Even om te checken dat ik het goed begrijp... Jij was zelf degene die van de fiets lazerde..?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef jack4ya het volgende:
Tanden moeten oprapen omdat iemand ladderzat van zijn fiets lazert.
Ik loop sindsdien dus als ik maar iets te veel op heb, nevernooit zal ik meer fietsen.![]()
9/11 deed jou ook echt iets?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef jack4ya het volgende:
En toch de paniek van 'live' 9/11 zien op tv. Ik dacht echt dat WW3 begonnen was.
Nee, ik mocht de tanden van een vriend gaan zoeken. De impact was er niet minder om.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Sosha het volgende:
[..]
Even om te checken dat ik het goed begrijp... Jij was zelf degene die van de fiets lazerde..?
De aanslagen? Jawel, kan er ook niets aan doen. De 2 vliegtuigen vlogen nog, wisten niet waar ze waren. Kon niemand van mijn omgeving bereiken en zat aan tv gekluisterd. Vond het he-le-maal niet tof, die middag. Ben een sucker wb weltschmerz. Sosumi.quote:
Ah, ok. Ik begrijp het.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nee, ik mocht de tanden van een vriend gaan zoeken. De impact was er niet minder om.
ongeluk, of keuze?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
En iemand die zich ophing met een hijskabel in een hijskraan, in een stagebedrijf. Niet gezien, maar ik kende hem wel goed.
Auw! Gelukkig goed afgelopen met je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Fabeldiertje het volgende:
qua gezien, 2 verkeersongevallen waarbij de inzittenden al door hulpverlening uit de auto waren gesleept en in een flinke plas bloed op de vluchtstrook gereanimeerd werden.
qua meegemaakt..keer of 3 aangerand (al maak ik me daar niet zo druk om, vlak nadat t gebeurd was voornamelijk geschrokken/verontwaardigd), en aangereden worden op de fiets waardoor ik over die auto zeilde en toen ik eenmaal de grond raakte de (gelukkig bijna lege) aanhangwagen over m'n knieën heenreed.
'quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Auw! Gelukkig goed afgelopen met je.
En 3 keer aangerand? wtf?? Tijd voor kickbox lessen meid!!
Dan is het goed idd! Tja sommige mannen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
'
Tja.. sommige mannenHebben uiteindelijk ook allemaal rake klappen gekregen hoor, zowel van mij als omstaande mannen
Zo is een familielid van mij een paar jaar geleden omgekomen. Durf daarna nog wel in zee te zwemmen, maar wel met het plan in het achterhoofd mocht ik in een sterke stroming terechtkomen dan laat ik me gewoon meegaan met de stroming ipv. er tegenin zwemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Queen_Minny het volgende:
En een keer bijna verdronken in Spanje. Ik dook de zee in, en er stond een heel sterke stroming. Toen ik weer het strand op wilde trokken de golven me steeds weer terug, en verder van het strand vandaan. Na een tijdje werd ik moe en ging ik kopje onder. Gelukkig greep een strandwacht me en trok me op een soort van surfboard. Hij heeft me weer naar de kant gebracht. Sindsdien durf ik niet meer in de zee te zwemmen.
Volgens mij moet je er dwars op zwemmen, dan heb je nog een kans..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
Zo is een familielid van mij een paar jaar geleden omgekomen. Durf daarna nog wel in zee te zwemmen, maar wel met het plan in het achterhoofd mocht ik in een sterke stroming terechtkomen dan laat ik me gewoon meegaan met de stroming ipv. er tegenin zwemmen.
Ook gehad in Mallorca, echt erg was dat, ik was wel in paniek, maar haalde gelukkig wel het strand, damn...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Queen_Minny het volgende:
En een keer bijna verdronken in Spanje. Ik dook de zee in, en er stond een heel sterke stroming. Toen ik weer het strand op wilde trokken de golven me steeds weer terug, en verder van het strand vandaan. Na een tijdje werd ik moe en ging ik kopje onder. Gelukkig greep een strandwacht me en trok me op een soort van surfboard. Hij heeft me weer naar de kant gebracht. Sindsdien durf ik niet meer in de zee te zwemmen.
Zou een strijker echt zo krachtig zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
Als jochie heeft iemand ooit een strijker in mijn capuchon gedaan. Godzijdank was het doorheen gebrand, anders had ik niet na kunnen vertellen...
Jeetje. Is dat al lang geleden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef drumstickNL het volgende:
Een bedrijf aangestoken wat resulteerde in een enorme ramp.
Ja dat was even schrikken..
Je oren zullen er wel van stuk gaan denk ik? Verder denk ik dat het inderdaad niet gezond is. Of je er dood van gaat is een ander punt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zou een strijker echt zo krachtig zijn?
Pak 'em beet 7 uurtjes?quote:
Dat zou ik ook denken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je oren zullen er wel van stuk gaan denk ik? Verder denk ik dat het inderdaad niet gezond is. Of je er dood van gaat is een ander punt.
Best wel ja. Ik wist ook wie het had gedaan. Een Antilliaan die werkelijk niet goed bij zijn hoofd was. Heeft later ook iemand vermoord, zit nu in de bijlmer bajes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zou een strijker echt zo krachtig zijn?
Dat gaat over die AP-23. Ze beweren (conspiracy) dat die ook in Enschede lagen opgeslagen ten tijde van de "vuurwerk"ramp.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:59 schreef Nemephis het volgende:
[..]
