakt.
Hij heeft het er gelukkig met een flinke onderkoeling levend vanaf gebracht maar je zag de pure doodsangst van die man nog in zijn ogen en dat maakte wel indruk.

Er zijn wel meer dingen maar niet alles knal ik hier neer.

[ Bericht 17% gewijzigd door Vengerr op 10-01-2011 04:39:37 ]
pi_91093924
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef Inlognaam het volgende:
Ik denk dat dat mn geboorte is geweest. Ik kan me er eerlijk gezegd weinig van herinneren, maar ik denk dat ik verschrikkelijk gekrijst heb en dat het een behoorlijk schok is geweest.
in that case: dan moet dat voor mij mn letterlijk benauwdste momenten zijn geweest. Ik kon eerst niet ademen :D
pi_91094174
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Apotheose het volgende:

[..]

in that case: dan moet dat voor mij mn letterlijk benauwdste momenten zijn geweest. Ik kon eerst niet ademen :D
Wat ontzettend sneu. Misschien verklaart dat deels ook wel waarom je zo bent geworden..
pi_91095053
Wel heftige verhalen :{

Nog een aanvulling op mijn vorige post. Paar jaar geleden een telefoontje van mn oma vanuit vakantiebestemming. Helemaal in paniek dat mn opa was gevallen en naar het ziekenhuis was gebracht. Wij daar snel heen gereden (was in Duitsland, dus nog best eindje rijden met 160 over binnenwegen...). Daar aangekomen bleek mn opa een hersenbloeding te hebben gehad en was al klinisch dood. Alleen die aanblik was best wel heftig. Lag helemaal te shaken alsof ie geëlektrocuteerd werd. Niet lang daarna is ie overleden. Was eigenlijk de eerste keer dat ik een dood iemand zag. Zag er meteen helemaal grauw uit enzo.
Paar dagen later in het crematorium konden we hem nogmaals zien. Had daar niet zo'n behoefte aan, maar mn ouders stonden erop zodat we afscheid konden nemen e.d. Was helemaal wit en ingesmeerd met een goedje om hem te laten glimmen ofzo ( :') ). Vond ik helemaal niet fijn om te zien. Daarna min of meer besloten als er weer iemand overlijdt dat ik niet meer in de kist hoef te kijken.
pi_91095412
Toch wel een raar moment toen een vriend van mij aan Leukemie storf. Ik was 10 jaar geloof ik.

Een verhaal van mijn vader:
Hij zat in het leger en was opgeleid als boordschutter. Ze zouden naar Libanon gaan en omdat er te weinig boordschutters waren zou mijn vader sowieso meemoeten. Tot een dag een vriend van mijn vader die hoger stond ofzo tegen mijn vader zie: meld je morgen maar ziek.

Dit heeft hij gedaan, die dag zouden ze kiezen wie er allemaal meeging. Iedereen die terugkwam had of een zware trauma of was helemaal veranderd qua persoonlijkheid.

Vond dit toch wel heftig om te horen, goeie vriend dus.
pi_91095894
Een oom van een vriendin zat bij het KCT en is ook Libanon veteraan die wat heftige dingen heeft meegemaakt.
Hele beste kerel maar hij is ook de zelfde niet meer geweest als voor hij vertrok.
Oorlog verandert veel mensen ook al zijn het nog zulke rauwdouwers.
Respect voor die lui die gaan dat zeker.

Verschilt ook per persoon en missie natuurlijk.
Veel mensen zeggen ook dat ze een mooie tijd achter de rug hebben en er enkel beter van zijn geworden na een uitzending.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vengerr op 09-01-2011 23:51:11 ]
  zondag 9 januari 2011 @ 23:56:32 #259
330834 EmreFCB
ju wait tafelkleed
pi_91097268
Jouw moeder.
pi_91097546
Een paar jaar geleden was ik een dagje in Heerlen.
Ik liep daar een zebrapad over en 2 seconde later hoor ik een klap en lag er een oude man van boven de 60 met zijn hoofd half door de vooruit van die auto.

Was echt ff in shock, ook door de gedachten dat ik het geweest had kunnen zijn als ik ff 2 seconde later was .... brrrr krijg er nog de kriebels van
pi_91097556
Een jaar geleden zat ik bij een zuipkraampje in Vietnam met mijn neven en mijn vriendin en bij de tafel naast ons brak ineens ruzie uit waarna 1 persoon naar de keuken rende en een mes pakte en fftjes 3 man neerstak. Bloed overal en mensen op de grond. Ik was echt helemaal geshockeerd terwijl mijn neven vroegen waar de mayonaise bleef die ze hadden besteld voor de gefrituurde kip. Het schijnt daar best normaal te zijn.

Hmm dat is denk ik wel het leipste maar heb ook weleens een dronken Engelsman volop met de motor tegen een Vietnamees op de motor zien klappen waarna die Vietnamees zijn hersenen gewoon op straat lagen.

edit: ff het hele topic doorgelezen en echt wow.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rijstkoker op 10-01-2011 01:30:32 ]
rice rice baby tututututedudududum
pi_91098306
Het plotselinge sterven van mijn oma (aneurysma, op bezoek bij mijn tante), en een buurman die met een samurai-zwaard bij mij aan de deur kwam melden dat hij iemand anders in de straat af ging maken.
pi_91098643
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Mangostine het volgende:
Het plotselinge sterven van mijn oma (aneurysma, op bezoek bij mijn tante), en een buurman die met een samurai-zwaard bij mij aan de deur kwam melden dat hij iemand anders in de straat af ging maken.
Dan weet je iig dat er niets gaat gebeuren. :')
pi_91098804
quote:
Op maandag 10 januari 2011 00:26 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Dan weet je iig dat er niets gaat gebeuren. :')
En zo geschiedde, idd.
Maar het bleek toch nogal een kunst om zo snel en kalm mogelijk de deur dicht te gooien en vervolgens de politie helder te informeren. :')
pi_91100004
quote:
Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Wat ontzettend sneu. Misschien verklaart dat deels ook wel waarom je zo bent geworden..
hoe ik ben geworden? Ken jij mij soms? :? :@
pi_91100518
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

...

Lullig detail 1: Een van haar directe collega's was door sbs6 geïnterviewd over de vertraging / het ongeluk en vertelde daarbij vrolijk dat ze het wel prettig vond, daardoor kon ze nog wat langer van het zonnetje genieten. Dat interview werd diezelfde avond nog op Hart van Nederland uitgezonden.
Ik ga er maar van uit die persoon toen nog niet wist dat het een collega betrof en dan is het alsnog een bizarre opmerking (op televisie nota bene)... :X
Je kan natuurlijk een hekel hebben aan een collega maar als je er zo'n een mening over uitdraagt ben je behoorlijk verknipt ben ik bang.

Een les voor grapjassen die massaal feestvieren in topics over een vermoedelijke zelfmoorden of of ongelukken.
Je gaat je waarschijnlijk vrij misselijk voelen als je er achter komt dat het je vader, zus, vriendin etc. was.

[ Bericht 54% gewijzigd door Vengerr op 10-01-2011 02:01:30 ]
pi_91142409
Dit gaan we niet doen zo.
Een klein beejte basis fatsoen zou je niet misstaan

[ Bericht 88% gewijzigd door Symphonic op 11-01-2011 08:16:38 ]
Facet!
pi_91147000
zie hierboven

[ Bericht 33% gewijzigd door Symphonic op 11-01-2011 08:16:53 ]
pi_91149118
reaktie op edit

[ Bericht 95% gewijzigd door Symphonic op 11-01-2011 08:17:13 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:28:45 #270
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_91166446
1 van mijn ervaringen.. denk wel de meest indrukwekkende tot nu toe.

Op vakantie gaan naar Spanje met 2 vrienden met de bus ... what was i thinking ...
vervolgens in Frankrijk een bus ongeluk krijgen (met de tour bus)
bus vol met 70 mensen 20km er voor volledig afgetankt met diesel enz
alles bewust meegemaakt op 100m voor ons...
Begon met een gigantische plens bui
Drukke 4baans weg
(zo erg dat na er ongeval er nog ruim 2cm regen op de baan stond)

2 auto's 1 invoegen 1 uitvoegen (je ziet hem al aankomen)
(geven elkaar een kusje halver wegen)
Beide auto's in een schrik reactie vol in de ankers
(bedenk dan even hoeveel auto's er in ongeveer 100 vierkante meter min of meer passen)
En die gaan dus ook allemaal vol op de rem
De bus wijkt uit naar rechts om de vluchtstrook te bereiken zo dat hij niemand raakt ding staat namelijk niet binnen 10meter stil
Geeft helaas een camper een zet,
die zelfde camper word gelanceerd naar links over de vangrail van de middenberm en er vliegen letterlijk 2 koters uit door het achterraam (het leek wel een film)
(koters maakte het naar omstandigheden goed)
daardoor ramt de bus de vangrail bestuurder denkt okay dat talud gaat wel heel ver naar beneden moesten we maar niet doen.(dit heeft hij mij verteld na het ongeluk)
ruk aan het stuur naar links met alle gevolg van dien.
na een meter of xx door geploegd te zijn staat de bus in eens heel verdacht hoog stil
vreemd genoeg bijna geen paniek in de bus.
(2 vrouwtjes die helemaal voor inzaten waren de enige gewonden uit de bus 1 gebroken arm de ander glas in de armen en gezicht (splinters)
de bestuurder zit bekneld en zijn medebestuurder neemt de leiding over
nood uitgang kan niet open staat een Audi achterstevoren tegenaan. die staat weer tegen de vangrail enz
maar de deuren aan de voorkant kunnen na wat gehannes toch geopend worden.
mensen lopen de bus uit en eenmaal buiten de verklaring waarom de bus zo raar stond
er zat een Ford Fiësta klem onder de bus ....
2 mensen opslag dood en een jankende hond in het wrak (das echt wel aangrijpend)
(gelukkig was er een brandweer man of een broeder die het beestje snel uit zijn lijden heeft verlost)
(auto lag gelukkig te ver onder de bus om ze te kunnen zien)
Na dat min of meer verwerkt te hebben zijn we naar achter gelopen achter de bus om
Achter de vangrail op de hulp diensten te wachten die er echt snel waren..
(ook indrukwekkend trauma heli die op 20m van je af land op de snelweg...)
Weet nog dat ik me verbaasde over de hoeveelheid autos die er bij betrokken waren
En de zooi onderdelen verspreid over de weg wielen, motor onderdelen enz
Tis nog op het nieuws geweest ben benieuwd of ik er nog wat van kan vinden
Denk dat het ruim 15 jaar geleden is maar zit nog in mn kop als of het gister gebeurde..
Goeie start van je vakantie
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
pi_91168284
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:

Op vakantie gaan naar Spanje met 2 vrienden met de bus ... what was i thinking ...
Drukke 4baans weg

(bedenk dan even hoeveel auto's er in ongeveer 100 vierkante meter min of meer passen)
De bus wijkt uit naar rechts om de vluchtstrook te bereiken zo dat hij niemand raakt ding staat namelijk niet binnen 10meter stil
die zelfde camper word gelanceerd naar links over de vangrail van de middenberm en er vliegen letterlijk 2 koters uit door het achterraam (het leek wel een film)
daardoor ramt de bus de vangrail bestuurder denkt okay dat talud gaat wel heel ver naar beneden moesten we maar niet doen.(dit heeft hij mij verteld na het ongeluk)
na een meter of xx door geploegd te zijn staat de bus in eens heel verdacht hoog stil
(2 vrouwtjes die helemaal voor inzaten waren de enige gewonden uit de bus 1 gebroken arm de ander glas in de armen en gezicht (splinters)
nood uitgang kan niet open staat een Audi achterstevoren tegenaan. die staat weer tegen de vangrail enz
mensen lopen de bus uit en eenmaal buiten de verklaring waarom de bus zo raar stond
2 mensen opslag dood en een jankende hond in het wrak (das echt wel aangrijpend)
(gelukkig was er een brandweer man of een broeder die het beestje snel uit zijn lijden heeft verlost)
Na dat min of meer verwerkt te hebben zijn we naar achter gelopen achter de bus om
Weet nog dat ik me verbaasde over de hoeveelheid autos die er bij betrokken waren
Denk dat het ruim 15 jaar geleden is maar zit nog in mn kop als of het gister gebeurde..
damn.. :{
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:05:47 #272
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_91168322
In vergelijking met de rest niet heftig, voor mijzelf wel het 'heftigste' wat ik meegemaakt heb.

Iemand neergestoken zien worden voor mijn ogen, vond ik een erg naar gezicht.
Mijn opa die dood ging terwijl ik 1 meter van hem afzat en er allemaal slijm etc uit zijn mond kwam een paar sec. voor hij dood was. Erg raar, het leven uit iemand zien gaan.

Voor de rest wel heftige dingen meegemaakt in een relatie maar vind bovenstaande genoeg om in dit topic te noemen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_91168816
quote:

Drukke 4baans weg

;(
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:45:37 #274
331510 zaakjes
breekt je baan
pi_91170211
Het heftigste dat ik heb meegemaakt was in Frankrijk. Ik keek naar stierenvechten (bull run eigenlijk), waarbij er iemand toch ff flink werd geraakt en hevig bloedend werd afgevoerd. Niet heel heftig eigenlijk, voor wat ik wellens hoor (of hier lees).
pi_91172207
quote:
...
Kan er weinig over vinden. Alleen dat het waarschijnlijk om een ongeluk ging in juli 1997 tussen Metz en Nancy :P
pi_91173973
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Mangostine het volgende:
Belde die alleen maar aan om dat te vertellen?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:26:00 #277
309946 Ricksnor
Ik ben Rick met een snor.
pi_91174592
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:45 schreef zaakjes het volgende:
Het heftigste dat ik heb meegemaakt was in Frankrijk. Ik keek naar stierenvechten (bull run eigenlijk), waarbij er iemand toch ff flink werd geraakt en hevig bloedend werd afgevoerd. Niet heel heftig eigenlijk, voor wat ik wellens hoor (of hier lees).
Hij kreeg wat ie verdiend had. (Imo, en vele andere.)
pi_91176521
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Jou aanranden? Die kerels waren zeker kankerdronken dan
verkapt-ik-ben-homo-post :D

OT: @Fabeldiertje heb je daar ook nog iets van overgehouden? As in traumas of moeite met vriendjes oid... Het laat je toch niet koud lijkt mij.. Of is het al een tijd terug?
pi_91177225
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef Apotheose het volgende:

[..]

verkapt-ik-ben-homo-post :D

OT: @Fabeldiertje heb je daar ook nog iets van overgehouden? As in traumas of moeite met vriendjes oid... Het laat je toch niet koud lijkt mij.. Of is het al een tijd terug?
De laatste is alweer een paar jaar terug, maar ik geloof niet dat ik er echt wat aan over heb gehouden gelukkig. Alleen dat ik me soms (wanneer bezig met een man) ineens ontzettend bewust word van mijn lijf en de reacties ervan, maar dat hebben anderen die nooit aangerand oid zijn vast ook wel eens.
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_91177770
m'n rechter heup breken @ vorig jaar
  FOK!fotograaf dinsdag 11 januari 2011 @ 20:38:30 #281
145146 Andyy
pi_91178473
Neergestoken worden :P
pi_91180751
(Bijna) doodgaan, dacht op dat moment zelf serieus dat het een nare droom was omdat mijn brein het gebeuren heel afstandelijk registreerde. De verwarring van dagen later ontwaken uit coma.
Geen 'leven dat als een film voorbijflitst', geen 'licht aan het eind van de tunnel'. Achteraf wel een hele interessante ervaring die mijn idee over de dood bevestigd heeft (er is geen leven na de dood, als je lichaam het niet meer doet is er niks meer, je bewuste zelf is compleet weg).
Death is just another state of mind.
pi_91180782
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Andyy het volgende:
Neergestoken worden :P
wtf, vertel en maak het sappig! :o
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_91180986
Midden in de nacht bijna iemand overrijden op de snelweg, omdat die op de snelweg lag. Gestrekt en op het oog levenloos. Hij bleek teveel gedronken te hebben en door zijn broer uit de auto zijn gezet. Ook leuk was het feit dat ik een paar maanden mijn rijbewijs had. Gelukkig heb ik me niet uit de weg laten slaan.

en

niet al te lang geleden iemand voor mijn neus voor de trein zien springen.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:20:29 #285
272979 gtalikker
hup hup hup, barbatruc!
pi_91181084
ik was bij vriend in de bijlmer op 4 oktober 1992
oh en naar de site
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 35% gewijzigd door gtalikker op 11-01-2011 21:25:56 ]
--------------------------ED VETERAAN TROLL!------------------------
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:32:57 #286
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_91181884
Nek en rug op 4 plekken breken na brommerongeluk.
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:36:15 #287
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_91182110
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Kan er weinig over vinden. Alleen dat het waarschijnlijk om een ongeluk ging in juli 1997 tussen Metz en Nancy :P
dat is hem idd sta alleen te kijken wat er te lezen is op inet klopt van geen kant. ..
" bron"
BUSONGELUK
Onder de gewonden van een massale botsing van onder meer een Nederlandse bus gisteravond in Frankrijk bevinden zich ook twee Nederlandse toeristen. Ze zijn licht gewond.
In totaal vielen bij de botsing van twaalf voertuigen in zware regenval zeker een dode en tientallen gewonden.
Vier van de gewonden zijn er ernstig aan toe. Het ongeluk dit zich voor op de autoroute A 31 richting Metz-Nancy. De alarmcentrale van verzekeraar Elvia, die de hulpverlening coordineert, kon nog geen informatie verstrekken.

waaren zo ie zo wel meer dan 12 auto's (al is dat ook niet mis)

maar dit is hem wel ja damn ... 14 jaar geleden ...

[ Bericht 39% gewijzigd door _F.U.B.A.R_ op 11-01-2011 21:41:45 (meer info) ]
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
pi_91186120
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Belde die alleen maar aan om dat te vertellen?
Daar kwam het eigenlijk wel op neer, bizar genoeg. Ik zag alleen dat zwaard :')
pi_91193238
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Unit_731 het volgende:
(Bijna) doodgaan, dacht op dat moment zelf serieus dat het een nare droom was omdat mijn brein het gebeuren heel afstandelijk registreerde. De verwarring van dagen later ontwaken uit coma.
Geen 'leven dat als een film voorbijflitst', geen 'licht aan het eind van de tunnel'. Achteraf wel een hele interessante ervaring die mijn idee over de dood bevestigd heeft (er is geen leven na de dood, als je lichaam het niet meer doet is er niks meer, je bewuste zelf is compleet weg).
wat was er gebeurd dan dat je bijna dood was? Was 't echt op 't randje en was je hart al gestopt en hebben ze je terug gehaald? Of was 't meteen in coma?
pi_91217989
Toen ik met de lesauto reed, en er een vrouw totaal niet op te letten zat en zo met de fiets oversteekt. Terwijl ik op de voorrangsweg zat en ze mij vol in de ogen aankeek. Ik vol op de rem, maar te laat.. Mevrouw was geraakt.
Viel achteraf allemaal heel erg mee, reed gelukkig in de bebouwde kom. Maar mijn hemel, dan schrik je ook enorm.

Ben wel verder gereden, achteraf blij om anders had k nooit meer gedurfd volgens mij.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:39:59 #291
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_91220560
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:49 schreef Littlemissyme het volgende:
Toen ik met de lesauto reed, en er een vrouw totaal niet op te letten zat en zo met de fiets oversteekt. Terwijl ik op de voorrangsweg zat en ze mij vol in de ogen aankeek. Ik vol op de rem, maar te laat.. Mevrouw was geraakt.
Viel achteraf allemaal heel erg mee, reed gelukkig in de bebouwde kom. Maar mijn hemel, dan schrik je ook enorm.

Ben wel verder gereden, achteraf blij om anders had k nooit meer gedurfd volgens mij.
iets te bekend verhaald ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2011 @ 17:45:58 #292
21636 Feestkabouter
pi_91220876
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:

[..]

SPOILER
makelaar?
pi_91221218
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:

[..]

SPOILER
Je maakt me toch nieuwsgierig. Soortgelijke ervaring gehad?
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:53:01 #294
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_91221225
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

makelaar?
wie weet :d
#Gomorra
pi_91221267
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Fuszy het volgende:

niet al te lang geleden iemand voor mijn neus voor de trein zien springen.
Dat is gewoon grappig, van die triest figuren. Die niks met hun leven, behalve uitkeringtrekken.
pi_91221774
ben eens een net gebeurd auto-ongeluk voorbijgereden (politie kwam net) waarbij de inzittenden geen gordels droegen en boven op een voorligger waren geknald, sterren in de voorruit, veel bloed en mensen die hardstikke dood met een kapotgebeukte schedel tegen de voorruit hingen :? , zo zie je maar altijd een gordel omdoen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door pinine op 12-01-2011 18:10:11 ]
  woensdag 12 januari 2011 @ 18:05:14 #297
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_91221831
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Dat is gewoon grappig, van die triest figuren. Die niks met hun leven, behalve uitkeringtrekken.
Of je bent een internetheld of een zieke mongool.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_91222043
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Of je bent een internetheld of een zieke mongool.
Geen van beiden.
pi_91222174
Hartaanval.
pi_91222582
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:09 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Geen van beiden.
Als je het zelf eens ziet gebeuren, of dat iemand het in je omgeving het doet piep je wel anders.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')