[..]
Dat is haast een eigen topic waard... ongelooflijk.
Daarom heb ik zo'n aversie tegen vuurwerk. Al jaren niet meer gekocht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Bij je ingebroken worden terwijl je zelf nog thuis bent.. gelukkig sloegen ze op de vlucht toen ze mij zagen(vorig jaar)
En vroeger een keer zien gebeuren dat een gast een paar vingers verloor omdat er een strijker in z'n hand afging (was toen een jaar of 12, maakte wel indruk)
was zij ook op de fiets?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef IfYouSeeKay het volgende:
Ineens rijdt een vrouw supersnel recht door de rotonde heen en wordt door een auto aangereden. Wij schrokken heel erg en zijn uit angst door gefietst. Ik weet niet hoe het met haar is afgelopen..
Nee, deze jongens:quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
??
Brabantse Kappers Academie?
Beroeps Keuze Adviseurs?
Lijst Kamphuis Almelo?
quote:In nauwe samenwerking met de recherchediensten van de individuele deelstaten, de Landeskriminalämtern (LKA), coördineert de dienst de misdaadbestrijding op nationaal niveau en verricht onderzoek in criminele zaken met een internationaal karakter. Daarnaast is de dienst verantwoordelijk voor de bescherming van de federale gezagsdragers en vertegenwoordigt de Duitse Bondsrepubliek bij Interpol.
Dan voel je je al kut omdat het ongeluk heeft plaatsgevonden, zit je broer in een van de autosquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik hoorde een verhaal van een bekende die bij een autobergingsbedrijf werkt.
Die had een collega en die reed met z'n bergingswagen weer richting huis. Toen zag hij verderop 2 autos frontaal op elkaar klappen. Dus hij ging er gelijk heen. Toen hij daar aankwam zag hij z'n broer in 1 van die auto's zitten. Natuurlijk gelijk brandweer en ambulance gebeld maar dat mocht niet meer baten voor zijn broer.
Ik snap die verhalen nooit zo goed...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:12 schreef MoneyTalks het volgende:
En vroeger een keer zien gebeuren dat een gast een paar vingers verloor omdat er een strijker in z'n hand afging (was toen een jaar of 12, maakte wel indruk)
Goed hard knijpen ipv losjes weggooien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik snap die verhalen nooit zo goed...
Ik was eens aan het spelen met plakband, een aansteker en een strijker (kansloos, I know. what was I thinking. )
Om de een of andere reden was het ding aangegaan zonder dat ik het steekvlammetje op had gemerkt en ging hij dus af terwijl ik hem nog in m'n hand vast hield.
Oren inderdaad een behoorlijke tijd last van gehad, maar meer dan een stevige brandblaar heb ik er toen niet aan overgehouden terwijl het toch echt gewoon een klasse A strijker was...
Hoe kunnen anderen dan bij één strijker, die ze nota bene weg willen gooien/leggen, meerdere vingers kwijt raken.
Een paar brondwonden en wat lichte beschadiging komt eerst nog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
Als jochie heeft iemand ooit een strijker in mijn capuchon gedaan. Godzijdank was het doorheen gebrand, anders had ik niet na kunnen vertellen...
Zieke ouders, hun geloof een hogere prioriteit geven dan hun zieke kind. Vind ik wel erg ziek eigenlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:04 schreef Keselo het volgende:
Mijn neefje van 7 op bed zien liggen met botkanker. Het was ongeneeslijk en zijn ouders weigerden hem enige vorm van medicatie te laten innemen, dus geen pijnstillers, niets (extreem gelovige christenen). Af en toe kwam er ziekenhuispersoneel langs (hij hoefde niet in het ziekenhuis te blijven als de ouders het liever hadden, omdat er niets meer gedaan kon worden) die dan medicatie achterlieten (voornamelijk enorm sterke pijnstillers). Wanneer zij wegwaren gooiden die ouders de medicijnen gelijk weg, hoe erg dat jongetje ook smeekte.
Dat joch lag helemaal te trillen en te snikken in zijn bed, en toen hij weer een pijnaanval kreeg moesten we weg. We hebben hem tot 2 straten verder op horen gillen. Dat heeft me echt mijn hele leven niet los kunnen laten.
Jezus, verschrikkelijk! Daar zou ik dus totaal niet tegen kunnen he. Brrr. krijg gewoon kippenvel van het lezen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:04 schreef Keselo het volgende:
Mijn neefje van 7 op bed zien liggen met botkanker. Het was ongeneeslijk en zijn ouders weigerden hem enige vorm van medicatie te laten innemen, dus geen pijnstillers, niets (extreem gelovige christenen). Af en toe kwam er ziekenhuispersoneel langs (hij hoefde niet in het ziekenhuis te blijven als de ouders het liever hadden, omdat er niets meer gedaan kon worden) die dan medicatie achterlieten (voornamelijk enorm sterke pijnstillers). Wanneer zij wegwaren gooiden die ouders de medicijnen gelijk weg, hoe erg dat jongetje ook smeekte.
Dat joch lag helemaal te trillen en te snikken in zijn bed, en toen hij weer een pijnaanval kreeg moesten we weg. We hebben hem tot 2 straten verder op horen gillen. Dat heeft me echt mijn hele leven niet los kunnen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |